Keta in combinatie met andere middelen

Qocaïne

Badass junkie
Ik ben hier met een aantal vrienden keta aan het gebruiken, en hebben allemaal een dosis van 100mg achter de kiezen.

Nu zitten we in een ietwat teleurstellende K-'trip' en vroegen we ons af of je dit middel kan combineren met andere drugs zoals 2c-b.

ps. We weten dat alcohol, ghb, benzo's en andere downers niet samen gaan met de Ket.

(effecten, misselijkheid, wazigheid, zwaar hoofd/lichaam, tintelingen in je hoofd/lichaam en duizeligheid.)

Mindless1985

Badass junkie
Je moet het ook snuiven, en niet achter de kiezen doen.

Jammer dat het je niet bevalt, een jointje roken is erg lekker en verhevigt de keta trip behoorlijk.

Heb je wel in porties van 25 mg per neusgat gesnoven? 5 minuten later herhalen.

Qocaïne

Badass junkie
Dankjewel voor de snelle antwoorden!

Ik heb in íéder neusgat 50mg gesnoven. Beide lijnen van 50mg achter elkaar genomen in een verschillend neusgat :)

Maar dat blijkt dus weer niet goed te zijn >.<

ps. bedankt voor de reports Psycho!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Qocaïne zei:

Ik heb in íéder neusgat 50mg gesnoven. Beide lijnen van 50mg achter elkaar genomen in een verschillend neusgat :)

No problem schat :hearteyes:

Qocaïne

Badass junkie
Psycho_Chrono zei:
Qocaïne zei:

No problem schat :hearteyes:

Kusjee!! :hearteyes:

ps. misschien straks 2c-b :hearteyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Keta en 2cb is een interessante combinatie zo te lezen, hier nog een goed report
-----------------------------------------------
DOSE :
0:00 25 mg oral 2C-B (powder / crystals)
1:30 100 mg IM Ketamine (liquid)

Well, last night I was finally able to experience an entheogenic combination that I had been yearning to try for quite some time: 2C-B and Ketamine. I had very high hopes for this session, and I was not in any way disappointed. If anything, the experience exceeded my expectations in every way, allowing me one of the most intense journeys yet in my career as a psychonaut...

One of the reasons that I had such a strong interest in trying this particular mix is because I had read that 2C-B can strongly enhance recall of the Ketamine experience. On a K-only trip, I normally have very little memory of the fine details of the journey. I usually am left with only the vaguest impressions of what happens once the process of dissolution of my individual identity and merging with the one is complete, as if there is not enough of 'me' left to retain the specifics of the experience from that point on. This can be rather frustrating...having a sense that one has been through an experience of cosmic proportions but not recalling what actually transpired. I found that pre-dosing with 2C-B allowed me to retain just enough of my individuality to enable me to bring much more back out of the K-hole.

So last night I took 25 mg of 2C-B orally. 90 minutes later, as I felt its full effects begin to manifest, I gave myself an intramuscular injection of 100 mg Ketamine. I lay down, and within two or three minutes the now familiar onset of the K overtook me; a loud ringing in my ears, followed by a narrowing/contraction of my reality tunnel until the outside world and my physical body were utterly gone. Then, instead of the usual complete merge with pure consciousness, I found myself as a bodiless point of awareness and energy floating in the midst of what seemed to be a vast vaulted chamber. There was a sense of presence all around, as though I was surrounded by millions of others, although no one else could be seen. In the center of the chamber was a huge, pulsing, krishna-blue mass of seething energy that was shaped in a geometric, mandalic form. I had the sense that I had somehow stumbled into the blast furnace at the heart of the cosmos, the engine that drives the process of creating manifest reality out of the thoughts of the mind of god. It was pulsing at a steady pace, and emitting sound vibrations (which sounded remarkably like chanted 'om's') as it pulsed that instantly crossed a synesthetic line from something heard to an object beheld, much like McKenna's descriptions of the language of the elves he encounters in DMT space. I felt as if I was seeing the truths that thought creates manifest form and that matter is really a sonic vibration being demonstrated before my very eyes. It was kind of like a cosmic assembly line that was constantly churning out the alternate universes that some physicists theorize about in which every conceivable possibility becomess an actual reality. I even had brief flashes in which I experienced some of these alternate realities as they sprouted forth out of this cosmic womb -- flying over mountain peaks in a landscape that did not seem earthly, quick glimpses into what felt like other incarnations, other lives I could have led, darting journeys through seas of pure information.

