Lijm snuiven.. slecht voor je?

rocka

Experimenterende gebruiker
Iemand uit mijn klas die heeft lijm zitten snuiven :wave: Hij zat er 5 minuten aan te ruiken.

Maar dit kan toch niet goed voor je zijn?! Hoelang moet je dat spul snuiven voor een beetje normale dosis. Is 5 mintuen niet veels te lang?! :P

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
hoe deed die dat, volgends mij moet je in zo dunne plastic zak lijm doen. Die volblazen en dan leeg zuigen, en dat indien gewenst herhalen.
Dan lijkt 5 minuten mij wel heel erg veel eerlijk gezecht, kan ik me haast niet voorstellen

:stoned: :wave:

rocka

wwaazzaapp zei:
hoe deed die dat, volgends mij moet je in zo dunne plastic zak lijm doen. Die volblazen en dan leeg zuigen, en dat indien gewenst herhalen.
Dan lijkt 5 minuten mij wel heel erg veel eerlijk gezecht, kan ik me haast niet voorstellen

Dat had die idd zo ongeveer gedaan :P Hij werd er wel leip van. maar nu heeft die hoofdpijn :wave:

BillyBilo

Badass junkie
rocka zei:
wwaazzaapp zei:

Dat had die idd zo ongeveer gedaan :P Hij werd er wel leip van. maar nu heeft die hoofdpijn :wave:

je krijgt meestal een kater gevoel na het lijm snuiven, het beste is fietsenbandenlijm, en dat in een zak doen, vol met lucht doen en daar in blijven hangen tot je leip word.

matthijs

Badass junkie
Ja XTC, alcohol, speed...alles is schadelijk. De schadelijkheid van een drug zal me niet zo snel tgenhouden.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
mathijs zei:
Dan kan je als je rijk bent toch nog wel lijm snuiven...Het is gewoon drugs hoor.

ik vind het eerder een drugs voor mensen die niet aan echte drugs kunnen komen, je word er waarschijnlijk alleen goed fucked up van in je kop en krijgt lekker veel koppijn, maar een drugs noem ik het niet. Drink maar is wat chemische goedjes dan ga je je ook vast raar van voelen maar een drugs noem ik dat toch ook niet...

kansloze actie vind ik t maar.... :confused:

matthijs

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
mathijs zei:
Dan kan je als je rijk bent toch nog wel lijm snuiven...Het is gewoon drugs hoor.

ik vind het eerder een drugs voor mensen die niet aan echte drugs kunnen komen, je word er waarschijnlijk alleen goed fucked up van in je kop en krijgt lekker veel koppijn, maar een drugs noem ik het niet. Drink maar is wat chemische goedjes dan ga je je ook vast raar van voelen maar een drugs noem ik dat toch ook niet...

kansloze actie vind ik t maar.... :confused:

Ik denk niet dat zoveel mensen het gebruiken als het een kutgevoel geeft. En sowieso..ik vind poppers ook ongelofelijk kut en dat is wél drugs?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet... :confused: poppers heb ik geen ervaring mee... maar dat is welzeker een drugs, kijk lijm is niet bedoeld om te gebruiken als een drugs maar om je fietsband mee te plakken niet om die troep ff stevig te gaan inhaleren... Poppers word gemaakt om te gebruiken als een drug.... :wave:

qinn

Bewuste gebruiker
GabberSnoePie zei:
dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet... :confused: poppers heb ik geen ervaring mee... maar dat is welzeker een drugs, kijk lijm is niet bedoeld om te gebruiken als een drugs maar om je fietsband mee te plakken niet om die troep ff stevig te gaan inhaleren poppers word gemaakt om te gebruiken als een drug....

Dxm is tog ook niet gemaakt als drug :rolleyes:
maar tog is het een drug :rolleyes:

qinn

Bewuste gebruiker
Ja, ik zou pas naar lijm gaan pakke als ik financieel niet goed zit en me andere shit nie kope kan :openmouth:

matthijs

Badass junkie
GabberSnoePie zei:
dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet... :confused:

Nou er zitten op dit forumn sowieso aardig wat mensen die vluchtige gassen inademen en in arme landen gebeurt het sowieso ook erg veel.

PePhenkie___//

qinn zei:
GabberSnoePie zei:
dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet... :confused: poppers heb ik geen ervaring mee... maar dat is welzeker een drugs, kijk lijm is niet bedoeld om te gebruiken als een drugs maar om je fietsband mee te plakken niet om die troep ff stevig te gaan inhaleren poppers word gemaakt om te gebruiken als een drug....

Dxm is tog ook niet gemaakt als drug :rolleyes:
maar tog is het een drug :rolleyes:

dxm is wel een drug toch RETARD caps tegen de hoest dus een drug die de hoest onderdrukt het is een drug.

weet toch :stoned:

azgaza

Badass junkie
Lijm snuiven schijnt erg slecht voor je te zijn, en het lijkt me totaal de moeite niet waard. Ik kan ook echte goede drugs vinden en betalen dus waarom moeilijk doen.

SperSIZEboon

Badass junkie
probeer het es een keertje met van die parketlak ofzo

als ik bijvb. een middag heb staan graffiti spuiten in een tunnel zonder bescherming verder moet ik zeggen dat je ook behoorlijk wazig wordt van die spuitbusdampen :grin:

Delirium

Badass junkie
Je loopt zoveel andere chemische troep en afvalstoffen in te ademen als je lijm snuift... Niet echt de moeite waard voor mij :openmouth:

Bovenaan