Lady GaGa is een vent!

Andrew

Badass junkie
AMSTERDAM - VIDEO- Is dit een nieuwe bizarre 'kleding' stunt van Lady Gaga, of heeft ze achter al haar overdreven outfits stiekem iets te verbergen?

Gaga gaf weer eens een van haar over the top shows.

Deze keer droeg ze een heel strak rood jurkje en bewoog ze wulps over een scooter. Maar toen ze afstapte trok ze het jurkje snel naar beneden. Te laat voor het oog voor de camera..

Wat heeft de zangeres hier tussen haar benen?

http://frontpage.fok.nl/nieuws/115123/- ... emel!.html
http://www.telegraaf.nl/prive/4529873/_ ... is___.html

Elfquest

Bewuste gebruiker
Misschien ehh.. trok ze haar jurkje naar beneden omdat elke vrouw dat zou doen als haar slip te zien is? Ik zie geen piemel hoor. :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Is gewoon een wijf. En ik vind d''r best wel geil.

Zou er wel een nachtje mee aan de amfetamine willen.

Debris

Bewuste gebruiker
Tja, of ze nou een kerel of een vrouw is, ik zal d'r toch nooit tegenkomen.
*en eerlijk gezegd vind ik haar echt niet mooi*

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een wereldnieuws, dit is een reden waarom ik liever de telegraaf vermijd.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Stelletje losers... probeer je eerst eens te verdiepen in zaken voordat je zoiets debiels roept... :rolleyes:

Lady Gaga is hermafrodiet, ze is dus tweegeslachtig... ze heeft een vagina en een piemel, maar wel alle vrouwelijke hormonen, vandaar dus dat ze er vrouwelijk uitziet, een vrouwelijke stem heeft enz. enz.
En gelukkig is ze trots op wie/hoe/wat ze is.

Konden we dat maar over mensen zeggen die dit soort kutopmerkingen maken, want daar zou ik niet trots op zijn als ik jullie was. :kots:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Pak Suiker zei:
En dat wist gelukkig ook iedereen (als het al waar is). Jumping to conclusions, are we?

Blijkbaar niet...
Sowieso, waarom zou je iemand dan random een hoer noemen, geen idee of jij dat normaal vindt? :rolleyes:
Niet om politiek correct te doen of zo, meer een principe kwestie.

Want wedden dat als ze niet bekend was en jullie mee het bed in zou vragen bijna iedereen hier mee zou gaan. :tearsofjoy: JUIST de mensen die haar nu lelijk en hoer noemen. :P

Andrew

Badass junkie
Pak Suiker zei:
Want wedden dat als ze niet bekend was en jullie mee het bed in zou vragen bijna iedereen hier mee zou gaan. :tearsofjoy: JUIST de mensen die haar nu lelijk en hoer noemen. :P
Voor geen goud, dat wijf/die vent, heeft echt een bloedkop

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Andrew zei:
Pak Suiker zei:
Voor geen goud, dat wijf/die vent, heeft echt een bloedkop

Het is geen vent Andrew'tje... en terecht, want jij hebt een vriendin. :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Pak Suiker zei:
Sowieso, waarom zou je iemand dan random een hoer noemen, geen idee of jij dat normaal vindt? :rolleyes:
Nee nee, dat zei ik ook niet. Dat is Lauu zn manier om zich te uiten, niet een manier die ik prefereer. Free range rude as doctor Lecter would say (:

Pak Suiker zei:
Niet om politiek correct te doen of zo, meer een principe kwestie.
Je hoeft je niet te verdedigen hoor, je hebt gelijk.

Pak Suiker zei:
Want wedden dat als ze niet bekend was en jullie mee het bed in zou vragen bijna iedereen hier mee zou gaan.
Can't say that I agree, maar ik snap je punt.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Maar het zou wel echt heel grappig zijn als "ze" echt een vent zou zijn. Heel wat 13 jarige jongetjes die opeens denken dat ze gay zijn. :beer:

Pak Suiker

Wijs gebruiker
LSDmathXtc zei:
lijkt me wel erg als dat echt waar zou zijn.

Ik hoorde laatst dat het een stunt van d'r was en dat het dus niet waar is, net zoiets als de Paul is Dead mythe.
Eerst vond ik het best wel een lullige stunt, maar bij nader inzien maakt ze zoiets als transseksualiteit, transgenderisme, hermafrodiet-isme (wat het woord ook is) wel wat bespreekbaarder. :)

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik vind het gewoon een vies wijf,één keer neuken en je hebt vast enkele nare geslachtsziekten.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
zazzoo zei:
Ik vind het gewoon een vies wijf,één keer neuken en je hebt vast enkele nare geslachtsziekten.
Heb je wel eens van condooms gehoord? Ja? Weet je ook waar ze voor dienen? Weet je trouwens zeker dat dit de reactie is waarmee je dit topic wilt kicken?

zazzoo

Bewuste gebruiker
JA. Ja. En JA. Maar wist jij dat je door zoenen ook herpes en andere ziektes kan krijgen van zo'n vieze wijven. :tearsofjoy:

Andrew

Badass junkie
zazzoo zei:
JA. Ja. En JA. Maar wist jij dat je door zoenen ook herpes en andere ziektes kan krijgen van zo'n vieze wijven. :tearsofjoy:
Ja want elke hermafrodiet heeft herpes of een andere geslachtsziekte..

zazzoo

Bewuste gebruiker
[/quote] IDD :tearsofjoy: kan ik niks aan doen, ouders hun schuld

nee ik wow maar duidelijk maken dat ik er niks voor voel voor dat mens, tlijkt me een gigantische slet. Maar ja maakt niet uit, stom dat ik hier mijn mening over geef, niemand heeft er wat aan :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
zazzoo zei:
Maar wist jij dat herpes blaren zo afstotelijk zijn dat zelfs jij als Belg niet zo dom bent om daar met je slijmvliezen tegenaan te wrijven?

zazzoo

Bewuste gebruiker
Exceptional Insight zei:
zazzoo zei:
Maar wist jij dat herpes blaren zo afstotelijk zijn dat zelfs jij als Belg niet zo dom bent om daar met je slijmvliezen tegenaan te wrijven?
Man toch, gaan we die toer op Belgen dit Belgen dat. Belgen zijn niet dom alleen onwetend en Naïef :) En ik ben Antwerpenaar, das nog iets anders dan een gewone Belg :grin:

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
zazzoo zei:
Man toch, gaan we die toer op Belgen dit Belgen dat. Belgen zijn niet dom alleen onwetend en Naïef :) En ik ben Antwerpenaar, das nog iets anders dan een gewone Belg :grin:
Je maakt het me te makkelijk, zo is het niet leuk.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Hey Exceptional Insight, ik begin te begrijpen hoe je aan bijna 6000 berichten komt hier op het forum... en dan zo het baasje uithangen tssss.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
zazzoo zei:
Hey Exceptional Insight, ik begin te begrijpen hoe je aan bijna 6000 berichten komt hier op het forum... en dan zo het baasje uithangen tssss.
Aw wat lief. Als je goed je best doet kun jij het op een dag ook hoor.

Bovenaan