lsd pakken ja of nee ?

hallo :)
ik lig al een maand met 1 tripje lsd
tot 2weken geleden heb ik het niet kunnen pakken omdat ik iedere keer iets tedoen had en de trip niet uitgewerkt zou zijn.
2weken geleden ben ik dus gestopt met pillen enzo,
Ik heb het er niet moeilijk mee, de eerste dagen dacht ik er constant aan en ik heb 5 dromen achter elkaar gehad dat ik gebruikte :mrgreen:
ik heb al paddo's gedaan, heel mooie ervaring :)
maar ik ben lichtjes bang omdat als ik nu voor de laatste keer lsd zou pakken dat ik weer gefasineerd geraak door drugs en dat ik terug herval...
bij paddo's had ik totaal geen goesting om direkt weer te pakken omdat het zo'on zware trip was :hearteyes: is dit ook met lsd ?
zal ik het weggeven of toch nemen :P mjah
kwou die vraag eens kwijt
grtzz

Imke

Badass junkie
Als wij zouden zeggen dat je het moet weggeven, zou je het dan ook werkelijk weggeven? :)

El Retro

Wijs gebruiker
ik zou het gewoon nemen. mss kom je tot inzichten. Kheb er zelf nog geen ervaring mee, maar naar het schijnt lkan het leiden tot wonderlijke inzichten.

weet ik niet :confused:
misschien maar als jullie in de grote meerderheid zeggen van niet pakken, nu je ermee stopt...
zou ik da wel is kunnen weggeven :)
de beslissing ligt nog altijd bij mij.
grtzz

El Retro

Wijs gebruiker
doe wat je zelf het beste vind, kijk hoe je er mentaal voorstaat, wat je ook beslist, het blijft jou beslissing. En je eigen beslissing is de juiste.

Jeller

Badass junkie
lsd staat los van andere drugs, dus waarom niet.. als de lsd je goed bevalt raak je wss van je leven sowieso geen pil meer aan zelfs..

persoonlijk vind ik het nie verslaven maar keb er wel meer zin in dan paddestoelen

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:
lsd staat los van andere drugs, dus waarom niet.. als de lsd je goed bevalt raak je wss van je leven sowieso geen pil meer aan zelfs..

persoonlijk vind ik het nie verslaven maar keb er wel meer zin in dan paddestoelen

is het zoveel beter dan pillen? :grin:

flashkop

Bewuste gebruiker
lsd is minder hard dan paddo's in bepaalde opzichten, duurt alleen wel heel wat langer en de kans bestaat dus wel dat dat je na een tijd gaat irriteren als je nix leuk om handen hebt...
maar ik zou er iig voor gaan

Jeller

Badass junkie
DarkScope zei:
Jeller zei:

is het zoveel beter dan pillen? :grin:
niet noodzakelijk, want niet iedereen vind er zijn weg in en je kan er slecht van gaan dus, maar het heeft meer potentieel dan xtc imo

objectief bekeken krijg je er alleszins meer energie van en klinkt muziek 10x zo mooi..

de euforie krijg je alleszins niet door de drug zelf, maar door ge gebeurtenissen en zo, dus op een saai moment lsd pakken is mss minder leuk dan op een saai moment mdma

Osi`

Bewuste gebruiker
Kheb idd ook nog altijd een tripje liggen :tongueout: Heb er nog altijd zin in! Alleen de planning hé ^^

Btw, als uw gevoel zegt dat je het wilt doen, zeker doen! Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf. en de eerste keer LSD (kwartje) wou ik geen joints roken enzo, omdat ik daar weer een slecht gevoel van kreeg.

Bedoel, als je LSD op hebt, wil je gewoon niets anders meer ophebben, gewoon, die trip is werkelijk ongelooflijk prachtig, niets, maar dan ook niets overtreft een halucinogene trip. Je ziet visuele veranderingen, uw gevoelens veranderen, uw gedachten, werkelijk echt ALLES behalve uw eigen lichaam.

