lsd op een feestje?

partyspacer

Experimenterende gebruiker
Ik ga regelmatig naar party's en dan ben ik hem de hele nacht aan het spaces op xtc. Een vriend stelde voor om dit de volgende met lsd te doen ipv xtc. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, alleen mdma dan. Is dit verantwoord te gebruiken voor mij? zo ja, wat voor een dosering moet ik dan nemen? Alvast bedankt voor jullie tips
 

azgaza

Badass junkie
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.
 

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
 

dfssdfde

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

Tja, langs de ene kant mee eens, maar er zijn genoeg mensen die er mee feesten en die het heel leuk vinden. Ikzelf doe het ook niet altijd voor 'geestverruiming', maar voor plezier, en als je feesten dan leuk vindt :)
Maar dat kan je niet weten als je het nog nooit gedaan hebt, dus ik zou, zoals Azgaza zegt, het eerst eens thuis doen.
 

psysurfer

Belezen gebruiker
Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.
100 procent mee eens. maar volgens mij is dit persoonsgebonden ik krijg al trippend teveel indrukken en rare gedachten op feestjes.

greetz
 

Neuro

Experimenterende gebruiker
Persoonlijk heb ik nog nooit acid op een feestje gebruikt. Lijkt me an sich wel interessant - aan de andere kant hoor ik ook van veel mensen dat LSD absoluut geen party-drug is..
 

azgaza

Badass junkie
Ik vind LSD op feestjes (psy trance en goa dan wel) eigenlijk juist heel leuk, goed passend en ik vind het zowel een prima party drug als een perfect middel voor geest verruiming.
 

TrippyShit

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

Hier ben ik het helemaal mee eens.. :)
 

pythregius

Bewuste gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

ik vind uppers in het algemeen fout, en tripmiddelen goed :grin:
lsd is heerlijk om op te feesten maar oefenen een paar keer thuis vervolgens lekker op een feestje, waar geen agressie is, vrolijk publiek en muziek.
zonder lsd naar een goa feestje is voor mij al bijna een no go :P

groetjes
 

Hans

Wijs gebruiker
De eerste keer vind je op een feestje waarschijnlijk een beetje te. Zodra je aan de LSD gewend bent en je weet wat je te wachten staat vind je dat allemaal niet zo erg meer. Tenminste, dat zijn mijn ervaringen.

Denk er ook aan dat je wel plekken nodig hebt om te zitten/liggen of iets daartussenin vanwege de bodyload.
 

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het hangt heel erg af wat voor feestje je bedoelt... Op sommige feesten - vooral goaparty's - is het best wel gebruikelijk dat daar lsd gebruikt wordt. In zo'n setting ben je niet de enige die tript en kan het juist heel leuk zijn om met elkaar de gevoelens van lsd te delen. Aan de andere kant zijn er toch ook nog een hoop mensen die zo'n goafeest juist weer minder geschikt vinden, omdat het er toch druk is met een hoop verschillende indrukken. Deze mensen trippen liever rustig thuis in een besloten en vertrouwde omgeving. Het hangt dus een beetje vanaf wat voor type persoon je bent en waar je je zelf het prettigst bij voelt.

Een poosje geleden was ik naar een festivalletje en in een impulsieve bui namen we ook opeens wat lsd daar. Het was prachtig weer, de sfeer was goed en ik had nog nooit overdag getript dus ik was nieuwsgierig naar die ervaring.
Bij nader inzien bleek dat niet zo'n succes als we hadden gedacht. De grootste reden daarvan was, dat het toch niet echt een setting was waar mensen nou even gingen trippen. In eerste instantie begon het allemaal nog wel leuk en lacherig, maar toen we eenmaal echt in de trip kwamen te zitten, werd het allemaal een beetje te bizar voor ons. Het was best druk en al die chaotische indrukken waren gewoon wat te veel van het goede. We zijn toen dus ook niet langer meer gebleven en hebben de rest van de trip maar lekker veilig thuis uitgespaced. Was een stuk relaxeder!

