LSD Trip enkele weken voor/na MDMA

• Onderwerp starter Onderwerp starter Eik
  • Startdatum Startdatum

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Beste forumleden,

Ik ben van plan om naar het loveland festival te gaan (12 augustus) en daar een normale dosis MDMA te gebruiken. Nu wil ik deze zomer eigenlijk ook mijn nieuwe lading LSD (eigenlijk ALD-52) testen. Het zou kunnen dat ik de week na Loveland of 2/3 weken voor Loveland ergens een gaatje kan vinden voor mijn LSD trip.

Weten jullie of en zo ja hoe LSD en MDMA elkaar beinvloeden? Welk middel kan ik bij voorkeur het eerste gebruiken en hoeveel tijd laat ik idealiter tussen het gebruik om optimaal van beide ervaringen te genieten?

Weten jullie of en zo ja hoe LSD en MDMA elkaar beinvloeden? Welk middel kan ik bij voorkeur het eerste gebruiken en hoeveel tijd laat ik idealiter tussen het gebruik om optimaal van beide ervaringen te genieten?
Ze beinvloeden elkaar niet, dus dat scheelt weer.

Wel zou ik zorgen dat je niet te kort na MDMA gaat trippen, maar dat heeft meer te maken met dat je dan nog misschien een lichte dip hebt waardoor je trip wat sneller negatief of down kan worden. Als je een week na de MDMA het idee hebt dat je dip weer helemaal weg is zou dat geen probleem moeten zijn, anders zou je beter nog even een weekje kunnen wachten.

Bedankt voor het antwoord Bee,

Gewoon rekening houden met de MDMA dip dus... IN dat geval is een paar weken voor de MDMA dus het beste. Ik meende ergens gelezen te hebben dat het MDMA effect wat lager zou kunnen zijn na een LSD trip. Goed om te weten dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken!

Ik meende ergens gelezen te hebben dat het MDMA effect wat lager zou kunnen zijn na een LSD trip. Goed om te weten dat ik me daar geen zorgen over hoef te maken!
Nee daar hoef je je geen zorgen over te maken, aangezien ze allebei totaal anders werken in de hersenen. Ik heb wel eens een week na LSD MDMA genomen en werkte gewoon zoals normaal.

Terug
Bovenaan