Keta & 3mmc geresulteerd in blaasklachten

KutKet

Newbie
Beste,

ik ben op ong. 18 jarige leeftijd voor het eerst in aanraking gekomen met keta (ben nu 23jr.). Heb in deze periode keta, 3mmc en xtc met ups en downs gebruikt, heb zo af en toe een pauze genomen omdat ik er “klaar” mee was, verder nooit geestelijke of fysieke klachten gehad. Nou heb ik sinds 24 april in een keer het gevoel dat ik ieder uur moet plassen, had 22 april een feest waarbij ik 3mmc en keta heb gebruikt. Deze klachten hielden een aantal dagen aan, vervolgens heb ik 27 april 3 mmc en xtc gebruikt, geen keta meer dus, omdat ik allang op de hoogte was van de mogelijke blaasklachten. Vrijdag had ik toch weer het gevoel dat ik ieder uur moest plassen. Heb toendertijd besloten volledig te stoppen. Helaas heb ik ong 2 weken later toch weer een sleutelpuntje 3mmc gehad, de klachten waren hiervoor flink minder, maar door het puntje 3mmc weer erger. Wederom werden de klachten in loop van tijd minder waardoor ik 27mei wederom 1 puntje 3mmc heb gepakt icm alcohol. Klachten mbt blaas werden deze keer niet erger, toch baalde ik dat ik weer gebruikt had. Hierdoor heb ik 4 weken niks gebruikt tot afgelopen zaterdag waarbij ik weer 1 puntje 3 mmc heb gebruikt. Nou zijn de klachten mbt sinds maandag zo dat ik eerder uur moet plassen. Verder geen symptomen, zoals bloed bij de plas of pijn bij t plassen. Alleen de continue aandrang maakt me gek. Heb het vandaag ook met mijn moeder besproken en alles mbt mijn drugsgebruik op tafel gegooid, van sommige zaken was ze al op de hoogte. Ook heb ik vandaag de huisarts assistente gesproken, zij heeft me voor de zekerheid toch aangeraden om een keer een potje urine te laten testen. Ook ben ik vandaag begonnen met het bijhouden per dag hoevaak ik moet plassen en wat ik per dag ong drink, daarnaast ook begonnen met t drinken van cranberry sap van de AH. Heeft iemand tips, om misschien sneller van de continue aandrang af te komen ?? Ik verwacht dat de klachten in loop van tijd wel minder worden, omdat dit de afgelopen gevallen ook was en mijn beperkte gebruik.. ookal durf ik niet precies te zeggen hoeveel ik in deze periode heb gebruikt, weet wel dat het in de afgelopen 8 weken sws niet meer dan 3 punten mmc, vandaar dat ik vragen stel bij de klachten. Ik hoor graag van iemand! En vond het even fijn om mijn verhaal van me af te schrijven. Alvast bedankt!!!

Spyro

DF-koning
Ik heb heel lang met blaas klachten in het ziekenhuis gelopen door overmatig Ket gebruik. Je mag me altijd een pb doen

Luciano

Newbie
Ik had ook blaasklachten verschrikkelijk. Met een thuis urine dipstick test ben ik eerst gaan testen. Dat doe ik nog steeds regelmatig.

KutKet

Newbie
Voornamelijk keta is echt funest voor je blaas. Zou daar echt mee helemaal mee stoppen.
Ja daarom vind ik het ook zo raar dat de klachten weer terugkomen naar t gebruik van 3mmc. Maar dit is indd een goede wake up call om gewoon overal mee te stoppen, met keta ben ik al ruim 2 maanden gestopt.

KutKet

Newbie
Kleine update:
Het gevoel dat ik iedere 45 minuten moet plassen is iets minder. Waarbij ik dinsdag nog 12 x overdag naar t toilet ben geweest, was dit gisteren 8 x. Het is voor mijn gevoel iets makkelijker op te houden. Daarnaast drink ik wel veel, gisteren namelijk 4 x fles airup van 650ml met water, 1 kop groene thee cranberry, 1 x kop detox thee en 2 redelijk grote glazen water. Zoals ik eerder al aangaf ben ik volledig gestopt met gebruiken, hier heb ik totaal geen moeite mee. De lichamelijke klachten die me 1 puntje 3mmc nou opgeleverd hebben vind ik het nooit van mijn leven waard. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag! Of is de beste tip, gewoon geduld hebben ??

