Makkelijk te krijgen pharmaflashs

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
Jooo iedereen,

Ik zou wel graag ne keer een flashke doen op gewone medicijnen,
maar ik heb nog niet veel ervaring hiermee.

Wat zijn de tofste medicijnen waarop je kunt flashen en die
makkelijk te verkrijgen zijn.

:wave:

Soma

Bewuste gebruiker
Het enige waar ik nu aan kan denken is DXM. Voor andere pharmaflashes zal je toch een doktersvoorschrift nodig hebben.

vogel

Bewuste gebruiker
kan je niet gewoon beter LSD nemen,, dan weet je zeker dat je geen chromosomen afbreekt,,

flashs :confused: van welke farma ceutica ga je flashen ?
kan je ook zeggen van welke ,moeilijk te krijgen farma's je kan flashen , ?

PuppiiiEyes

Bewuste gebruiker
vogel zei:
kan je niet gewoon beter LSD nemen,, dan weet je zeker dat je geen chromosomen afbreekt,,

flashs :confused: van welke farma ceutica ga je flashen ?
kan je ook zeggen van welke ,moeilijk te krijgen farma's je kan flashen , ?
Met een flash bedoel ik niet trippen ofzo hé :grin:
Gewoon een avondje scheef gaan...

Martijn.

Belezen gebruiker
Naast hoestdrank/hoestcapsules met DXM heb je ook spul dat codeine bevat. Dat is naar mijn weten ook vrij verkrijgbaar. Persoonlijk ben ik niet zo'n liefhebber van die hoestrotzooi. Je moet al flink veel nemen wil je echt een recreatief effect krijgen, dat kan toch nooit gezond zijn? Ik heb me er zelf nooit zo in verdiept, gewoon omdat het me niet boeit. Maar ik raad je aan om toch 'ns goed te googelen voordat je eraan begint.

flow

Newbie
DXM is vrij verkrijgbaar, vraag naar Dextrometorphan (is niet zeker juist geschreven.) maar het zit in hoestpillekes. Codeïne is alleen nog op voorschrift verkrijgbaar, maar met een beetje geluk kan je bij de dokter wel zo'n hoestsiroop voorgeschreven krijgen. Symptomen: heel pijnlijke keel en veel hoesten. Rook veel op voorhand en hoest u keel rood, anders gaat dat niet pakken...
Ah hoor ook eens voor pillen tegen narcolepsie. Ik ben de naam vergeten, maar daar zit ephedra in... heeeel aangenaam effect!
Veel succes!

tramadol

Experimenterende gebruiker
Hoestdrank met codeine is gewoon te verkrijgen zonder recept gewoon apotheek of drogist.
Natterman bronchicum daar zit dus codeine in per dosering van 5 ml 2.5mg codeinefosfaathemihydraat dit komt overeen met 1,85 mg codeine.
Ik heb het zelf ook wel eens gebruikt maar je word er behoorlijk misselijk van voor de rest word je erg sloom 20 ml genomen.

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
De ervaring leert mij toch dat DXM en aanverwanten (wtf codeïne --> scheef gaan? :rolleyes: ) echt niet zo veel doen (nja een beetje sloom en misselijk :kots: )..Ze zouden het anders niet zomaar verkopen denk ik :wink:
Het beste vrij verkrijgbare (in België) is dan nog nustasium met diphenhydramine (7 euro voor 20caps) maar reken maar op 10 caps per keer voor een effect..

Je zal er toch een doktersbezoek voor moeten overhebben als je goeie farma wilt..kom dan niet met een lulverhaal af maar zeg gewoon wat je wilt en als het niet lukt zijn er nog genoeg om te probere...
vraag eerst lexotan 12mg en alst ni lukt bouwt ge af naar rohypnol, valium, zolpidem, loramet, ...
just try and see :smoke:

murdock

vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.

Martijn.

Belezen gebruiker
Flunitrazespeed zei:
vraag eerst lexotan 12mg en alst ni lukt bouwt ge af naar rohypnol, valium, zolpidem, loramet, ...
just try and see :smoke:
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?

ronnai

Martijn. zei:
Dus jij beweert dat Lexotan (=bromazepam) sterker is dan o.a. rohypnol (=flunitrazepam)?

Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.

Martijn.

Belezen gebruiker
ronnai zei:
Martijn. zei:

Rohyphnol is sowieso overrated vind ik. Maar het is sowieso sterker dan bromazepam.
Maar goed ieder lichaam reageert anders dus het blijft het een beetje persoonsgebonden.
Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.

ronnai

Ik heb wel rohypnol gehad en vond het eigenlijk niet bijzonder, moest er altijd wel wat anders bijpakken om in slaap te komen.
Maar goed ik heb ook een vrij hoge benzo tolerantie, denk dat het daar eerder mee te maken heeft. Van 12 mg bromazepam kijk ik ook niet echt veel anders :P :rolleyes:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
Martijn. zei:
ronnai zei:
Martijn. zei:

Ik heb er heel wat gehad, rohypnol niet. Maar dat is zo'n typische knock-outer... heb je in mijn ogen weinig aan. Misschien bedoelt Flunitrazespeed te zeggen dat 'ie bromazepam lekkerder vindt dan flunitrazepam. Dat kan ik me dan goed voorstellen.

ja ik vind bromazepam (wel alleen lexotan, niet de generische, weet ook niet waarom) veeeel lekkerder dan rohypnol..alleen al omdat rohypnol na een paar dagen innemen nogmaar 5 minuutjes eventjes opkomt en dan weer weg is en uiteindelijk zit je hele stripjes tegelijk te slikken op een avond..misschien ligt het aan mij ofzo :)
slechts 1 goede manier om rohypnol te nemen volgens mij : combo van speed, rohypnol, bruine tequila en dan een lekker technofeestje..hmmm krijg er al bijna ne stijve lul van alsk aan die tijden terugdenk :rolleyes: dit geheel terzijde :wink:

jasper

Wijs gebruiker
vanavond een aantal brometazepam 6mg proberen. ik mix ze natuurlijk met een aantal rivotrils 0.5 mg. weet laters meer te zeggen :d

zou het trouwens te combineren vallen met keet ? heb hier precies wat schrik van

buzzrider

Wijs gebruiker
murdock zei:
vraag bij de apoheek naar bronchodine (codeine hoestiroop) of codenthyline (ethylmorfine tabletten) dit is wel alleen in belgie denk ik.
Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?

tramadol

buzzrider zei:
murdock zei:
Codeïne is enkel op voorschrift. Ik heb dafalgan met codeïne in Spanje moeten kopen. Is het dan enkel in hoestsiroop vrij verkrijgbaar ?

Ja in hoest siroop is het zonder recept te verkrijgen is dan ook een zeer lage dosering voor alle andere spullen waar codeine in zit heb je een recept nodig.
Ik vind persoonlijk codeine niet echt een aanrader je word er erg sloom van (vervelend sloom) maar ja er zullen ook personen zijn die het wel lekker vinden.

zazzoo

Bewuste gebruiker
ik vermoed dat PuppiiiEyes net als ik uit België komt en hier is niks te verkrijgen, als ik aan zee ben ga ik wel eens naar Sluis in Nederland en daar kan ik idd makkelijk aan middelen met dxm komen, maar ik moet al heel hopeloos zijn moest ik zo'n hele doos opvreten aangezien het effect helemaal niet zo waaauw is, codeïne net hetzelfde dat doet zelfs niks bij me. Het beste wat je in belgie kan doen is net als ik in de gezonheidszorg werken, ik voel me net een kind dat werkt in de speelgoedwinkel :d je kan ook natuurlijk naar spanje emigreren daar doen ze absoluut niet moeilijk over een paar doosjes benzo's.

