• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Live report 3-mmc pre- hoofd- en afterparty techno feest

Zeehond

Badass junkie
Heb inspiratie gekregen van het report van @Wollukker!
Ik ga hem niet overtreffen…

Vanavond met m’n vrouw naar een techno feest. Wilden fietsen, maar lichte knie blessure met skiën en fietsen ging niet lekker. Beter niet doen.

Mijn creatieve idee was om dan een Uber te boeken plus een hotel dichterbij de locatie.
Leek m’n vrouw ook wel wat, dus impulsief gedaan.
Snel ingepakt en die kant op gegaan.

3-mmc in meerdere doseringen mee,B2AF4774-72F0-454B-9FF0-3CB11A1EAE2E.jpeg Ghb en lachgastank staan op de kamer.
Led lampen aan en techno set van Torsten Kanzler nu aan.

Rond 17.45 uur eerste dosis oraal 3-mmc genomen, begint te werken. Droge bek en lekker gevoel. Krijg zin om te dansen.

Uber voor over een paar uur al gereserveerd. Tijdstip van inname keurig genoteerd.

Opwinding krijg ik ook altijd meteen van 3-mmc plus kaakspanning. Zo maar eens knuffelen 😉

To be continued.

Half uur geleden allebei een ballon genomen en die trok ons zo diep de techno in met die ongelofelijke ontspanning.
Gelukkig hebben we heel wat lachgas ingeslagen voor de toekomst bedenk ik me.

eerste dosering was iets meer dan 200mg voor mij en 200mg voor mijn vrouw.

Elkaar vasthouden, zoenen en strelen is op een zodanig lekker niveau wat je nuchter nooit kunt behalen.

Verder zijn de effecten op mijn mannelijkheid hetzelfde als bij Wolluker.
Maar wel is alles aan ons bizar gevoelig.
We genieten ❤️

Nu bijna 2 uur geleden na eerste dosering.
Heerlijk met elkaar, goede gesprekken, knuffelen, seks en alles voelt even intens.
We kijken in elkaars ogen en er is veel liefde en passie.

Oh ja, sokken aan, koude voeten, niet sexy maar boeie 🤣

Hartslag van mij is 99, m’n vrouw 122.

Volgende techno set van Alignment vanuit Intercell ADE 2022. Hele fijne techno, nu via YouTube over de tv.

Zo heerlijk die totale ontspanning.
Dit zijn toch wel avonden en nachten die heel speciaal zijn.
Nuchter hebben we het ook heel goed samen, maar dit is wel een verrijking.

Zullen straks wel bijnemen, voelen het iets minder worden, maar nu nog ok!36124502-5DCD-4F70-AE2C-72865838B93B.jpeg

Laatst bewerkt:
Charlotte de Witte - Closer.
We komen langzaam terug, hoewel onze 3e ballon ons er weer helemaal in trok.
Waarom hebben ze zoiets voor ons verboden vraag ik me af.
We gaan ons klaarmaken voor het echte feest, worden straks opgehaald en daar afgezet.
Hopelijk is er ontvangst met m’n telefoon voor updates.
Fijne avond allemaal 🤩🤩

Charlotte de Witte - Closer.
We komen langzaam terug, hoewel onze 3e ballon ons er weer helemaal in trok.
Waarom hebben ze zoiets voor ons verboden vraag ik me af.
We gaan ons klaarmaken voor het echte feest, worden straks opgehaald en daar afgezet.
Hopelijk is er ontvangst met m’n telefoon voor updates.
Fijne avond allemaal 🤩🤩
Sohey, dat is ff een lekker nummertje om op te gaan! Have fun vanavond! Kijk uit naar de rest van het report!💪

Oké feestje ging door tot 5.00 uur maar 3-mmc raakte uitgewerkt en zijn terug naar hotel gegaan.
Heel zachtjes muziek aan en klein beetje g, zo’n 2ml.
Nog even lekker liggen, led lamp aan, ballonnetje en de dan zo slapen.

3-mmc is prima, maar voor m’n gevoel een beetje te lief, te zacht en te subtiel voor een hard technofeest.
Maar we hebben ons uitstekend vermaakt en voelden ons chill, zelfverzekerd en zin om te dansen.
Ook niet het gevoel dat je je lichaam totaal negeert. Kreeg aan het einde wat pijn in m’n rug van het urenlange dansen.

Slaap lekker 😴

Vanmiddag nog even een paar uurtjes geslapen en dat heeft me goed gedaan.
Net ook heel gezond gegeten met veel verse groenten uit de oven met kip en krieltjes.

Ben nog vergeten iets grappigs te vermelden over gisteravond tijdens het feest. Ik heb de tip van @SneeuwStorm onthouden en had een stickervel met hartjes meegenomen.
Die heb ik gebruikt na een leuk gesprekje met mensen en bij ze opgeplakt.
Het is zooo leuk om te doen en de reacties zijn ook zo mooi. Mensen verwachten zoiets niet. Beste tip ooit, thanks 🙏

Love ❤️

Terug
Bovenaan