zommes zei:Ga ook zeker weer naar Sziget dit jaar, misschien ook nog Dour erbij in Belgie.
Lowlands & pinkpop ga ik niet (meer) heen.
Sweet_Shadow zei:zommes zei:Ga ook zeker weer naar Sziget dit jaar, misschien ook nog Dour erbij in Belgie.
Lowlands & pinkpop ga ik niet (meer) heen.
Waarom niet dan? Zijn die andere festivals zoveel relaxter?
Ik denk dat het wel weer Lowlands gaat worden en verder zie ik het wel. Eerst even de programma's afwachten![]()

Saivy zei:Ik ga waarschijnlijk naar
Graspop![]()
Rock Werchter
en dan nog zeker naar een goafestival, maar we zijn er nog niet uit de welke..

Psycho_Chrono zei:Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
Psycho_Chrono zei:Hahaa als je ons zoekt: Mijn vriendin is degene met een gigantische My Little Pony onder haar arm :P
***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!
Was het maar al zomer!

essiej666 zei:***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!
Was het maar al zomer!
waaahhh bij marilyn manson backstage
dat is zoo geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands![]()
![]()
***Star_System*** zei:essiej666 zei:***Star_System*** zei:Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string =de hemel)
Was het maar al zomer!
waaahhh bij marilyn manson backstage
dat is zoo geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands![]()
![]()
^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat![]()
maar goed volgend jaar pinkpop ook als mijn portomonnee het toelaat en als het een beetje oke line up is