Maar goed, ff mijn persoonlijke top 5 van farma spul.
1: valtran/tinalox (opiaten)
2: tramadol/contramal (opiaten)
3: Loramet/lorametazepam (benzo)
4: tranxene (benzo)
5: relatine (amphetamine)

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
zazzoo zei:
Maar goed, ff mijn persoonlijke top 5 van farma spul.
1: valtran/tinalox (opiaten)
2: tramadol/contramal (opiaten)
3: Loramet/lorametazepam (benzo)
4: tranxene (benzo)
5: relatine (amphetamine)

wat vind je zo speciaal/goed aan loramet? is al ff geleden vr mij maar herinner me niet echt iets boeiend :wink:

zazzoo

Bewuste gebruiker
mja die loramet geeft wat meer euforie dacht ik, meer dan xanax bijvoorbeeld.

Heb onlangs nog eens een strip dafalgan codeine naarbinnen gewerkt, gaf best nog wel een goed gevoel, maar 1 zo'n pil bevat 30mg codeine. Je kan hier bij de pharma gewoon hoestsiroop krijgen codeinefosfaat 5mg, bedoelen ze daarmee dat in heel die fles maar 5mg zit of bedoelen ze per gift? anders wil ik uit pure noodzaak wel ééns 180ml van dat spul naar binne douwen. :wink:

Martijn.

Belezen gebruiker
zazzoo zei:
Je kan hier bij de pharma gewoon hoestsiroop krijgen codeinefosfaat 5mg, bedoelen ze daarmee dat in heel die fles maar 5mg zit of bedoelen ze per gift?
Waarschijnlijk staat er dan 5 mg/ml ofzo, ofwel: de concentratie. :wink:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Martijn, heb net op een halfuurtje tijd de hele fles op. Valt best wel mee, krijg een lekker warm gezellig gevoel meer niet. score 6/10

Martijn.

Belezen gebruiker
zazzoo zei:
Martijn, heb net op een halfuurtje tijd de hele fles op. Valt best wel mee, krijg een lekker warm gezellig gevoel meer niet. score 6/10
En hoeveel codeïne heb je nu precies op dan?

Martijn.

Belezen gebruiker
zazzoo zei:
Als m'n berekening mag kloppen 360mg. 180 ml 10mg / 5ml
Hm... k.

Maar ja, ik weet door heel veel lezen dat codeïne niet echt een recreatief effect heeft wat de moeite waard is. Ik heb me dan ook nooit echt verdiept in de dosis.Maar 360 mg is volgens mij wel erg veel, of niet? :tearsofjoy:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ik denk dat wat recreatief betreft dit van persoon tot persoon afhangt, zo hou ik absoluut niet van blowen, maar wel van opiaten. Het effect van die codeine bij mij is echt dat ik er super vrolijk van word en erg praterig, niet suf of sloom net actief, ik heb zeker geen adhd ofzo wat je zou denken als een middel het omgekeerde effect geeft. Ik kon gisteren wel absoluut niet naar m'n bed gaan ik wow niet slapen omdat ik me te goed voelde en ik nog zoveel te doen had plots :) Ik vind alles plots 1000x zo interessant dan.

Martijn.

Belezen gebruiker
zazzoo zei:
Ik denk dat wat recreatief betreft dit van persoon tot persoon afhangt, zo hou ik absoluut niet van blowen, maar wel van opiaten. Het effect van die codeine bij mij is echt dat ik er super vrolijk van word en erg praterig, niet suf of sloom net actief, ik heb zeker geen adhd ofzo wat je zou denken als een middel het omgekeerde effect geeft. Ik kon gisteren wel absoluut niet naar m'n bed gaan ik wow niet slapen omdat ik me te goed voelde en ik nog zoveel te doen had plots :) Ik vind alles plots 1000x zo interessant dan.
Of iets recreatief is of niet is ook persoonlijk ja. Ik ga binnenkort Tramadol (synthetisch opiaat) 'ns proberen... ben benieuwd. Voorlopig eigenlijk alleen benzo's gehad, en da's op zich ook wel relaxt.

zazzoo

Bewuste gebruiker
Ja tramadol is ook wel fijn, maar dat is toch wat oppassen het duurt nogal vrij lang voor het begint te werken, dus ben je snel geneigd om bij te nemen met als gevolg dat je misschien moet braken.
Tinalox of valtran druppels zijn echt de beste vind ik persoonlijk, en relatief veilig want er zit ook een antagonist in verwerkt.

