kitty / nexus flippen + N2O

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Over een paar weken ga ik met mijn vrienden weer eens aan de MDMA ( Ik zelf heb pure crystallen van ongeveer rond de 80%) mijn plan is om 140 mg M te pakken en na een uur 20 mg 2C-B + 40 mg M +8 mg cafeïne. Maar ik heb geen idee wanneer de keta en N2O, veel mensen raden keta aan voor na de trip maar is het ook vet om het tijdens te doen? En brengt dit eventueel risico's met zich mee?
Tips en aanmerkingen zijn welkom :wink:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Met zowel de nexus flip als ik de kitty flip heb ik nog geen ervaring, maar ze hebben ook allebei mijn interesse.

Sowieso raad ik je af om tegelijk 2C-B en keta te gaan combineren met MDMA, dat lijkt me toch wat veel van het goede. Daarbij las ik in een ander topic dat je keta nog nooit gedaan hebt, in dat geval kun je eerst beter en een aantal keer keta op zich zelf proberen. Zo kun je het leren kennen en weet je ook wanneer je teveel neemt.

Wat betreft de nexus flip, volgens mij kun je het best de 2C-B na de piek van de MDMA doen anders gaat de MDMA zwaar overheersen wat zonde van de 2C-B Is. Daarom heet het ook een flip omdat je van de ene piek in de andere rolt.

Tot slot, in mijn ervaring kan lachgas overal bij, zolang je maar gaat zitten.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Psychedelibee zei:
Tot slot, in mijn ervaring kan lachgas overal bij, zolang je maar gaat zitten.

Muhh mijn ervaring is dat lachgas je trip vaak compleet kan omslaan. Heb het met meerdere middelen meegemaakt. Laatste keer was met MXE, toen zaten we heerlijk in de trip met zijn viertjes, ballonnetje lachgas en iedereen voelde zich in één klap compleet anders.

Op afters enzo is het wel chill maar als je echt zuiver aan één middel zit kan het een effect ook verpesten vind ik.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Grappig dat je mxe noemt, want nu ik er over nadenk Is dat de enige keer geweest dat lachgas me uit mijn trip haalde. Bij alle andere middelen had ik dat niet met lachgas. En ik heb zo'n beetje alles wat ik wel eens geprobeerd heb ook in combinatie met lachgas geprobeerd. Ik vind lachgas in combinatie met psychedelica altijd wel een extra dimensie geven. Bij MDMA en 2C-B versterkte het voor mij de euforie. En bij keta versterkte het zowel de euforie als het dissociatieve. Bij overige middelen vond ik het wel leuk, maar niet bijzonder.

Maar kan uiteraard per persoon verschillen hoe het inslaat.

Ganjaman181

Experimenterende gebruiker
Ik was zoiezo van plan om t eersr een keer zo te doen. Maar ik ben wel wat gewend kwa trippen, ik
ken mn grenzen goed en de dosis MDMA is vrij laag. Dus kan een kleine dosis keta in de after ook geen optie zijn?
Ik moet dan toch twee uur wakker blijven om de supplementen te nemen. En hoeveel raden jullie dan aan? En wanneer de N2O?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Gaat er ook niet om wat je gewend bent. Maar keta kan nogal heftig zijn als je het niet kent en teveel neemt. Hoewel je dat misschien prima kan handelen kan het dan wel je chille MDMA vibe verpesten. Als je keta gaat combineren, neem dan kleine beetjes en doseer niet binnen het uur weer bij als je genoeg Had, want dan gaat het effect zich op stapelen en wordt het alsnog veel.

Als je ook al een nexus flip doet zou ik de keta pas echt op de after doen, of slaan het gewoon over een doe later nog een keer een kitty flip.

Lachgas vind ik tijdens erg fijn. Zit dan voor 5 minuten ergens anders om vervolgens weer met de MDMA of 2C-B high verder te gaan. Maar ik begrijp van Smartie dat het hem uit zijn high haalt en dat is natuurlijk zonde.

Bovenaan