Knuffelen is gezond

tipsyflipsy

Belezen gebruiker
knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.

En als klap op de vuurpijl je word er ook nog ''high'' van

doe mij nog maar een dosis ''hugodine'' :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

scenemeisjeedana

Bewuste gebruiker
tipsyflipsy zei:
knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.

En als klap op de vuurpijl je word er ook nog ''high'' van

doe mij nog maar een dosis ''hugodine'' :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
ik doe mee
 

Ape

Badass junkie
O ehh... brrr niet mijn stijl :P
Moet zeggen dat de eerste 20 seconder mij wel even wegspacete :grin:
Beter luister je dit :grin:
 

Ape

Badass junkie
Oke, maar laten we muziek ergens anders uitwisselen, want dit gaat over knuffelen.
Tenzij je knuffelmuziek hebt natuurlijk :P
 

Opa

Bewuste gebruiker
Ik mis tegengeluiden!!! :P

Niemand ooit slechte knuffelervaringen gehad???
Zo heb ik er een grove tyfus-hekel aan als familie wil knuffellen, vooral zwetende bejaarden...(opa's... :rolleyes:)
Ik heb ook een kennis, dat is een echte knuffel-homo, verder goeie en betrouwbare gast, maar... :kots: blijf van me af... :smilingimp:

Maar ik moet toegeven dat knuffelen met vriendin(nen :hearteyes: ), huisdieren en goede vrienden die ik al te lang niet gezien heb, een behoorlijk aangename bezigheid is... :grin:
Het draait vooral om affectie en vertrouwen dan lijkt me???

:wave:

btw:
vode zei:
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

In actie


Hier heb ik dus echt DIEP respect voor!!
My HERO!!! :hearteyes: :rock: :hearteyes:
 

Sarai

Newbie
vode zei:
Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:

In actie


aiight dat is in de zelfde stad als waar ik woon denkik:P

maareh knuffelen is indeed chill..
maar ik vindt het wel een beetje overdone, wanneer ik een kroeg binnenstap, iedereen naar mij toe komt en een knuffel wil :confused: ook mensen die ik maar een paar keer heb gezien ofsow
vindt ik totaal niet nodig

bij leuke jongens ligt dat dan natuurlijk weer net ietsje anders :grin:
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mindgamer zei:
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode :grin:

Jaaa dan pak jij de lekkere chickies dan doe ik wel de hunks :hearteyes:
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
vode zei:
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
vode zei:
Wromtraxe zei:
Al is het de mooiste vrouw ter wereld, het is gewoon zo.. fake, of zo ervaar ik het. Ik voel me er nooit goed bij als ik het doe. Tenminste die ander faked niet ik wel. Net als oogcontact bij vreemden voel ik me dan uiterst onprettig. Die free hugs actie is weer zo'n linkse tievus streek want ze willen hiermee volgens mij integratie bevorderen of ze willen gewoon aandacht. Dit soort nutteloze acties mogen van mij met een streng rationeel-fascistische arm aangepakt worden (niet denken aan WOII daar ben ik geen voorstander van maar het idee van rationeel-fascisme)



Ik erger me er zo aan:
1. Het is nutteloze aandacht trekkerij/een linkse streek
2. Het bord is in engels geschreven? Hallo! Waar is het nationalisme! We zijn in Nederland hoor
3. Het is gewoon vreselijk dat zij hier aan hun tijd verdoen echt kotsmisselijk word ik ervan.
4. Kom op, niemand heeft dit nodig. Daar de hele dag staan en wachten op je uitkering. Parasieten.

Wil je je eerst eens inlezen in dingen voor je wat gaat roepen??

de Free Hugs Campain is gestart door Juan Mann die plots terug naar sidney moest waar hij geboren was en hij kwam aan zonder dat iemand hem verwelkomde omdat hij zo lang was weggeweest. In de Terminal zag hij allemaal vrolijke knuffelende mensen maar ook veel eenzame mensen daartussen. Daarom zocht hij direcht een marker en een stuk karton en is op een drukke straat gaan staan. Mensen liepen hem eerst straal voorbij maar de eerste persoon die hem om een knuffel kwam vragen was een vrouwtje wiens hond die ochtend was overleden...