Then suddenly, I was back in my body, lying on my bed. 'Wow,' I thought, 'it's over. How abrupt!' I tried to sit up. Suddenly my body was gone again and the room dissolved into the blackness of the void, my reality being quickly pulled out from underneath my feet like a hyperspatial magician's tablecloth trick. This process repeated itself several times, much like the classic dream in which one keeps thinking they have awoken, only to find themselves in yet another dreamscape. This process was actually a little scary, as I had some fear of never making it back to consensus reality, my body lying in a hospital in a vegetative state as my consciousness stayed stuck in a weird, repeating loop.

Eventually I woke back into a familiar reality that didn't dissolve out from under me. I looked at the clock. Forty-five minutes had passed since I had given myself the injection. For the next hour or so I struggled with the sluggishness and reduced physical control that is typical of the Ketamine after-phase. This, however, seemed a small price to pay for what I had just experienced. Thankfully, the motion-associated nausea that is sometimes a part of this stage for me was not present.

Today I feel somewhat drained of energy; spiritually exhausted, as it were. I feel as though I was able to sneak past a cosmic barrier and witness something that we as indivdual entities aren't meant to know in this phase of our existence. It feels like my mind has been stretched almost beyond its capacity to hold more information than it was designed to contain. Yet it also feels good; like I'm entering a new phase of my understanding of the inner workings of the universe. I feel as though I'll need some time to process and integrate what I've learned before I go back for more. I think I'm starting to ramble, so I guess I'll wrap this up and go meditate for a while. Thanks for listening...

Flut

Belezen gebruiker
Keta + paar biertjes gaat prima.
Keta + MDMA is gouden combo!!! daar word je echt goed vaag van...

Flut

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
keta en alcohol is slecht...
kans op out gaan is dan erg groot

Misschien niet goed nee, net als ghb combineren met alcohol slecht is.

Maarja zoals het op erowid staat "Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source"

Ellesdee

Badass junkie
Flut zei:
Ellesdee zei:
keta en alcohol is slecht...
kans op out gaan is dan erg groot

Misschien niet goed nee, net als ghb combineren met alcohol slecht is.

Maarja zoals het op erowid staat "Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source"

hmhm...
voor een ervaren gebruiker is t misschien prima te doen...
maar voor iemand die er pas 1 of 2 keer op heeft zitten niet...

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ligt ook eraan of je lichaam het aankan denk ik. Zorg er ook voor dat je lichaam al volgroeit is voor je met echt heavy middelen begint. Niet dat ik hiermee wil zeggen dat jongen mensen dood gaan aan heavy shit, maar het lijkt mij iig gewoon veiliger voor je.

Luun

Newbie
Hoe zit het met de combi keta en speed? Ik gebruik speed in combi met mdma vanwege het feit dat mijn ogen gaan tikken op mdma,de speed houdt dat een beetje tegen maar andere combi's zijn me onbekend

Wimmel

Newbie
Beste combi op een teKno feessie(om te beginnen) voor mij is 2 lijntjes pep en 1 kleine lijn keta(dan gade vliegen) met een goed tripje dus boven 150 microns.

Van keta ga ik harder trippen als lsd maar als ik het combineer is het de perfecte drugs.

Fishhead07

Wijs gebruiker
Heeft iemand ervaring met keta en pep ?? lijkt me een goede combo.

Heeft iemand ervaring met keta en xtc of mdma kristalle ?

Paar dagen gelede voor het eerst keta gebruikt :grin: wil nu in combo doen of veel keta nemen en een heftige trip te gemoet gaan :grin:

alvast bedankt voor jullie antwoord.

:wave:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Heeft iemand ervaring met keta en pep ?? lijkt me een goede combo.

Heeft iemand ervaring met keta en xtc of mdma kristalle ?

Paar dagen gelede voor het eerst keta gebruikt :grin: wil nu in combo doen of veel keta nemen en een heftige trip te gemoet gaan :grin:

alvast bedankt voor jullie antwoord.

