droog?tja als we met een stuk of 3 trippen in een kroeg is het echt wel tof hoor...die visuals die je dan ziet als je kijkt naar de andere mensen,hahaha hun gezicht ziet er dan maar grappig uit

,en dan die conversaties dan,lol...en op de muziek je lekker laten gaan,let it flow!!!
eens een klein optreden gezien van een hardcore metal band,die stonden op het podium(uiteraard)met boven hun blauwe verlichting,wij stonden trippend bij de toog ietske vanachter...het was net of de band in een grote Aquarium stond en wij net de visjes waren

,weird dat die mensen waren die vooraan stonden!.na afloop van het concert(ik had intussen een halve zegel bijgenomen) draaiden ze chill muziek,een soort van trage trance muziek,maar ik ging zo op in die muziek...dat alles in slow motion ging,je had de toog van de kroeg moeten zien bewegen,enorm grappig

,tja het is best wel moeilijk uit te leggen hoor...maar het was wel fun