FerdFatoehaus

Badass junkie
Kleine update:
Het gevoel dat ik iedere 45 minuten moet plassen is iets minder. Waarbij ik dinsdag nog 12 x overdag naar t toilet ben geweest, was dit gisteren 8 x. Het is voor mijn gevoel iets makkelijker op te houden. Daarnaast drink ik wel veel, gisteren namelijk 4 x fles airup van 650ml met water, 1 kop groene thee cranberry, 1 x kop detox thee en 2 redelijk grote glazen water. Zoals ik eerder al aangaf ben ik volledig gestopt met gebruiken, hier heb ik totaal geen moeite mee. De lichamelijke klachten die me 1 puntje 3mmc nou opgeleverd hebben vind ik het nooit van mijn leven waard. Mocht iemand nog tips hebben hoor ik het graag! Of is de beste tip, gewoon geduld hebben ??
Gezond eten, bewegen en leuke dingen doen

Luciano

Newbie
Ik heb de problemen ook gehad. Er is gezegd dat ik steeds de urine moet meten of er een blaasontsteking is. Met een urine dipstick. Heb je eenmaal een ontsteking dan wordt het steeds erger en kunnen de problemen blijven. Dus heb je dit probleem, doe dan snel de testjes en trek op tijd aan de bel.

KutKet

Newbie
Goedenavond, mijn klachten waren stukken minder, moest ong 6/7 keer per dag naar het toilet wat gewoon normaal is. De aandrang was ook stukken minder. Nou heb ik gisteren, omdat ik mijn diploma uitreiking had, een aantal glazen champagne op. Nou heb ik het idee dat de klachten weer sinds vanmiddag/ vanavond opspelen. Heb sinds het begin van de klachten, bijna 3 weken geleden, geen drugs meer gebruikt. Daarentegen heb ik hier en daar wel n aantal dagen alchohol genuttigd. Kan het kloppen dat de klachten weer meer gaan opspelen door het gebruik van alcohol?

Dat zal lastig zijn om te peilen, je klachten zijn dat je vaak moet plassen, of in ieder geval het gevoel hebt dat je vaak moet plassen. Ik heb zelf dat ik wanneer ik alcohol drink ik sneller na 3 glazen moet plassen dan dat dit zou zijn bij 3 glazen water. Misschien dat je lichaam de alcohol snel wil lozen, maar dat is maar een aanname.

Ik wilde eigenlijk even reageren op je post en je bedanken. Ik gebruik namelijk zelf ook voornamelijk de combinatie 3mmc en keta, maar gebruik dan ipv een aantal puntjes bijvoorbeeld wel bijna een gram miauw en is mijn keta tolerantie ook wel vrij omhoog gegaan. Hierdoor gebruikte ik ook wel meer ketamine, maar ik was mij niet zo bewust van de fysieke gevolgen. Ik zie ketamine als een hulpmiddel om na gebruik weer rustig te worden en te slapen. Ik heb me nu voorgenomen om hier niet zo meer mee om te gaan, maar enkel een keer bij een after of iets dergelijks de ketamine te gebruiken.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe jouw lichaam op drugs reageert, maar denk ik dat het met de fysieke schade wel meevalt. Je geeft aan dat je slechts enkele puntjes hebt gebruikt in de afgelopen 8 weken. Zelf heb ik helaas wel meerdere grammen gebruikt, maar tot op heden geen last gehad van klachten. Heb soms de dag na gebruik wel lichte zeurende buikpijn, maar niks blijvends. Ik zou jezelf niet te druk maken om de schade die je denkt te hebben aangericht, want je hebt niet zorgelijk veel 3mmc of ketamine gecombineerd.

Nogmaals bedankt voor je verhaal en succes met het herstel!

Mondkapje

Belezen gebruiker
Kleine update:
Heb je geprobeerd minder water te drinken?

KutKet

Newbie
Dat zal lastig zijn om te peilen, je klachten zijn dat je vaak moet plassen, of in ieder geval het gevoel hebt dat je vaak moet plassen. Ik heb zelf dat ik wanneer ik alcohol drink ik sneller na 3 glazen moet plassen dan dat dit zou zijn bij 3 glazen water. Misschien dat je lichaam de alcohol snel wil lozen, maar dat is maar een aanname.

Ik wilde eigenlijk even reageren op je post en je bedanken. Ik gebruik namelijk zelf ook voornamelijk de combinatie 3mmc en keta, maar gebruik dan ipv een aantal puntjes bijvoorbeeld wel bijna een gram miauw en is mijn keta tolerantie ook wel vrij omhoog gegaan. Hierdoor gebruikte ik ook wel meer ketamine, maar ik was mij niet zo bewust van de fysieke gevolgen. Ik zie ketamine als een hulpmiddel om na gebruik weer rustig te worden en te slapen. Ik heb me nu voorgenomen om hier niet zo meer mee om te gaan, maar enkel een keer bij een after of iets dergelijks de ketamine te gebruiken.