Nou gister keta + pep geprobeerd geen succes :P Je spacde hem chill op de keta :grin: en merkt de energie van de pep neit echt. Als de keta in uitgewerkt dan voel je de pep nog wel dus betekent niet slapen.

Ik hou het bij keta + wiet / hasj :grin:

De combo keta + mdma zegt me vrij weinig eigenlijk. Voorlopig ff geen combo's meer :)

Keta :hearteyes:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Ellesdee zei:
keta en xtc schijnt erg fijn te zijn...

dat is een über combi echt een aanrader :hearteyes:

ik drink altijd als ik keta gebruik maar heb er dan ook al behoorlijk wat grammen doorheen gejaagd.

keta met speed vind in zonde van mn keta

keta met wiet word ik moeilijk para van en voel ik me aleen nog maar klote

keta en sex is bijna niet te doen

en dar waren mijn combi's zo ongeveer wel

onelove !!

p.s. KETA 4 LIFE !

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
Ellesdee zei:
keta en xtc schijnt erg fijn te zijn...

dat is een über combi echt een aanrader :hearteyes:

ik drink altijd als ik keta gebruik maar heb er dan ook al behoorlijk wat grammen doorheen gejaagd.

keta met speed vind in zonde van mn keta

keta met wiet word ik moeilijk para van en voel ik me aleen nog maar klote

keta en sex is bijna niet te doen

en dar waren mijn combi's zo ongeveer wel

onelove !!

p.s. KETA 4 LIFE !

Ik denk toch maar keertje Keta + MDMA Kristalle teste van t weekend.

De combo pep + keta vond ik niets.

DE combo pep + wiet / hasj :hearteyes:

Keta en sex ging prima :grin: was super geil maarja ik snap als je ver gaat op keta de sex lastig wordt haha :P

Zeker blij dat ik keta heb ontdenkt :sunglasses:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:

Keta en sex ging prima :grin: was super geil maarja ik snap als je ver gaat op keta de sex lastig wordt haha :P

jah ik had al heel veel zitten bieren toen een paar lijnen keta en mn pillemoos wilde niet meer echt goed hard worden :P

hier nog 1 :P

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:

jah ik had al heel veel zitten bieren toen een paar lijnen keta en mn pillemoos wilde niet meer echt goed hard worden :P

hier nog 1 :P

Hehe ik weet wat je bedoelt :flushed: drugs en sex gaan op dat gebied niet altijd even goed samen ja :P Had ik in het begin ook. Maar nu wordt die altijd hard :grin: kijk het vraagt wel wat meer werk en je moet hem wel hard houden de hele tijd maarja :P Dat heb je wel goede geile sex :grin:

Laatste tijd krijg ik hem met elke drugs uiteindelijk overeind gelukkig. yessssss :sunglasses:

Hehe mooi spul keta :hearteyes: . Was eerst into GHB maar vind Keta zoveel chiller en beter :sunglasses:

Geen pep meer, geen GHb meer en geen sos meer(nou oke of en toe keertje sos of GHB :P) Ik ga voorlopig ff voor de keta, MDMA(kristalle / pille) Met wiet er natuurlijk bij :wink:

:hearteyes:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
jah ik weet dus niet wat het is maar sinds ik na 6 jaar fulltime blwen ben gestopt kan ik het niet zo goed meer hebben, aleen als ik uit mn pan ben van mdma/pillen dan heb ik er vaak een paar lieter bier een klijn lijntje keta bij op dan gaat het wel maar aleen keta en dan blowen is niet mijn ding

ik vind de combi van mdma/pillen en keta echt geniaal, daar drink ik wel altijd stevig bij moet ik toegeven :P maar dat is zekers mijn favo combi :grin:

keta is lief :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
jah ik weet dus niet wat het is maar sinds ik na 6 jaar fulltime blwen ben gestopt kan ik het niet zo goed meer hebben, aleen als ik uit mn pan ben van mdma/pillen dan heb ik er vaak een paar lieter bier een klijn lijntje keta bij op dan gaat het wel maar aleen keta en dan blowen is niet mijn ding

ik vind de combi van mdma/pillen en keta echt geniaal, daar drink ik wel altijd stevig bij moet ik toegeven :P maar dat is zekers mijn favo combi :grin:

keta is lief :hearteyes:

Hehe tot nu toe vind ik keta ook lief :sunglasses:

Maar wat is je beste keta combo zonder alcohol ?? Keta + MDMA / XTC ?