Ik vind het een prachtig initiatief, waarom zou je niet mogen uitreiken naar mensen die graag even willen knuffelen. Het is niet omdat jij leeg bent op knuffelvlak dat je dat moet doortrekken naar andere mensen. Het is zulk een mooi gebaar en ik vind het jammer dat je het met zulk negativiteit moet afbreken.

http://www.freehugscampaign.org/
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.


Ik ben benieuwd wat voor chickies en hunks jullie zullen scoren? Een 54 jarige trucker uit groningen en een mens van 65. Andere doen hier echt niet aan mee hoor
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Ach, kom nou. Een knuffel van een vreemde, tjongejonge. Als je daar loopt te staan een beetje voor sociaal vangnet te spelen ben je zo'n verwerpelijke moraalriddertje. En wat schiet de staat er mee op? Als ik zo maar word geknuffeld door iemand die ik niet ken is dat bijna het meest onprettigste wat er is.

Jij leeft ook in je eigen ego-bubbel he, emphatisch vermogen, al eens van gehoord? Een knuffel kan je dag maken, vooral als hij onverwachts komt. En dan nog, als het niet je dag maakt, kan het wel leuk zijn, het kan een lach op iemands gezicht toveren.

Liever een verwerpelijke moraalridder dan stinkend achter je geraniums wegrotten met een jointje in je bek omdat je knuffelen en gevoelens en geluk delen verwerpelijk vind.

Als je ooit nog een knuffel wilt hoor ik het wel. :grin:
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker

LLE LIEFDE IS WELKOM!!! :hearteyes:
*hugz Vode back*
Als ik van de zomer ben afgetraind, dan ga ik ook met zo'n bord staan samen met Vode
Iedereen naar mij toe komt en een knuffel
Wanna hug? Tis gratis!

knuffelen zegt veel meer over hoe je over iemand denkt en voelt. het verbind mensen met elkaar
geeft troost,geborgenheid,veiligheid,vertrouwen.
doe mij nog maar een dosis ''hugodine''

och , kom maar hier en gooi het er uit
I NEED A HUG!!
Knuffelen om liefde te uitten, dat is mooi, knuffelen om te knuffelen is ook wel fijn maar niet zo mooi als wat ik bedoel met de liefde overbrengen
Het is zo'n klein dingetje maar toch zo belangerijk. Gewoon even lekker knuffelen..

Aaaaw! *Knuffelt buzzrider*

Is dat je na een kut dag lekker kan vluchten met je geliefde in bed lekker tegen elkaar aanliggen enzo
Yeah, in plaats van de Detox een Hugtox, ofzo :grin:

Daar ben ik allang achter! Ik ben ook niet voor niks fan van Free Hugs en heb er zelf ook al voor op straat gestaan :grin:
Dat is ook echt een gruwelijke actie, daar kan je zoveel mensen gewoon blij mee maken :)



:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: emoties :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Mindgamer zei:
Emoties vormen een bescherm laagje op je denkprocessen :)
Fout, het houd je tegen in ieder opzicht op een praktisch proces uit te voeren. Emoties verhinderen alles, emotionele mensen zijn onstabiel en zwak. Geen emoties kennen is het mooiste wat er is. Dan weet je waar je aan toe bent :smilingimp:

Gevoelens... emoties... praten: :kots:

Je rent weg van het leven. Goed bezig :rolleyes: angst om je eigen emoties onder ogen te zien? angst om jezelf te leren kennen?
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Emoties verhinderen ieder proces. Het maakt je afhankelijk! Wat je dag weer goed maakt word bepaald door een knuffel of niet. Dan maar de hele dag bagger! Iedere vorm van uiting/voelen van emoties is een teken van zwakte. Ik haat emoties tot het dieps van mijn hart tot de wortels van mijn ziel

Zoek echte vrienden/partner/een leven en dan praten we nog eens. :)
 

Wromtraxe

Bewuste gebruiker
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?

Vrienden zijn er om lol te maken. Niet om mee te praten.
Relaties zijn leuk tot je dat mens weer naast je ziet liggen en je plezier buit aan een troostloos orgasme.

Iedereen die te zwak is om zijn emoties voor zich te houden. Bah!
 

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wromtraxe zei:
Jij praat over een leven? Jij als afhankelijk schepsel dat zich laat leiden door emoties en degene die als die zich zwaar depressief voelt daar met andere over te praten om hen te belasten?

Ik leef met liefde, dat is mijn keuze en ik geniet ervan. :)
 
Bovenaan