Verder weet ik natuurlijk niet hoe jouw lichaam op drugs reageert, maar denk ik dat het met de fysieke schade wel meevalt. Je geeft aan dat je slechts enkele puntjes hebt gebruikt in de afgelopen 8 weken. Zelf heb ik helaas wel meerdere grammen gebruikt, maar tot op heden geen last gehad van klachten. Heb soms de dag na gebruik wel lichte zeurende buikpijn, maar niks blijvends. Ik zou jezelf niet te druk maken om de schade die je denkt te hebben aangericht, want je hebt niet zorgelijk veel 3mmc of ketamine gecombineerd.

Nogmaals bedankt voor je verhaal en succes met het herstel!
Beste,
zoals in eerdere berichten te lezen heb ik een periode van ong 5 jaar met ups en downs drugs gebruikt vooral keta. Sinds de eerst klachten (nu ong 10/11 weken geleden) heb ik slechts een aantal n keer n puntje 3mmc gehad, keta heb ik al bijna 11 weken niet gebruikt. Mijn gebruik is de laatste tijd dus wel minimaal, maar dat is in het verleden wel anders geweest. De aandrang om te plassen na het alcohol gebruik trouwens speelde ong een dag later op, en niet tijdens het nuttigen van alcohol.

ik vind het fijn om te lezen dat ik je op deze manier toch enigszins waarschuw voor de gevolgen van keta, ook als je het niet dagelijks gebruikt. Ik blijf voortaan van die rommel af. Ik vind het alleen lastig om ook alcohol in mijn leven te minderen, mede door het alcohol gebruik van mijn omgeving. Daarentegen denk ik dat het minderen van mijn alcohol gebruik wel bevorderlijk is voor het (totale) herstel van mijn blaas.

KutKet

Newbie
Heb je geprobeerd minder water te drinken?
Ja dit heb ik idd geprobeerd, waardoor de aandrang iets minder was. Daarentegen heb ik verschillende keren op dit forum gelezen dat het belangrijk is om je blaas te blijven spoelen met water. Vandaar misschien mijn ietwat vele vocht inname. Daarnaast is deze vocht inname vooral tijdens mijn toch wel fysieke werk.

KutKet

Newbie
Hallo iedereen, mijn aantal keren naar het toilet is weer redelijk normaal, namelijk rond de 5 a 6 keer overdag en af en toe 1 keer snachts. Aandrang is nog wel aanwezig maar is redelijk goed te onderdrukken, heb ook het idee dat dit komt door de bekkenbodem oefeningen. Daarentegen heb ik vanmiddag 12km gelopen, vervolgens moest ik 3 naar ‘t toilet in 3 uur tijd. Weet iemand toevallig of deze wandeling invloed kan hebben op mijn klachten? Of is het toch nog iets wat tussen mijn oren zit en moet ik het loslaten? Ik hoor graag van jullie!

LionX

Badass junkie
Goed bezig jij! Serieus aangepakt en volhouden nu, dat doe je echt heel goed!

Hi, wandelen is juist goed te ontspanning en je traint je spieren ermee. Dus ik zou het loslaten, het is goed voor je blaas.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hallo iedereen, mijn aantal keren naar het toilet is weer redelijk normaal, namelijk rond de 5 a 6 keer overdag en af en toe 1 keer snachts. Aandrang is nog wel aanwezig maar is redelijk goed te onderdrukken, heb ook het idee dat dit komt door de bekkenbodem oefeningen. Daarentegen heb ik vanmiddag 12km gelopen, vervolgens moest ik 3 naar ‘t toilet in 3 uur tijd. Weet iemand toevallig of deze wandeling invloed kan hebben op mijn klachten? Of is het toch nog iets wat tussen mijn oren zit en moet ik het loslaten? Ik hoor graag van jullie!
Kan allebei maar denk dat je daar zo snel nog weinig zinnigs over kan zeggen. Gewoon lekker doorgaan met je herstel

Rosco

Newbie
Urethraal Syndroom had ik er aan over gehouden. Dat is een overgevoeligheid door keta, 3mmc maar je kan het ook oplopen door medicijnen of xtc. Kortom, als je last hebt dan moet je het echt een tijd mijden. En zomaar kan iets het weer triggeren. Veel plassen, altijd aandrang, soms pijn bij het plassen, overgevoeligheid etc.

Bovenaan