laat opkomen...

S0s_90

Bewuste gebruiker
heej, ik heb om 9 uur een halve blauwe druppel gedropt (140mg) en het uur daarna een halve sonic en het uur daarna weer een halve sonic. Ik voelde de hele tijd niks en het is pas sinds een half uur (rond half 1) gaan werken.. Dit vond ik zelf heel vreemd, aangezien he pas na 3.5 uur werkte. Heb vdaag niet veel gegeten dus daar kan het ook niet aan liggen. Een maat van mij heeft precies hetzelfde gebruikt en die ging al rond half 11 waar zoou dit aan kunnen liggen? Haha hij valt egt lekker nu, is er hier nog iemand wakker?

mikkelk

Belezen gebruiker
Hmm een verklaring voor 't late inslaan heb ik niet, maar ik ben nog wel wakker voorlopig :P
Waarom spacen op een doordeweekse dag? Nog steeds vakantie?

Have a good roll :hearteyes:

S0s_90

Bewuste gebruiker
jah deze week nog vakantie en een maat van mij wou x proberen dus ik ga lekker met hem mee.

mikkelk

Belezen gebruiker
S0s_90 zei:
jah deze week nog vakantie en een maat van mij wou x proberen dus ik ga lekker met hem mee.

Aah lekker, ik ook nog een week :grin:
Heb nog een hoop schade in te halen die ik van het weekend op Decibel heb opgelopen, dus kan het goed gebruiken.
Is het je maat zijn eerste keer X?

S0s_90

Bewuste gebruiker
haha decibel zijn praktisch mijn achterburen.. Heb het de hele dag kunnen horen maar ben er helaas niet geweest. Maar ja is zijn 1e keer, krijg de hele tijd een report over hoe hij het voelt en ervaart... Haha is egt leuk om te zien dat iemand er egt van geniet... ben jij nu ook aant doorhalen dan?

mikkelk

Belezen gebruiker
Nee, heb last van een verkeerd slaapritme.. mede dankzij de vakantie en afgelopen weekend.
Heb net ff een flinke joint gerookt en begin nu toch wel erg slaperig te worden, dus ik ben bang dat ik je moet verlaten :(
Ik wens jou en die vriend van je nog een fijne avond :hearteyes:

Bovenaan