Lachgas zonder ballon...

neti

Badass junkie
Zeg, ik zit ff zonder ballon en zonder condooms, kan ik het proberen met een boterhamzakje?

neti

Badass junkie
Had geen geduld om te wachten, maar nee dus... n ballon voorkomt dat het gas te gemakkelijk ontsnapt... mmm kloten

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
zommes zei:
Gewoon direct uit de slagroomspuit, boterhamzakje gaat dus echt niet werken.

Dat moet je dus echt niet doen is heel gevaarlijk, de lucht is veels te koud om het direct tot je te nemen. Ik weet niet of je het meende?:P

zommes

Badass junkie
Ja, ik meende dat. Heb ik zo vaak gedaan. Misschien even wachten zodat het iets minder koud is, maar na een minuut kan het al. Geen probleem.

Wat jij zegt is alleen zo bij een dikke tank lachgas. Maar de topicstarter had een slagroomspuit.

matthijs

Badass junkie
Hmm. ik heb wel eens iemand blauwe lippen zien krijgen van dat soort grappen. Het was gewoon uit een slagroomspuit.

zommes

Badass junkie
Als je lippen blauw worden dan doe je het sowieso helemaal verkeerd. Je moet gewoon 1 minuut wachten en uiteraard rustig die shit eruit laten lopen.

spacekonijn

Badass junkie
ik heb ook zat mensen uit de fles zien sucken idd , fftjes wachten en dan koelt het gas gewoon af.
vaak zat zelf de fles leeggezogen btw :mrgreen:

matthijs

Badass junkie
zommes zei:
Als je lippen blauw worden dan doe je het sowieso helemaal verkeerd. Je moet gewoon 1 minuut wachten en uiteraard rustig die shit eruit laten lopen.

Hmm ok. Wij hebben niet zo'n goeie...kan je het niet echt goed mee regelen. Het is vooral open of dicht.

zommes

Badass junkie

Zo een zeker Matthijs?

zommes

Badass junkie
Wij ook, gaat dus prima. Gewoon het knopje zachtjes indrukken. Uit de fles vind ik eigenlijk veel relaxter dan uit zo'n smerige balon.

cadou

Belezen gebruiker
gewoon doen joh! zei:
zommes zei:
Gewoon direct uit de slagroomspuit, boterhamzakje gaat dus echt niet werken.

Dat moet je dus echt niet doen is heel gevaarlijk, de lucht is veels te koud om het direct tot je te nemen. Ik weet niet of je het meende?:P

Zommes heeft wel gelijk hoor, als je het rechtstreeks uit de slagroomspuit inhaleert is er niets aan de hand, het gas is immers al niet meer zo koud omdat het vanuit de capsule in de spuit terecht gekomen is. Wat wel link is, is om het rechtstreeks uit een gascilinder te inhaleren, maar er zijn er maar weinigen die zo'n ding bij de groothandel ophalen.

Bovenaan