lsd op een feestje?

partyspacer

Experimenterende gebruiker
Ik ga regelmatig naar party's en dan ben ik hem de hele nacht aan het spaces op xtc. Een vriend stelde voor om dit de volgende met lsd te doen ipv xtc. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, alleen mdma dan. Is dit verantwoord te gebruiken voor mij? zo ja, wat voor een dosering moet ik dan nemen? Alvast bedankt voor jullie tips

azgaza

Badass junkie
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

Tja, langs de ene kant mee eens, maar er zijn genoeg mensen die er mee feesten en die het heel leuk vinden. Ikzelf doe het ook niet altijd voor 'geestverruiming', maar voor plezier, en als je feesten dan leuk vindt :)
Maar dat kan je niet weten als je het nog nooit gedaan hebt, dus ik zou, zoals Azgaza zegt, het eerst eens thuis doen.

psysurfer

Belezen gebruiker
Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
100 procent mee eens. maar volgens mij is dit persoonsgebonden ik krijg al trippend teveel indrukken en rare gedachten op feestjes.

greetz

Neuro