maagtablet vóór mdma

luchtigtoetje

Badass junkie
Hey iedereen,

Nou was ik rond aan het surfen en kwam ik op een ander forum tegen, dat een maag tablet voor mdma voor een versterkt effect zorgt. Dit omdat de maag tablet de zuurtegraad in je maag omlaag brengt, en hierdoor minder mdma word afgebroken, en daardoor dus ook meer opgenomen word.

Ik vroeg me af in hoeverre dit in de praktijk ook het geval is, en of het niet erg slecht is voor je maag.

Flameon

Badass junkie
Weet het niet zeker, maar klinkt opzich logisch. Dan zul je een nexium vantevoren moeten slikken

luchtigtoetje

Badass junkie
Ja precies, denk dat er om het zeker te weten maar 1 ding op zit. En dat is uitproberen. Lege maag en een maagtablet schijnt wonderen te doen..

MIA-1985

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Ja precies, denk dat er om het zeker te weten maar 1 ding op zit. En dat is uitproberen. Lege maag en een maagtablet schijnt wonderen te doen..

Hmz maar dan moet je spacen op een lege maag...dat lijkt me dus weer niets.
Ik blijf dan altijd met zo'n vreemd gevoel lopen.
Maar ben benieuwd en test het eens voor ons? :)

luchtigtoetje

Badass junkie
prima! en ik heb bijna altijd een lege maag als ik aan de drugs ga. Weet ook niet waarom eigenlijk.. kan altijd een half uur na het innemen iets te eten maken..

Ik ga het met oud en nieuw in ieder geval doen :grin: so hold on till then! :grin:

luchtigtoetje

Badass junkie
DamienDope zei:
Flameon zei:
Weet het niet zeker, maar klinkt opzich logisch. Dan zul je een nexium vantevoren moeten slikken

Haha, wist ik dat maar eerder. Die krengen hebben we thuis ook liggen!

Ja ik las het ook pas eergister ofzo.. Is wel handig! schijnt ook een stuk sneller in te slaan dan, en wat langer aan te houden.,.

luchtigtoetje

Badass junkie
ja mn laatste was niet zo briljant.. maar ik had vlak ervoor super veel gegeten en mn mdma over de avond verdeeld.. dus ik zat heel de tijd er tegenaan zegmaar totdat ik opeens een flinke dosis bij nam haha..

Volgende keer niet meer zo voorzichtig zijn voor mij..

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Om ontopic te blijven, ik heb het ooit eens gedaan met een Rennie ( maagzuurtablet) en merkte eigenlijk niet echt een noemenswaardig verschil.

Jeller

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
prima! en ik heb bijna altijd een lege maag als ik aan de drugs ga. Weet ook niet waarom eigenlijk.. kan altijd een half uur na het innemen iets te eten maken..

Ik ga het met oud en nieuw in ieder geval doen :grin: so hold on till then! :grin:
niet eten op oudejaar is toch hoofdzonde?

bij mij betekent oudejaar toch eerst goed eten met de vrienden, intussen voldoende drinken en tegen wanneer de sfeer er goed inzit afzakken naar 't stad om te feesten en drugs te consumeren

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Ik moet nu permanent een soort maagzuurverdunner nemen. Dus eigenlijk 24/7 op de maagtabletten. Ik hoop dus dat TS gelijk heeft, want dan zou het best wel eens leuk kunnen worden. Hoewel ik ervoor vrees, ik zal wel iets laten weten de volgende keer mdma

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Als je al vast zit aan medicijnen voor je maag, is het dan nog wel zo slim om xtc te nemen :confused:

Hmm, nog nooit bij stil gestaan. Ik zal me eens informeren :). Maargoed, het zijn een soort tabletten dat maagzuur verdunnen zodat ze mijn slokdarm niet meer zo hard beschadigen. Ik kan dus ook gewoon de paar dagen voor ik mdma ga nemen geen medicijnen meer pakken, dat is niet zo erg. Ik pak pas medicijnen sinds paar dagen en daarvoor deed ik het ook niet hé. De enige klachten dat ik dan heb is reflux, maarja dat heb ik al m'n hele leven dus die paar dagen maakt me niet uit. Goed dat je het zegt, had er nog nooit op gelet.

bart107

Newbie
Welke maagzuurremmers neem je? Ikzelf moet Omeprazol nemen om de reflux tegen te gaan.
Ik combinatie met mdma gaan probleem hoor :grin: . Vindt het zelfs zo dat de mdma beter effect heeft (minder zuren in je maag betekent dat de mdma ook minder afgebroken wordt in je maag) :hearteyes:

NorthernLightBE

Bewuste gebruiker
bart107 zei:
Welke maagzuurremmers neem je? Ikzelf moet Omeprazol nemen om de reflux tegen te gaan.
Ik combinatie met mdma gaan probleem hoor :grin: . Vindt het zelfs zo dat de mdma beter effect heeft (minder zuren in je maag betekent dat de mdma ook minder afgebroken wordt in je maag) :hearteyes:

Ik weet de naam niet en ben het doosje al kwijt :P . Enorm kleine oranje capsuletjes. In de verpakking lijken ze groot maar als je ze eruit doet ben je echt dik teleurgesteld

luchtigtoetje

Badass junkie
ik heb dit trouwens niet meer uit geprobeerd.

niet eten is sowieso geen goed idee ben ik nu wel achter. Ik ga de volgende keer kijken hoe ik me voel qua gemoedsrust. Ik voelde me na kerstavond er niet prettig bij om iets nieuws te proberen.

Maar XTC slaat toch alleen op je lever? verder valt het allemaal toch wel mee? ja en je hersenen natuurlijk

Oom Klaas

Badass junkie
NorthernLightBE zei:
Oom Klaas zei:
Als je al vast zit aan medicijnen voor je maag, is het dan nog wel zo slim om xtc te nemen :confused:

Hmm, nog nooit bij stil gestaan. Ik zal me eens informeren :). Maargoed, het zijn een soort tabletten dat maagzuur verdunnen zodat ze mijn slokdarm niet meer zo hard beschadigen. Ik kan dus ook gewoon de paar dagen voor ik mdma ga nemen geen medicijnen meer pakken, dat is niet zo erg. Ik pak pas medicijnen sinds paar dagen en daarvoor deed ik het ook niet hé. De enige klachten dat ik dan heb is reflux, maarja dat heb ik al m'n hele leven dus die paar dagen maakt me niet uit. Goed dat je het zegt, had er nog nooit op gelet.

Het gaat me niet om het medicijn, maar om de toestand van jouw maag.
Xtc is namelijk niet zo vriendelijk voor je maag.

Bovenaan