Leuke bezigheden tijdens 2CBtrip

Mondmasker

Experimenterende gebruiker
Hey

Vanavond staat er nog eens een 2cbtripje op de planning, paarse mojojo's.
We gaan het pakken met zijn tweeën bij mijne maat thuis.
Wat kunnen we zoal doen? Meestal maken we een wandeling tijdens de trip, kijken we naar tv.. Graag eens wat andere ideeën.

Grtzz

Anderemaan

Wijs gebruiker
Buiten zijn vind ik persoonlijk het allerbijzonderst. Kleuren opzoeken (streetart bijv).

Sushi eten is bij elke trip een must, al meer dan 10 trips achter elkaar sushi gegeten. Lekkerste op de aardbodum. Leuke video's opzoeken is ook super vet. Kijk bijv. When You Die - MGMT op youtube. Of the music scene - blockhead.

Heel veel plezier vooral!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@2cbarbeque

Ik had zaterdag een solo 2cb trip (20mg om 20.00), even kijken wat ik allemaal gedaan heb...

- microdosissen van allerlei soorten drugs genomen die ik heb die wisselwerking hebben met 2c-b (10mg 4ho-met, 5mg 4aco-DMT, 50ug LSD, 1mg 3ho-pcp, 1mg 3meo-pcp, 1spray 25i-NBOMe, 1spray25c-NBOMe, heel klein beetje 5MeO-DMT gevaped)
- donker gemaakt met allerlei neonlamjes aan
- biertje en jointje er bij
- Aan lachgasballonnen lurken
- (psy) muziek zitten luisteren
- Genieten van neonkleuren waarvan ik het bestaan niet wist
- genieten van al die visuals
- genieten van closed eye visuals
- soort van zitten mediteren op ouwe shit van Ritchie Hawtin
- op de staart van de trip aan de 3MeO-PCE gegaan
- Af en toe beetje lullen op wat sociale media
- in de comedown een gezamelijke kettingruksessie gedaan lol

- op inname +9uur (05.00) 3 sprays flualprazolam en gaan slapen

Laatst bewerkt:

Mondmasker

Experimenterende gebruiker
@Stonologie , Sushi, leuk, Zullen we proberen ik ben benieuwd of ik dit ook op dezelfde manier als jou ervaar!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord @acht.zes
Lachgas lijkt me leuk, deze zal ik direct samen met de sushi gaan halen :grin:
Psytrance luisteren is een standaard bij ons. Heerlijk om te spacen op bepaalde nummers.
Ben ook erg benieuwd naar het mediteren maar dat is misschien meer iets voor een solo trip, zoals jij deed, niet?

Bon, heb er zin in! We zullen ons alvast niet vervelen denk ik :grin:
Grtz

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@2cbarbeque
Mja, dat mediteren kwam ook doordat ik 5meo-dmt er bij had gevaped en overstapte op die andere muziek (van die droogklootacidtechno kom ik echt in een trance, zeker zo vanaf 13.50 minuten) , was niet eens zo bewust eigenlijk. En ja, mediteren ga ik niet doen als ik met anderen trip, dan moet er juist interactie zijn vind ik.

Anderemaan

Wijs gebruiker
@Stonologie , Sushi, leuk, Zullen we proberen ik ben benieuwd of ik dit ook op dezelfde manier als jou ervaar!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord @acht.zes
Lachgas lijkt me leuk, deze zal ik direct samen met de sushi gaan halen :grin:
Psytrance luisteren is een standaard bij ons. Heerlijk om te spacen op bepaalde nummers.
Ben ook erg benieuwd naar het mediteren maar dat is misschien meer iets voor een solo trip, zoals jij deed, niet?

Bon, heb er zin in! We zullen ons alvast niet vervelen denk ik :grin:
Grtz
Doe dat! Stuur even hoe het was en hoe de sushi smaakte!

Spreek je, veel plezier

Bovenaan