Wanneer ik alcohol drink,of coke snuif bijvoorbeeld. Dan kom ik altijd aan
.
Soms heb ik zelfs na 1 a 2 glazen alcohol al het gevoel dat ik ieder moment kan kotsen.
Met coke heb ik dit ook, ik kan niet meer slikken met coke, en wanneer het begint uit te werken moet ik ook kotsen. Dit is geen kots van eten ofzo,maar gewoon lucht.
Als ik niet kots dan word ik gewoon misselijk,zelfs na 1 lijntje coke. Mijn avond is dan al verpest.
Het enigste wat helpt is dat ik ga liggen. Als ik lig kan ik zoveel snuiven en drinken als ik wil.
Het ligt daarom denk ik ook niet eraan dat ik teveel gebruik of iets dergelijks,maar dat mijn maag de lucht niet kwijt kan als ik sta? als ik lig heb ik dat gevoel niet meer. Dan lijkt het of de lucht er wel uit kan
Boeren laten lukt mij ook niet.
Wie o wie heeft hier een oplossing voor of heeft hetzelfde? Ik zou zo graag eens een avondje stappen zonder vroegtijdig te moeten afsluiten. Of zonder een avond misselijk doorgaan.
.Soms heb ik zelfs na 1 a 2 glazen alcohol al het gevoel dat ik ieder moment kan kotsen.
Met coke heb ik dit ook, ik kan niet meer slikken met coke, en wanneer het begint uit te werken moet ik ook kotsen. Dit is geen kots van eten ofzo,maar gewoon lucht.
Als ik niet kots dan word ik gewoon misselijk,zelfs na 1 lijntje coke. Mijn avond is dan al verpest.
Het enigste wat helpt is dat ik ga liggen. Als ik lig kan ik zoveel snuiven en drinken als ik wil.
Het ligt daarom denk ik ook niet eraan dat ik teveel gebruik of iets dergelijks,maar dat mijn maag de lucht niet kwijt kan als ik sta? als ik lig heb ik dat gevoel niet meer. Dan lijkt het of de lucht er wel uit kan
Boeren laten lukt mij ook niet.
Wie o wie heeft hier een oplossing voor of heeft hetzelfde? Ik zou zo graag eens een avondje stappen zonder vroegtijdig te moeten afsluiten. Of zonder een avond misselijk doorgaan.