Serieus! Doe het, als je er echt klaar voor zijt en ik had er ook ongelooflijk veel schrik voor gehad, wel rekening mee houden dat ik nooit paddo's of andere halucinogene drugs gedaan heb. Maar nee jong, totaal geen reden voor!

Als je echt aangenaam wilt kennismaken, een halfje, maar aangezien je al paddo's hebt gedaan, pak dan toch maar 1tje voor een geweldige trip. Zeker doen als jeje goed voelt, gewoon positief gezind zijn (dat van, echt 100 % klaar staan is bullshit, gewoon u goed voelen is al voldoende en ook de personen rondom u moeten u een goed gevoel geven en uw omgeving moet u ook goed bevalle en zelfs het geluid)

Go for it :) als je kunt hé :grin:

matthijs

Badass junkie
Go for it Smile als je kunt hé Very Happy

Hoezo groepsdruk??:P
Tuurlijk ben je bang voor LSD. Je gaat gewoon keihard trippen..ik denk dat je hem altijd wel zal blijven schijten voordat de LSD inslaat. Maar inderdaad, als je er zin in hebt is dat genoeg.
En tsja...dat van die pintjes zie ik toch wel anders. Tijdens paddo's hoef ik niet zoveel extra maar onder de LSD gaat alles er heel lekker in. :stoned: :beer: :mrgreen: :hearteyes:

drop out

Newbie
matthijs zei:
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.

ik ken mense die dit echt wel minstens wekelijks doen
ze vinde de gewone wereld maar niks...
ik noem dit eigelijk wel een verslaving
maar het zal meer in de geest ligge, je word er lichamelijk niet aan verslaafde

of je de trip moet neme,.... ik zou zegge ja
maar dat is echt je eige beslissing

Jeller

Badass junkie
Osi` zei:
Toen ik onder invloed van LSD had en ik dronk 1 pintje, wou ik totaal geen pintje meer, omdat het me een slecht gevoel gaf.
dat verschilt van persoon tot persoon hoor.. meeste mensen die ik ken (en ik zelf ook) drinken genoeg alcohol op trip..

verder zijn er ook die ook veel andere dope er bij combineren waaronder speed vooral

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Ellesdee zei:
het is te heftig om er echt verslaafd aan te raken...

Echt verslaafd raken nee. Maar ik zou het wel om de week kunnen doen.

heb het 11 weken na elkaar gedaan, tot nieuwjaar, het enige nadelige vond ik was dat het effect steeds verminderde en dat het minder spectaculair was voor de rest blijf het mij steeds boeien, na die 11 weken had ik moete om er geen meer te neme, dus ik was misschien wel een beetje psychologisch verslaaft geraakt :)

zommes

Badass junkie
Jeller zei:
dat verschilt van persoon tot persoon hoor.. meeste mensen die ik ken (en ik zelf ook) drinken genoeg alcohol op trip..

Ja inderdaad, bier is nog lekerder in een trip. Niet dat ik me dan helemaal lam ga zuipen maar wel echt genieten van een biertje.

verder ook veel andere dope er mij combienren waaronder speed vooral

Deze zin snap ik niet.

Jeller

Badass junkie
ik bedoelde dus dat ik er veel ken die speed erbij combineren..

en de laatste 2 keren heb ik mij wel lam gezopen :P
kdenk dak de volgende keer nog eens zonder of weinig alcohol ga doen

alhoewel nee, dat wordt op kindzadza feest :openmouth:

matthijs

Badass junkie
Ik drink altijd wel maar zorg dat ik niet tyfuslam wordt. Weet zeker dat ik mezelf niet meer in de hand heb.
Running rampage through his house! :grin:

Jeller

Badass junkie
Op nieuwjaar was dat dan ook wel zo :rolleyes:
lachen, schreeuwen tegen elkaar en supermarginaal doen :tongueout:

heel leuk wel overigens :flushed:

Bovenaan