Arthur King
Wijs gebruiker
Nee, ik vind het redelijk orgasmisch.Ollemann zei:Ben ik de enige die het zo ervaart?
Olle
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, ik vind het redelijk orgasmisch.Ollemann zei:Ben ik de enige die het zo ervaart?
Olle
Greenlabs zei:![]()
Wij vullen de ballonnetjes met een slagroomspuit, dat gaat het makkelijkst!
Bij mij is het al wel een jaar of 3 geleden. Leuk om een keertje gedaan te hebben met wat vrienden, maar daar stopt het dan ook imo...
Dopezilla zei:Afgezien van een zuurstoftekort ervaarde ik niks van lachgas. 't Voelt precies zoals flauwvallen door te snel opstaan. Dat voelt best grappig, maar heeft geen meerwaarde voor mij.
Misschien ga ik het eens met een trip-middel proberen, maar ik ben er niet van onder de indruk. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog, maar er had evengoed CO2 of Helium in die ballon kunnen zitten voor dit effect. En dat terwijl het gas toch lang genoeg in mijn longen heeft gezeten.
Ben ik de enige die het zo ervaart?
Olle
plus lachgas+ 2cb, 2c-t7,2c-i,4ho mipt, 4aco - dmt zijn zeker de moeite waardilyas zei:lachas + LSD =![]()
Zodra je je lachgas uitademt moet je praten, je krijgt er een meesterlijk zware stem van juist het omgekeerde van helium
Arthur King zei:Leuk stukje!
Toevallig was ik net van plan om een cracker te bestellen, weet iemand misschien een goede link ergens? Die crackers op ebay komen uit Amerika (degene die er nu op staan) en ik heb geen zin om teveel verzendkosten te betalen voor een simpel ding. Cheapass die ik ben. :P