Overigens raad ik je bij een eerste keer het toch aan om het gewoon thuis te doen. Daar kun je rustig in een vertrouwde omgeving zijn en zo op een (hoogswaarschijnlijk) prettige manier kennis maken met het gevoel van lsd!
Maar goed, als jij denkt dat je het wel aankunt op zo'n feestje, dan kun je het best proberen. Begin met een half zegeltje, mocht het niet bevallen dan kun je altijd nog gewoon naar huis gaan en daar verder trippen.

Veel plezier!
 

TrippyShit

Badass junkie
pythregius zei:
ExceptionalInsight zei:
Trips moet je eigenlijk niet verpesten door ermee te gaan feesten, maar dat is mijn mening, één waar veel mensen het niet mee eens zullen zijn. Ik vind uppers voor feesten en trips voor geestverruiming.

ik vind uppers in het algemeen fout, en tripmiddelen goed :grin:
lsd is heerlijk om op te feesten maar oefenen een paar keer thuis vervolgens lekker op een feestje, waar geen agressie is, vrolijk publiek en muziek.
zonder lsd naar een goa feestje is voor mij al bijna een no go :P

groetjes

Ligt er natuurlijk aan waar je heen gaat. Goa feestjes vind ik persoonlijk helemaal niks. Ik ga liever naar house, electric of hardstyle met vitamine X. Dat is dus ook de sfeer voor tripmiddelen niet vind ik. Tripmiddelen vind ik voor thuis. Het verpest de mooie speciale ervaring door er op te partyen vind ik.
 

Paddo100

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.

op een feestje ben je met goede vrienden, en er is ook goede muziek.... en er zijn ook mooie dames waar je naar kan kijken :wave:
 

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Paddo100 zei:
azgaza zei:
Als je nog helemaal geen ervaring hebt met tripmiddelen zou ik eerst eens iets thuis nemen in een veilige omgeving, LSD is zowel visueel als mentaal behoorlijk intens. Als ik jou was zou ik het eerst een keer met goede vrienden thuis doen, niet al te hoge dosis, goede muziek klaar, lekkere zit plek en wat mooie dingen om naar te kijken en dan gewoon jezelf vermaken in een thuis trip. Als dat goed bevalt kan je het later altijd nog eens in een nog iets lagere dosis op een feestje doen.

op een feestje ben je met goede vrienden, en er is ook goede muziek.... en er zijn ook mooie dames waar je naar kan kijken :wave:

maar het blijft wel een drukte,
en persoonlijk denk ik dattet beter is je eerste trip erges te doen waar je nog rust kan vinden...
 

Atropa

Bewuste gebruiker
Ligt aan je motief. Een solo trip is een compleet ander iets dan een social trip.

Een solo trip stelt je echt in staat heel diep te duiken in de psychedelische werking zonder dat je focus verliest door projectie van buitenaf. Zelf-diagnose, mogelijke uitreding en het besef van wat bewustzijn is kunnen gedeeltelijk of geheel doordringen. Alsmede hele sterke extase en knallende CEV's bij meditatie.

Een social trip spits zich meer toe op collectieve verbroedering waarbij projectie tegenover elkaar leidt tot wederzijds begrip waar geen woorden voor nodig zijn. LSD spreekt de taal die iedereen verstaat.
 

Jeller

Badass junkie
LSD is voor feestjes en paddo's is voor thuis..
als je niet wil trippen op een feestje dan moet je ook gewoon geen LSD nemen, dan kan je dat gewoon niet aan, want het is gewoon piece of cake..

de locatie en muziek maken wel uit maar niet zoveel.. zolang je naar buiten kan gaan is het in feite geschikt, maar op sommige feestjes moet je binnen blijven, dat is wat minder dan en dat zou ik niet doen.

