TechNora zei:
Chill! Ik ben 1.70 en ongeveer 55 kilo, en gebruik het heel af en toe. Bij hele goede heb ik aan 3 genoeg, slechte 4 ml... 2 ml lijkt me dus weinig voor jou? Maar het beste is om rustig aan te testen, maar met 3 kun je wel beginnen lijkt me zo!
Idd, het betreft ook een oplossing van 50% dus 3 mL zou een goede start kunnen zijn.
Houdt je wel aan de Gouden Regels:
1. Wanneer je onbekend bent met dit middel, probeer het dan nergens anders dan thuis of een andere bekende omgeving uit (zeker niet tijdens het uitgaan!)
2. Begin rustig, wanneer je niets voelt (na ca. 30 min. voor GBL en 60 min. voor GHB) kan de dosis rustig opgevoerd worden. Neem zeker NIET meer dan de helft van de startdosis, wanneer je ervaring hebt met dit middel voel je het meestal wel aan hoeveel je bij kunt nemen (hoewel het dan toch nog regelmatig mis wil gaan)
3. Zorg dat er een GOEDE vriend(in) in de buurt is, die weet wat hij/zij moet doen wanneer je in slaap valt (lichte overdosering).
4. Wanneer het echt misgaat laat de goede vriend(in) dan niet schromen om 112 te bellen, dit kost niets, ook niet wanneer het je eigen schuld is (drugs(mis)(ge)bruik).
Veel plezier toegewenst.