Zeehond
Badass junkie
Heb inspiratie gekregen van het report van @Wollukker!
Ik ga hem niet overtreffen…
Vanavond met m’n vrouw naar een techno feest. Wilden fietsen, maar lichte knie blessure met skiën en fietsen ging niet lekker. Beter niet doen.
Mijn creatieve idee was om dan een Uber te boeken plus een hotel dichterbij de locatie.
Leek m’n vrouw ook wel wat, dus impulsief gedaan.
Snel ingepakt en die kant op gegaan.
3-mmc in meerdere doseringen mee,
Ghb en lachgastank staan op de kamer.
Led lampen aan en techno set van Torsten Kanzler nu aan.
Rond 17.45 uur eerste dosis oraal 3-mmc genomen, begint te werken. Droge bek en lekker gevoel. Krijg zin om te dansen.
Uber voor over een paar uur al gereserveerd. Tijdstip van inname keurig genoteerd.
Opwinding krijg ik ook altijd meteen van 3-mmc plus kaakspanning. Zo maar eens knuffelen 😉
To be continued.
Ik ga hem niet overtreffen…
Vanavond met m’n vrouw naar een techno feest. Wilden fietsen, maar lichte knie blessure met skiën en fietsen ging niet lekker. Beter niet doen.
Mijn creatieve idee was om dan een Uber te boeken plus een hotel dichterbij de locatie.
Leek m’n vrouw ook wel wat, dus impulsief gedaan.
Snel ingepakt en die kant op gegaan.
3-mmc in meerdere doseringen mee,
Ghb en lachgastank staan op de kamer.Led lampen aan en techno set van Torsten Kanzler nu aan.
Rond 17.45 uur eerste dosis oraal 3-mmc genomen, begint te werken. Droge bek en lekker gevoel. Krijg zin om te dansen.
Uber voor over een paar uur al gereserveerd. Tijdstip van inname keurig genoteerd.
Opwinding krijg ik ook altijd meteen van 3-mmc plus kaakspanning. Zo maar eens knuffelen 😉
To be continued.