Als ik mijn feesttrips met thuistrips vergelijk dan kom ik al snel tot de conclusie dat de thuistrips gewoon saai zijn. Geen absurditeiten, geen overweldiging door de muziek, constant de zelfde mensen, geen verassingen, minder sfeer en bovendien zit je nog eens constant vast op de zelfde plaats en energie op overschat.. geen avontuur dus.. neem gewoon lsd op een feest en als je dat niet wilt neem dan gewoon paddo's ofzo, das wel geschikt daarvoor
 

Jeller

Badass junkie
meetal trip ik op goa, maar op een hardcore/breakcore feest en dour waar ook breakcore was die dag (venetian snares en otto von schirach) heb ik ook eens getript en dat was ook heel leuk..

kga wel niet naar gabber, daar zou ik ook nie trippe, gewoon omdat dat soort hardcore mij nie boeit en niet psychedelisch is
 

Provenzano

Experimenterende gebruiker
Eerste keer LSD sowieso altijd in een gecontroleerde omgeving doen. En een feestje valt daar naar mijn mening niet onder. Volgens mij was ik helemaal gek geworden als ik voor het eerst paddo's of iets dergelijks zou hebben gedaan op 'n feestje of in een discotheek :wink:
 

partyspacer

Experimenterende gebruiker
Bedankt voor jullie reacties. Het gaat een hardcore feest. Als de trip van lsd enigsinds te vergelijken is met xtc lijkt me dit wel leuk, ik bedoel dat sociale trip kan je dat ook met lsd hebben? Ik weet niet hoe de omgeving reageert, iedereen is namelijk aan de xtc...
 
partyspacer zei:
Ik ga regelmatig naar party's en dan ben ik hem de hele nacht aan het spaces op xtc. Een vriend stelde voor om dit de volgende met lsd te doen ipv xtc. Ik heb geen ervaring met tripmiddelen, alleen mdma dan. Is dit verantwoord te gebruiken voor mij? zo ja, wat voor een dosering moet ik dan nemen? Alvast bedankt voor jullie tips


Ik zou eerst lsd met iemand nemen als het ergens rustig is en een goeie omgeving dna weetje voor het feestje al wat het met je doet en denk dan dat je minder kans hebt op een slechte trip
 

Merijn

Experimenterende gebruiker
Je kan natuurlijk ook smiddags lsd nemen, dat je je piek overdag hebt, en dan lekker in je natrip naar dat feestje, is het niet te heftig, maar heb je t wel erg leuk:)
 

azgaza

Badass junkie
Had laatst weer een GEWELDIGE ervaring op een feestje (report komt nog, eerst nog even het geheel in woorden krijgen, want het was nog al een zéér intense ervaring) maar ik blijf er bij dat als je stabiel bent en op de juiste feestjes komt LSD een perfecte party drug kan zijn, alleen geen makkelijke, maar als het dan lukt is het ook wel gelijk héél geweldig.
 

mellow

Experimenterende gebruiker
mijn eerste trip was ook op een feestje (goa)
het kan zeker maar je moet je er goed bij voelen
ik had een hoffman en die kan je best ook als eerste pakken
trippen of feestjes is leuk, maar thuis ofzo is het leuker
omdat je dan meer met je trip kan bezig zijn
maar je kiest er zelf voor het kan zeker en vast
je kan ook eerst een xtc pil pakken en je heel goed voelen en dan een tripje ( mensen zullen me hier om tegen spreken, maar het kan geen kwaad !)
 

cronos

Wijs gebruiker
geef mij maar lsd op een feestje!leuk toch met dat volk erbij en dan die visuals :hearteyes:
ben nu thuis alleen onder invloed van lsd,maar dat is toch maar aan de saaie kant zulle...i need more ACTION!!!! :rock:
 

Angramar Temenos

Badass junkie
Hmmm, feesten, alleen goa of psytrance, anders echt niet. Mijn eerste keer was op een goa/psytrance; Maar LSD zal het feestje ook helemaal veranderen, niet alleen "mooier maken" als MDMA dat doet.