Pintho

Belezen gebruiker
Modafinil word gebruikt voor narcolepsie, het stimuleert alleen het wakker/slaap centrum in de hersenen zonder de bijwerkingen van normale stimulerende middelen. :beer:

zazzoo

Bewuste gebruiker
Modafinil merknaam provigil een soort amfetamine. Pas er wel mee op je kan er het Stevens-Johnson-syndroom van krijgen een ernstige huidaandoening tot je er bij neervalt. Maar ja met alles wat hier opgesomd wordt kan je wel iets krijgen :)

tramadol

Martijn. zei:
zazzoo zei:
Of iets recreatief is of niet is ook persoonlijk ja. Ik ga binnenkort Tramadol (synthetisch opiaat) 'ns proberen... ben benieuwd. Voorlopig eigenlijk alleen benzo's gehad, en da's op zich ook wel relaxt.

Tramadol is een echt lekker middel.
Ik zou met 50 mg beginnen kijken hoe het valt vaak na een half uur voel je de eerste effecten na een uur is het ongeveer op zijn hoogte punt.
Het zou goed kunnen dat je er weinig van voelt dan kun je altijd bij pakken.
Ik had met 100 mg ook een goed effect lekker verdoofd knus gevoel en een heerlijk warme gloed.
maar pas wel op ik ging te veel gebruiken omdat ik steeds meer wilde gaan voelen en je krijgt gou tollerantie.
Ik kan er nu niet meer alleen van af komen dus heb hulp gezocht ik slik nu dan ook elke morgen 5 soms 6 tramadol en dan in de middag 2 en in de avond 2 daar naast gebruik ik nog morfine.

Hou het bij een enkele keer dan hou je het leuk anders gaat de lol er af maar ik neem aan dat je verstandigger bent dan ik :grin:

speeseend

Wijs gebruiker
Buprenorfine geeft volgens mij ook een behoorlijk recreatief effect. Je moet het alleen, net als met Tramadol, de tijd gunnen.

Het lijkt net alsof het middel niet bepaald een roes geeft, tot het moment dat je je ogen sluit en heerlijk wegdommelt. Dan pas merk je dat je met een Opiaat van doen hebt.

Martijn.

Belezen gebruiker
tramadol zei:
Tramadol is een echt lekker middel.
Ik zou met 50 mg beginnen kijken hoe het valt vaak na een half uur voel je de eerste effecten na een uur is het ongeveer op zijn hoogte punt.
Het zou goed kunnen dat je er weinig van voelt dan kun je altijd bij pakken.
Ik had met 100 mg ook een goed effect lekker verdoofd knus gevoel en een heerlijk warme gloed.
maar pas wel op ik ging te veel gebruiken omdat ik steeds meer wilde gaan voelen en je krijgt gou tollerantie.
Ik kan er nu niet meer alleen van af komen dus heb hulp gezocht ik slik nu dan ook elke morgen 5 soms 6 tramadol en dan in de middag 2 en in de avond 2 daar naast gebruik ik nog morfine.

Hou het bij een enkele keer dan hou je het leuk anders gaat de lol er af maar ik neem aan dat je verstandigger bent dan ik :grin:
Ja, ik ben me ervan bewust dat je met opiaatachtige stoffen voorzichtig moet wezen. Ik houd 't bij één potje/doosje/flesje, daarna is het dus gewoon op. :) Maar mezelf kennende doe ik met een potje met 30 pilletjes minstens 2 jaar. Ik gebruik niet eens maandelijks wat, alleen op de momenten waarop ik geen bergen schoolwerk heb en gewoon even een weekend wil relaxen. Wanneer je niet vaak wat gebruikt, blijf je er naar mijn idee ook meer plezier aan beleven.

