Lachgas in het vliegtuig

Est86

Newbie
Hallo!

Deze zomer ga ik op vakantie, en het lijkt me heel leuk om wat N2O patronen mee te nemen. Ik vraag me af wat daar me gebeurd in het vliegtuig? Zouden ze ontploffen? Of niet? En is het heel erg als ze ontploffen( want ik wil het risico best nemen, tenzij ik daarmee het vliegtuig naar beneden haal...)?

Heeft iemand enig idee, want ik kan er niks over vinden.

Thanks!!

DreamWeaver

Badass junkie
Ik heb eens wat patronen laten ontploffen door ze te verhitten, en geloof me, dat wil je niet. De explosies zijn erg groot en je blaast je hand er zomaar mee af.

Verder lijkt lachgas in het vliegtuig best grappig, maar ik denk niet dat je medepassagiers het tof vinden, en als ze een tussenlanding maken en wat militaire politie je een cel inflikkerd omdat ze denken dat je een terrorist bent zijn de rapen gaar. Ik bedoel, een groepje tuig met een apparaat dat erg harde geluiden maakt en mensen die omvallen van het lachen (letterlijk) en schichtig om zich heenkijken maken mensen niet elke dag mee natuurlijk.

De Neger heeft zijn eerste lsd-trip gedaan in een vliegtuig, als je dus per sé onverstandige shit wil uithalen in de lucht doe dat dan ! :wink: :grin: xD

Est86

Newbie
hehe ik was ook niet van plan het in het vliegtuig te gebruiken... maar een explosie wil ik natuurlijk niet riskeren. Thanks voor de reactie, ik denk dat ik ze maar thuislaat.

DreamWeaver

Badass junkie
lol! Ik had begrepen dat je iets in het vliegtuig wilde gebruiken :grin: De 'mile high club' maar dan anders :wink: :stoned:

Ze gewoon in je tas meenemen in het vliegtuig lijkt me ongevaarlijk, lijkt me sterk dat ze zullen ontploffen door het drukverschil en als het gebeurt heb je waarschijnlijk alleen de inhoud van je tas naar de klote. Veel plezier op vakantie! :)

Wacky

Badass junkie
lijkt me ook niet dat die gaan ontploffen. Er zit al een flinke druk op, geen idee hoeveel, maar het zullen wel tientallen bar zijn. Een paar tienden van een bar meer druk verschil dat je krijgt in het vliegtuig is insignificant.

Taat

Bewuste gebruiker
Mij lijkt het ook niet dat je het vliegtuig ermee naar de grond jaagt..

Maar ik weet niet of ze bij de controle moeilijk gaan doen, in Nederland mss niet maar kweetniet hoe andere landen er tegen aan kijken

Wacky

Badass junkie
Opzich denk ik niet dat slagroom bussen met no2 patronen ergens strafbaar zijn ofzo, maar ze zien er misschien wel verdacht uit op de bagagescan waardoor ze je vragen je koffer open te maken om te kijken wat het is ofzo.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
^Dat wilde ik dus ook zeggen, die dingen lijken op kleine bommen, ik geef je weinig kans om die in een vliegtuig te krijgen :þ

Debris

Bewuste gebruiker
Ze zullen waarschijnlijk niet ontploffen, maar bij controlle zul je waarschijnlijk wel gezaag krijgen.
Het is dan legaal spul maar of ik denk dat ze je daarmee wel eens hard kunnen naaien.
En zoveel moeite voor een beetje weg te zijn (oké, ik heb al rare dingen gezien door die dingen, maar toch.)
Ik raad 't af :wink:.

Est86

Newbie
Hm het mag dus niet:

"Wat mag er niet mee in mijn hand- én ruimbagage?
De volgende stoffen zijn verboden in hand- én ruimbagage:

Gashoudende voorwerpen
Bijvoorbeeld spuitbussen, anders dan cosmetica, drukhouders (campinggas, duikflessen onder druk en slagroompatronen)."

Denk dat ik het ook maar gewoon niet doe dan...hehe chicken

Ik ga naar Ibiza, en denk niet dat ik ze daar makkelijk vind. En zo belangrijk vind ik het ook weer niet, we verzinnen wel wat anders

Thanks voor meedenken!

shokora

Wijs gebruiker
W0ut zei:
Ik heb zelf een keer een Deodorant bus in mijn handbagage gehad.
Ik leef nog.

:') Ik zie het al voor me, zo'n SBS6 style programma. Overal explosies, DO NOT TRY THIS AT HOME, deze man gaat een uitzonderlijke stunt doen. Een bus deoderant... in zijn... handbagage DUM DUMMMMM

Anyway, lijkt me niet dat ze ontploffen nee. Ik zou ze alleen inderdaad niet meenemen in je handbagage, de kans dat je aangezien wordt voor de nieuwe Mohammed Atta is aanwezig in dit mongolide tijdperk.

Bovenaan