mathijs zei:Volgtens mij heeft hij gewoon 5 minuten aan een prittstift zitten snuffelen.
wwaazzaapp zei:hoe deed die dat, volgends mij moet je in zo dunne plastic zak lijm doen. Die volblazen en dan leeg zuigen, en dat indien gewenst herhalen.
Dan lijkt 5 minuten mij wel heel erg veel eerlijk gezecht, kan ik me haast niet voorstellen
![]()
![]()

rocka zei:wwaazzaapp zei:hoe deed die dat, volgends mij moet je in zo dunne plastic zak lijm doen. Die volblazen en dan leeg zuigen, en dat indien gewenst herhalen.
Dan lijkt 5 minuten mij wel heel erg veel eerlijk gezecht, kan ik me haast niet voorstellen
![]()
![]()
Dat had die idd zo ongeveer gedaan :P Hij werd er wel leip van. maar nu heeft die hoofdpijn![]()
buzzy zei:Ja lijmsnuiven is echt niet relaxt
GewoonVOL zei:Lijm snuiven? Ik dacht dat dat alleen in arme landen voorkwam.![]()
qinn zei:GewoonVOL zei:Lijm snuiven? Ik dacht dat dat alleen in arme landen voorkwam.![]()
![]()
mathijs zei:Dan kan je als je rijk bent toch nog wel lijm snuiven...Het is gewoon drugs hoor.
GabberSnoePie zei:mathijs zei:Dan kan je als je rijk bent toch nog wel lijm snuiven...Het is gewoon drugs hoor.
ik vind het eerder een drugs voor mensen die niet aan echte drugs kunnen komen, je word er waarschijnlijk alleen goed fucked up van in je kop en krijgt lekker veel koppijn, maar een drugs noem ik het niet. Drink maar is wat chemische goedjes dan ga je je ook vast raar van voelen maar een drugs noem ik dat toch ook niet...
kansloze actie vind ik t maar....![]()

GabberSnoePie zei:dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet...poppers heb ik geen ervaring mee... maar dat is welzeker een drugs, kijk lijm is niet bedoeld om te gebruiken als een drugs maar om je fietsband mee te plakken niet om die troep ff stevig te gaan inhaleren poppers word gemaakt om te gebruiken als een drug....

GabberSnoePie zei:dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet...![]()
qinn zei:GabberSnoePie zei:dat 'zoveel' mensen het gebruiken ben ik dan niet van op de hoogte ik ken niemand die dat hier doet...poppers heb ik geen ervaring mee... maar dat is welzeker een drugs, kijk lijm is niet bedoeld om te gebruiken als een drugs maar om je fietsband mee te plakken niet om die troep ff stevig te gaan inhaleren poppers word gemaakt om te gebruiken als een drug....
Dxm is tog ook niet gemaakt als drug![]()
maar tog is het een drug![]()

Jeller zei:poppers is niet zo schadelijk als lijm