Die misschien van het weekend ff teste :grin:

Trouwens nog ene vraagie eerst keta en dan na een half uur / 45 min dosis GHB er achteraan kan dat ???

Keta :wink:

Ellesdee

Badass junkie
ghb en ket tegelijk moet je mee oppassen

Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten.

de 2 versterken elkaars werking dacht ik

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:

jah zeker mij favoriet ook zonder alcohol

gewoon lekker uit je plaat zijn van xtc/mdma en een paar klijne lijntjes klaar leggen, als je echt ver wil gaan zou ik meer lijnen neer leggen dan je nodig denkt te hebben want als je bij wil pakken en je bent goed ver keta heen is je sealtje open maken en lijntjes leggen echt niet meer mogenlijk

enjoy

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:

Ketamine is oorspronkelijk een narcosemiddel en is daarom potentieel zeer gevaarlijk in combinatie met GHB; eveneens een narcosemiddel. Deze combinatie kan leiden tot bewusteloosheid en ernstige hartklachten.

Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed :grin: Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig.

Thanks voor je reactie :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:

jah zeker mij favoriet ook zonder alcohol

gewoon lekker uit je plaat zijn van xtc/mdma en een paar klijne lijntjes klaar leggen, als je echt ver wil gaan zou ik meer lijnen neer leggen dan je nodig denkt te hebben want als je bij wil pakken en je bent goed ver keta heen is je sealtje open maken en lijntjes leggen echt niet meer mogenlijk

enjoy

Na hoeveel tijd pak jij je eerste lijntje keta ?? Versterkt het de XTC of verminderd het juist het xtc effect??

Goed idee om inderdaad eerst aantal lijntje neer te legge :P Maar ik wil niet heel diep gaan. Maar wel ver genoeg :P hehe

Ik denk dat ik het vrijdag ga teste. Je hoort wel hoe het was :P

Ellesdee

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:

Oke dan blijf ik er vanaf. Ik heb laats wel geprobeerd eerst keta genomen toen geblowed :grin: Na een uurtje ofzo toen ik het niet meer voelde een dosis GHB genomen maar die voelde ik helemaal niet. Maarja ga het dus niet nog een keer proberen. Waarschijnlijk had ik meer dan 4ml nodig.

you're welcome

je kan t misschien wel proberen
maar dan moet je echt heel voorzichtig en weinig doseren

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:
Na hoeveel tijd pak jij je eerste lijntje keta ?? Versterkt het de XTC of verminderd het juist het xtc effect??

Goed idee om inderdaad eerst aantal lijntje neer te legge :P Maar ik wil niet heel diep gaan. Maar wel ver genoeg :P hehe

ik neem mn keta vaak als mn pilletje(s) of kristal is ingeslagen en ik daar een tijdje op het gespaced, het hangt er maar helemaal vanaf hoeveel keta je neemt wat op een gegeven moment gaat keta over heersen.

dosis en uitwerking is voor iedereen verschillen dus ik zou zeggen leg een paar lijnen, neem en een klijne , wacht op de inslag, je voeld snel genoeg of je moet bij pakken of gewoon ff lekker gaat spacen op wat je op dat moment op hebt.

waar ben je van plan het te gaan doen ?

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:

you're welcome

je kan t misschien wel proberen
maar dan moet je echt heel voorzichtig en weinig doseren

Tja vond het jammer dat ik de vorige keer me GHB niet voelde :( heb er nu meteen geen zin mer in :P is gewoon kut die dosis maarja wie weet dat ik nog keertje 5 of 6 ml pak en dan voel ik hem denk wel. Verschilt natuurlijk per GHB de sterkte dus ja.

Maar eerst ff keta en MDMA :wink:

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:

ik neem mn keta vaak als mn pilletje(s) of kristal is ingeslagen en ik daar een tijdje op het gespaced, het hangt er maar helemaal vanaf hoeveel keta je neemt wat op een gegeven moment gaat keta over heersen.

dosis en uitwerking is voor iedereen verschillen dus ik zou zeggen leg een paar lijnen, neem en een klijne , wacht op de inslag, je voeld snel genoeg of je moet bij pakken of gewoon ff lekker gaat spacen op wat je op dat moment op hebt.

waar ben je van plan het te gaan doen ?

