Lowlands, Pinkpop en Wacken 2007

023User

Belezen gebruiker
Nou wie gaat waarheen?

Ik ga 100% zeker naar Lowlands, daar is geen twijfel over mogelijk.
Waarschijnlijk ga ik ook wel naar Pinkpop, aangezien Linkin Park en Muse ( :hearteyes: ) komen.

Wacken is nog niet helemaal zeker, maar is zeker ook wel kans op!

023User

Belezen gebruiker
Wacken is voor mij ook de minst waarschijnlijke.

Maar waarom zou je niet gaan als het wel vind? :openmouth:

Dags

Bewuste gebruiker
waarschijnlijk Sziget dit jaar idd, en maybe LL, ( dat kan namelijk net aan allebei),
btw Sziget is een festival in Hongarije met 60 podia meer dan 1000 acts, duurt volgens mij 8 dagen ofzo en kost 100,- of 180 als je in een herberg wil slapen. Grote internationale en kleine lokale bandjes worden gecombineerd en je vind er als het goed is zo'n beetje alle muziekvormen maar niet zo veel dj's.

zommes

Badass junkie
Ga ook zeker weer naar Sziget dit jaar, misschien ook nog Dour erbij in Belgie.

Lowlands & pinkpop ga ik niet (meer) heen.

jasper

Wijs gebruiker
grasspop ga ik wss ook naartoe dit jaar
de muziek spreekt me niet 100% aan maar het is gewoon de sfeer daar :hearteyes:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
zommes zei:

Waarom niet dan? Zijn die andere festivals zoveel relaxter?

Ik denk dat het wel weer Lowlands gaat worden en verder zie ik het wel. Eerst even de programma's afwachten :)

MetaalKonijn

Badass junkie
Wacken waarschijnlijk, mooie lineup dit jaar, en een prachtig feest natuurlijk.

Wil eigenlijk Lowlands voor m'n eerste keer d'r ook bij doen.

zommes

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
zommes zei:

Waarom niet dan? Zijn die andere festivals zoveel relaxter?

Ik denk dat het wel weer Lowlands gaat worden en verder zie ik het wel. Eerst even de programma's afwachten :)

Lowlands ben ik twee keer geweest, was toen erg leuk. Maar nu vind ik inderdaad de line-up en sfeer van Dour & Sziget veel beter. Daarbij komt dat je voor minder geld langer op het festival zit en dat het terein van beiden ook groter is.

Line-up is beter omdat er meer wereldmuziek, reggea en underground muziek komt. Op lowlands is het toch vooral mainstream crossover. Zorgt dat er nooit echt KEIHARD gedraaid wordt. Overdag heb je op Dour vaak bekende reggea-acts en daar maak je mij ook wel erg gelukkig mee.

't onvermijdelijke

Belezen gebruiker
Lowlands, Gras Pop & Pinkpop (alleen de maandag) voor mij waarschijnlijk :sunglasses:

Het meest verheug ik me nog op Lowlands, hopende dat de line-up wel nog veel verassingen in petto heeft. Vorig jaar was het in ieder geval fantastisch en trippy :stoned: :mrgreen:

Delirium

Badass junkie
Smashing Pumpkins gaan op Pink Pop optreden. De hemel! :hearteyes:

Maar ik denk niet dat mijn portomonnee het toe laat :cry:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik ga waarschijnlijk naar pinkpop omdat dat zowat in m'n achtertuin ligt, en het programma dit jaar (voor het eerst in jaren), weer enigszins redelijk is.
Verder hoop ik naar een psytrance / goa festival te gaan in de buurt van Berlijn.. naar Fullmoon of naar VuuV-experience, maar daar is nog niks van zeker dus dat zien we nog wel.

Jeller

Badass junkie
Full Moon zou ik ook wel ens zien zitten..

bij mij wordt het Dour, Rhakti Dei en mss ook Trancylvannia in RoemennIë want ik moet daar mss spelen

azgaza

Badass junkie
Er zitten we bezichtigingswaardige dingen in de wacken line-up; zoals Immortal.
Maarja dat dacht ik vorig jaar dus ook van Emperor, en toen ging ik niet, terwijl Emperor ooit mijn favoriet was.. en toen zag ik ze nog in Londen een paar maanden later, minder mensen erbij en gewoon overdekt, en véél goedkoper.
Hopelijk heb ik dit jaar weer zo veel geluk, want ik ga maar niet naar festivals.

Imke

Badass junkie
Ik ga waarschijnlijk naar

Graspop :smoke:
Rock Werchter :rock:

en dan nog zeker naar een goafestival, maar we zijn er nog niet uit de welke..

Imke

Badass junkie
Gezellig. :beer:

Als je mij zou zoeken.. ik ben zowat bijna de enige met fleurige vrolijke kleurtjeskledij aan. :stoned: :P

Ik ga mee voor een weddenschap.. normaal gezien zou ik mij niet gaan begeven tussen al die gestoorde beesten. :mrgreen:

L

Lid 3601

Gast
Normaal gezien Werchter, maar de kans zit er dik in dat het er dit jaar niet van komt :( Misschien Pukkelpop, hangt af van de affiche.

st an

Bewuste gebruiker
normaal zou ik wel naar werchter gaan, maar voor erm 160€ kunnen ze toch wel mn klote kussen, excuse my french

Eier

Bewuste gebruiker
Zekers Waldrock dit jaar, misschien Arrow Rock erbij.

En natuurlijk weer ons klemzuipen op wacken ey, metaalkonijn!t :beer:!

***Star_System***

Bewuste gebruiker
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!

essiej666

Belezen gebruiker
***Star_System*** zei:
Ik ga naar Pinkpop en mss krijgen mn vriend en ik VIP kaarten voor de zaterdag (backstage bij Marilyn Manson in zn string = :hearteyes: de hemel)

en we gaan ook nog de Maandag dat staat al 100% vast, en dan gaan we idd ook nog naar GMM!!!

Was het maar al zomer!

:hearteyes: waaahhh bij marilyn manson backstage :grin:
dat is zoo geweldig :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
voor mij hoogstens lowlands dit jaar
ik wou wel naar pinkpop maar ag weinig vrienden van mij gaan daar heen
de rest gaat allemaal naar lowlands :grin: :beer:

***Star_System***

Bewuste gebruiker
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:

Was het maar al zomer!

^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat :(

essiej666

Belezen gebruiker
***Star_System*** zei:
essiej666 zei:
***Star_System*** zei:

Was het maar al zomer!

^^ jaaa ik weet het ik kijk er echt naar uit, ik ga foto's maken maar dat is logisch haha Lowlands is toch ook super vet, als ik geld genoeg had zou ik daar ook nog naar toe willen, jammer dat je niet naar Pinkpop gaat :(

nee ach ja :grin: t lag ook aan men geld hoor, k moest echt een keuze maken :beer: maar goed volgend jaar pinkpop ook als mijn portomonnee het toelaat en als het een beetje oke line up is :smoke: :wave:

Bovenaan