Maag en drugs

DSVM

Experimenterende gebruiker
Wanneer ik alcohol drink,of coke snuif bijvoorbeeld. Dan kom ik altijd aan :kots: .
Soms heb ik zelfs na 1 a 2 glazen alcohol al het gevoel dat ik ieder moment kan kotsen.
Met coke heb ik dit ook, ik kan niet meer slikken met coke, en wanneer het begint uit te werken moet ik ook kotsen. Dit is geen kots van eten ofzo,maar gewoon lucht.
Als ik niet kots dan word ik gewoon misselijk,zelfs na 1 lijntje coke. Mijn avond is dan al verpest.

Het enigste wat helpt is dat ik ga liggen. Als ik lig kan ik zoveel snuiven en drinken als ik wil.
Het ligt daarom denk ik ook niet eraan dat ik teveel gebruik of iets dergelijks,maar dat mijn maag de lucht niet kwijt kan als ik sta? als ik lig heb ik dat gevoel niet meer. Dan lijkt het of de lucht er wel uit kan :confused:
Boeren laten lukt mij ook niet.

Wie o wie heeft hier een oplossing voor of heeft hetzelfde? Ik zou zo graag eens een avondje stappen zonder vroegtijdig te moeten afsluiten. Of zonder een avond misselijk doorgaan.
 

Ape

Badass junkie
Ik heb het wel als ik veel heb geblowd, dat ik dan vaak moet kokhalzen, maar wat jij omschrijft heb ik nooit gehad, mischien heb je een zwakke maag?

ps: dat je van coke misselijk word is wel heel wazig, meestal voel je je keigoed, iig ik wel
Dat je niet kan slikken klopt wel, dan is die coke in je keel beland (als je snuift en je haalt daarna je neus op kan dat weleens gebeuren)
verbeter me als het neit zo is
 

DSVM

Experimenterende gebruiker
Als ik zwakke maag heb zou ik dat eigenlijk ook moeten hebben als ik zou liggen bijv. alcohol,coke en liggen is ok. Maar liggend uitgaan gaat zo moeilijk :wink:

Van de coke voel ik m ook keigoed,alleen als het begint uit te werken dan krijg ik misselijkheid oftewel het moeten kotsen van lucht. Als ik dan weer doorsnuif is het weer weg,totdat het begint uit te werken.
 

Ape

Badass junkie
Ja door coke voel je vrij weinig, dus je hebt geen honger, ik heb zelf als ik weinig of niks heb gegeten moet ik ook kotsen, of word ik misselijk en heb het gevoel dak moet kotsen, mischien speelt dat ook mee?
 

DSVM

Experimenterende gebruiker
Ja,ook met eten alles geprobeerd. De ene keer werkt eten als spaghetti,macaroni weer goed. En dan denk ik dat ik eindelijk iets gevonden heb,maar de volgende keer is het weer precies zoals altijd.
 

magical

Experimenterende gebruiker
Zoals je zelf aangeeft, is het wsl de lucht die niet vrijkomt en opstapelt.. Je geeft zelf aan dat je niet kan boeren, probeer dit echt eens wel te doen, dan komt er een hoop lucht vrij en voel je je mss beter..
 

DSVM

Experimenterende gebruiker
Ja,ik denk dat boeren laten de oplossing zou zijn.
Alleen het probleem is dat ik geen boeren kan laten. Op de een of andere manier houd ik de lucht tegen wanneer ik het omhoog voel komen. Het enigste wanneer ik een echte boer kan laten is als het onverwachts gebeurd. Als ik iets ga forceren dan lukt het me helemaal niet.
Een normaal iemand laat boeren als hij bier drinkt,bij mij hoopt het zich volgens mij allemaal op in de maag.
 

Ape

Badass junkie
je kent vast wel, lucht naar binnen slikken(nouja meer duwen) en dan een fractie van een seconden erna, vrijwel meteen dus, weer naar buiten, dat moet denk ik wel lukken, mischien dat die ene kleine boer aanzet tot 1 dikke, let wel op dat er niet veel mensen zijn dan :grin:

effe offtopic: omg wat klonk dit dom, maar daarom ben ik ook knetters
oja, heb je het ook met andere drugs, blowen ofzso?
 