Ik ga het thuis op me kamer doen :grin: Zoals gewoonlijk :sunglasses: . Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat :)

Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smoke :smoke: Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke :grin: En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.

Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendin :sunglasses: hehe

Ellesdee

Badass junkie
haha ja ghb is lastig
de grens tussen te veel en een leuke roes is zo klein

ben vorige keer ook in slaap gevallen
ik dacht, ga ff liggen, gaat me net iets te hard
lag om 21.00 op de bank
en werd om 23.30 wakker :flushed:

KETA- MOLE !!!

Belezen gebruiker
Fishhead07 zei:
Ik ga het thuis op me kamer doen :grin: Zoals gewoonlijk :sunglasses: . Ik zal een plaatje schetsen zoals ik het in me hoofd heb :P maarja je weet natuurlijk nooit hoe het gaat :)

Rond uurtje of 8 ofzo eerst pilletje tikke of paar kleine lijntje Kristalle. Dan ff chill buiten smoke :smoke: Een minuttje of 30 / 45 later aan de keta beginnen zooitje lijntje klaar leggen. Eerst gewoon 25 mg elk neusgat. En dan kijken of ik wel hoeveel ik die avond nog bij pak :P Na eerste lijnjte keta weer ff smoke :grin: En dan denk nog 1 of 2 keer bijpakken.

Dan goede muziek opzetten en na het eerst lijnjte keta ff losgaan met me vriendin :sunglasses: hehe

nou dat lijkt me een perfecte manier :grin:
meer kan ik er eigenlijk neit over zeggen.

geniet er van !!
maar dat meot wel gaan lukken dnek ik zo :P

vrede op aarde!

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig

lag om 21.00 op de bank

Das inderdaad kut ja :( Terwijl mijn eerst keer GHB super was :grin: IK nam 4ml en voelde me precies goed en super geil en alles toppie :grin: na een uur anderhalf uur weer redelijk normaal en daarna super chill geslapen :grin: En volgende dag alsof er niets was gebeurd :grin:

Maarja nu heb ik andere GHB ik nam nu 4ml en voelde niets maar ik was nog beejte na de klote dus denk ga nu neit bijpakken straks ga ik dik hard ineens. Maar ik ga nog keertje 5 of 6 ml nemen is kijken hoe dat valt.

:sunglasses:

Ellesdee

Badass junkie
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig

lag om 21.00 op de bank

Maarja nu heb ik andere GHB ik nam nu 4ml en voelde niets maar ik was nog beejte na de klote dus denk ga nu neit bijpakken straks ga ik dik hard ineens. Maar ik ga nog keertje 5 of 6 ml nemen is kijken hoe dat valt.

hmhm gewoon ff uitproberen

Fishhead07

Wijs gebruiker
KETA- MOLE !!! zei:
Fishhead07 zei:

nou dat lijkt me een perfecte manier :grin:
meer kan ik er eigenlijk neit over zeggen.

geniet er van !!
maar dat meot wel gaan lukken dnek ik zo :P

vrede op aarde!

Kijk van een ervare gebruiker als jou geeft me dit een goed gevoel :grin:

Gaat zeker goed komen :grin: ik vind zelf dat ik vrij verstandig met drugs om ga. Kijk de ene keer wat minder verstandig als de andere keer maarja :P Komt altijd weer goed en eigenlijk op me pep ervaring na altijd chill leuke en aardig ervaringen gehad met drugs :grin:

Inderdaad vrede op aarde :) .

Man wat zou ik toch graag eens een dag in de jaren 60 als hippie willen leven :hearteyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
Fishhead07 zei:
Ellesdee zei:
haha ja ghb is lastig

lag om 21.00 op de bank

hmhm gewoon ff uitproberen

Precies ga ik ook doen. Alleen voorlopig hou ik het ff bij de keta en MDMA.

Vrede op aarde is niet gek dat zou mooi zijn ben het volkome met KETA- MOLE !!! eens :wink:

Ellesdee

Badass junkie
hahaha
ja maar hij is wel gek :grin:
en ook wel een btje lief, maar dat moet je niet te vaak zeggen... dat is niet goed voor m

Bovenaan