LSD is geen partydrug, Goaparties zijn een LSDdrug.
 

azgaza

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Hmmm, feesten, alleen goa of psytrance, anders echt niet. Mijn eerste keer was op een goa/psytrance; Maar LSD zal het feestje ook helemaal veranderen, niet alleen "mooier maken" als MDMA dat doet.

LSD is geen partydrug, Goaparties zijn een LSDdrug.

Klopt wel, het feestje wordt een onderdeel van de trip, niet andersom.
 

de GT

Bewuste gebruiker
ik gebruik acid prima als partydrug op techno feesten...

en t bevalt me goed, beter dan mdma zolang ik de dosering niet te hoog maak. anders wordt ik erg ongezellig voor mn omgeving omdat ik dan erg in mn eigen wereld leef.
 

cronos

Wijs gebruiker
ben ik dan de enige die naar een rockkroeg of fuifkes onder invloed van acid ga?
of een optreden onder acid,is toch een ervaring apart?
neem nu eens ondermeer een optreden van pink floyd(met al die effecten ozo) :grin:
 

cronos

Wijs gebruiker
droog?tja als we met een stuk of 3 trippen in een kroeg is het echt wel tof hoor...die visuals die je dan ziet als je kijkt naar de andere mensen,hahaha hun gezicht ziet er dan maar grappig uit :tearsofjoy: ,en dan die conversaties dan,lol...en op de muziek je lekker laten gaan,let it flow!!! :grin:

eens een klein optreden gezien van een hardcore metal band,die stonden op het podium(uiteraard)met boven hun blauwe verlichting,wij stonden trippend bij de toog ietske vanachter...het was net of de band in een grote Aquarium stond en wij net de visjes waren :tearsofjoy: ,weird dat die mensen waren die vooraan stonden!.na afloop van het concert(ik had intussen een halve zegel bijgenomen) draaiden ze chill muziek,een soort van trage trance muziek,maar ik ging zo op in die muziek...dat alles in slow motion ging,je had de toog van de kroeg moeten zien bewegen,enorm grappig :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: ,tja het is best wel moeilijk uit te leggen hoor...maar het was wel fun :hearteyes:
 

G_P_5_0

Newbie
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0
 

cronos

Wijs gebruiker
G_P_5_0 zei:
beste mensen
ik heb al enkele keren een trip tot mij genomen
maar altijd thuis
zou het willen doen op een feestje ( footworxx)
kan iemand mij zeggen of dit een goed plan is of niet ?


( footworxx= core and hardtechno rooms)

greetz G_P_5_0

ik zou het persoonlijk in ieder geval proberen persoonlijk,als jij echt dat muziekgenre graag hoort is dat volgens mij prima om lsd te nemen,muziek heeft ook voor mij een positieve invloed als ik uitga op lsd,de meesten beweren dat lsd geen party drug kan zijn...maar volgens mij kan dit wel hoor(het bewijs is mijzelf),wat biertjes drinken om in een sociale of goede stemming te komen,en daarna zou ik eens proberen met een halve zegel voor de eerste keer.laatst vrijdag heeft een vriendin van mij voor het eerst lsd(halve) zegel genomen,ze had al wat bier gedronken voordien en in combinatie met de halve zegel,heeft ze gedanst en plezier gemaakt :grin:
maarja het ging dan om een maya zegel,die volgens mij wat energieker zijn dan andere lsd zegels.
 

PipstothePoX

Bewuste gebruiker
1ste x lsd op feestje. Niets voor mij. Athans, ik heb genoten, maar kies ervoor de volgende keer weer lekker te genieten onder invloed van een pilletje :)

Sociaal gezien beleefde ik de avond in een staat van constante verwarring.
Nauwelijks aanspreekbaar heb ik toch heerlijk genoten van de progressive,
Sinds tijden weereens niet vanaf de dansvloer maar genietend en oogcontact bevestigend goedgekeurde beat knikkend vonkelden mijn oogjes :hearteyes:
(maar de volgende keer dans ik weer lekker mee :)
 
Bovenaan