Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
,mooi gezegd northawkeNorthawke zei:Ik zou niet eens weten wie er allemaal Belg is hier. Maar het zal wel meevallen. Mensen blijven mensen, ongeacht hun nationaliteit.

Deranged zei:Een half jaar daar in exile was voor mij de ziekste Belgenmop ooit. Maar haat, nee dat niet. Ik vind alles best zolang het minimaal 10 a 20 KM van mij verwijderd is.
Deranged zei:Wat je zegt streeft totaal mijn punt voorbij. Net als haat is ook generaliseren niet op mij van toepassing. Ik beoordeel iedereen individueel en dus ook Belgen. Wel heb ik een aantal patronen in hun gedragingen duidelijk terug zien komen die kenmerkend lijken te zijn voor de gemiddelde Belg. Belgen die zich profileren met goed Nederlands en intelligentie moeten zich dan ook totaal niet aangesproken voelen.
Daarbij heb ik nooit ook maar 1 woord gezegd met betrekking tot de zogenaamde hogere intelligentie van Nederlanders. En zeker hoef je mij niet te vertellen dat die over het algemeen ook achterlijk zijn. Sterker nog; de gehele mensheid is over het algemeen uiterst zwak en geretardeerd te noemen. Hier staat ras, afkomst, geslacht of wat dan ook geheel los van.