Giorgo zei:Hoeveel kosten capsules in de Smartshop.. of kan je dat daar niet kopen ?
Alleen door hard te trekken gingen die capsules open, en eenmaal open werd het een smeerboel van zwarte, smerige houtskool. Uiteindelijk gefrustreerd de pep in de toegetakelde capsules gegooid en alles weer netjes dichtgemaakt.
Ik rol nu een trechtertje van papier, maar dat schiet af en toe wel eens open... dan wend u tot de geweldige uitvinding--->plakband3970 zei:Lol, zo heb ik het hiervoor ook gedaan...in het medicijnkastje gedoken, gekeken welke medicijnen over de datum waren, en die capsules leeg gegooid
Het enige wat ik nu eigenlijk nog moet hebben, is een heeeel klein trechtertjeIk rol nu een trechtertje van papier, maar dat schiet af en toe wel eens open...
![]()

Delirium zei:Vandaag ook opzoek gegeaan naar capsulesZonder resultaat, we hebben hier in Apeldoorn geen smartshop meer, dus dat schoot niet op.
Heb uit pure wanhoop maar wat Norit capsules bij de Kruidvat gehaald, leeggegooid en gevuld met pep. Wat een succesAlleen door hard te trekken gingen die capsules open, en eenmaal open werd het een smeerboel van zwarte, smerige houtskool. Uiteindelijk gefrustreerd de pep in de toegetakelde capsules gegooid en alles weer netjes dichtgemaakt.
DramaMaargoed, ik heb nu wel acht cappies gevuld :P
3970 zei:Inderdaad, MDMA, maar ook 2C-B, en alle andere poeders/kristallen waar ik in de toekomst misschien nog eens tegenaan loop![]()