TrippyShit

Badass junkie
Van coke en drank word ik ook misselijk. Snap niet hoe mensen daar veel bij kunnen zuipen. Vind coke ook de moeite niet waard om er misselijk van te worden. In tegenstelling tot de rest heeft het op mij dat o zo bekende coke effect niet..
 

DSVM

Experimenterende gebruiker
Blowen etc heb ik geen probleem ermee,gaat eigenlijk alleen met drank met veel koolzuur en coke. Heb inmiddels op een ander forum ook gelezen dat er ook mensen zijn die niet kunnen boeren.
 

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Misselijk worden van coke lijkt me toch moeilijk, vind het zelfs een tof gevoel in de keel :grin:
En al na 2 glazen misselijk bij het drinken, das echt wel snel...

Misschien komt het omdat je een beetje stressig bent?
Hierdoor kan je misselijk worden
 

TrippyShit

Badass junkie
Nee, het kan idd zijn dat je niet kan boeren. Ik heb dat hier al een keer eerder gelezen. Iemand werd heel snel misselijk, een gevoel alsof er teveel lucht in em zat. Een vol gevoel. Diegene moest ook altijd snel overgeven of werd misselijk. Ik weet niet precies meer wat de tips waren maar volgensmij was het in het alcohol topic. Moet je maar even zoeken. Het kan idd komen doordat je niet kan boeren..
 

caatje

Badass junkie
Als ik die ellende elke keer had dan trok mijn conclusie en stopte ermee. Zonde van je geld om dit elke keer weer te moeten doorstaan.
 

Flaffie

Wijs gebruiker
DSVM zei:
Wanneer ik alcohol drink,of coke snuif bijvoorbeeld. Dan kom ik altijd aan :kots: .
Soms heb ik zelfs na 1 a 2 glazen alcohol al het gevoel dat ik ieder moment kan kotsen.
Met coke heb ik dit ook, ik kan niet meer slikken met coke, en wanneer het begint uit te werken moet ik ook kotsen. Dit is geen kots van eten ofzo,maar gewoon lucht.
Als ik niet kots dan word ik gewoon misselijk,zelfs na 1 lijntje coke. Mijn avond is dan al verpest.

Het enigste wat helpt is dat ik ga liggen. Als ik lig kan ik zoveel snuiven en drinken als ik wil.
Het ligt daarom denk ik ook niet eraan dat ik teveel gebruik of iets dergelijks,maar dat mijn maag de lucht niet kwijt kan als ik sta? als ik lig heb ik dat gevoel niet meer. Dan lijkt het of de lucht er wel uit kan :confused:
Boeren laten lukt mij ook niet.

Wie o wie heeft hier een oplossing voor of heeft hetzelfde? Ik zou zo graag eens een avondje stappen zonder vroegtijdig te moeten afsluiten. Of zonder een avond misselijk doorgaan.

euhh.. stoppen met drugs gebruiken misschien een goede oplossing?
Het komt niet op mij over dat je verslaafd bent dus waarom zou je het dan nog blijven doen als het je avond verpest?
Ik vind dit een beetje een stomme vraag.
 

DSVM

Experimenterende gebruiker
Nou,omdat het coke effect toch wel lekker is om zo nu en dan te gebruiken. (Ben recreatief gebruiker,dus geen verslaafde)
En uitgaan zonder een of andere drugs,dan kan ik beter niet uitgaan. Beter uitgaan en soms misselijk,dan nooit uitgaan.

Het enigste wanneer ik boeren laat is als het onverwachts gebeurd. Op de een of andere manier hou ik de lucht in mijn slokdarm waardoor hij weer terug de maag in gaat. Ja,het is raar :wink:
 

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Ben vroeger (en bij grote hoeveelheden tegenwoordig) ook erg gevoelig voor alcohol geweest. Dat drukkende gevoel in je maag.. De oplossing tot dusver is boeren of kotsen bij mij geweest :P

Met coke heb ik geen ervaring.
 

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Als ik die ellende elke keer had dan trok mijn conclusie en stopte ermee. Zonde van je geld om dit elke keer weer te moeten doorstaan.

Inderdaad, waarom zou je constant ergens geld aan uitgeven terwijl je je alleen maar kloten voelt op t moment als je het op hebt. Dus waarom stop je er niet gewoon mee? kan je ook weer fatsoenlijk uit gaan.
 
Bovenaan