Johancore

Ik ben op zoek naar een betrouwbare wehsbite waar ik Modafinil kan bestellen, weet iemand hier er eentje?

caatje

Badass junkie
Dat is nogal een ernstig middel. Kan me niet voorstellen dat ze dat via internet mogen verstrekken.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
:grin: als je toch al gevaarlijke recepten verzamelt:
hier volgen recepten waar ik GEEN verantwoordelijkheid van zou durven opeisen, simpelweg omdat ze te DOM zijn.

-natterman rood extra sterk.
neem een driedubbele volwassendosis.wacht 1 uur (!) , en drink er een beetje (!) drank bij
er zitten wat codeine restanten in deze hoestdrank, + een compenserend peppend stofje.
Eenmaal in je bloedbaan zal je met een borrel al wel behoorlijk een cocktail in je blod hebben...Pas op met deze combo!!-alcohol en opium derivaten staan erom bekend bedriegend snel "erin te hakken".
Vele rocksterren zijn al expirimenterend het hoekje omgegaan omdat ze dit niet wisten .
Geen van allen zal zo dom zijn geweest om er ook zoveel suiker bij te drinken.
--------
-1 rohypnol-tablet ( al jaaaren niet meer gezien)
-1 glas rode wijn

ik weet dat dit een belachelijk sterke combo is..ik raad je aan om hele kleine slokjes te sippen tot je "iets " voelt- deze combo schijnt onder bruin gebruikers vroeger favoriet te zijn geweest , omdat het effect zo sterk leek op echte heroine.

ben te lui om ernaar te googelen , misschien is het niet eens meer in nederland zonder recept te krijgen / of uit handel / geen idee

----

ritalin snuif :
zeer dom en gevaarlijk .
-het is echter wel belangrijk dat ALS je zo debiel bent dit te doen , dat je dan de sterke 50mg versie neemt.
De 10 mg Methylfenidaat tabletten zijn verhoudingsgewijs nog veel slechter om in je neus te raggen.Teveel vulstof.Teveel materiaal dat eigenlijk niet in je neusslijmvlies thuishoort.
( het tablet wordt zo klein mgelijk gemaakt , en gesnoven.De tabletten in zijn geheel snuiven is natuurlijk nog dommer dan gecrushed snuiven)

Ritalin snuiven is gevaarlijk.
Niet als in :Je kan teveel snuiven, in paniek raken en onder een bus komen - maar je kan vooral in combinatie met stress en /of andere drugs contact met werkelijkheid stevig uit het oog raken.

ik hoop dat ik je hiermee in heb laten zien dat het "flashen" met medicatie DOM IS

Johancore

Afghaan-Gek zei:
:grin: als je toch al gevaarlijke recepten verzamelt:
hier volgen recepten waar ik GEEN verantwoordelijkheid van zou durven opeisen, simpelweg omdat ze te DOM zijn.

-natterman rood extra sterk.
neem een driedubbele volwassendosis.wacht 1 uur (!) , en drink er een beetje (!) drank bij
er zitten wat codeine restanten in deze hoestdrank, + een compenserend peppend stofje.
Eenmaal in je bloedbaan zal je met een borrel al wel behoorlijk een cocktail in je blod hebben...Pas op met deze combo!!-alcohol en opium derivaten staan erom bekend bedriegend snel "erin te hakken".
Vele rocksterren zijn al expirimenterend het hoekje omgegaan omdat ze dit niet wisten .
Geen van allen zal zo dom zijn geweest om er ook zoveel suiker bij te drinken.
--------
-1 rohypnol-tablet ( al jaaaren niet meer gezien)
-1 glas rode wijn

ik weet dat dit een belachelijk sterke combo is..ik raad je aan om hele kleine slokjes te sippen tot je "iets " voelt- deze combo schijnt onder bruin gebruikers vroeger favoriet te zijn geweest , omdat het effect zo sterk leek op echte heroine.

ben te lui om ernaar te googelen , misschien is het niet eens meer in nederland zonder recept te krijgen / of uit handel / geen idee

----

ritalin snuif :
zeer dom en gevaarlijk .
-het is echter wel belangrijk dat ALS je zo debiel bent dit te doen , dat je dan de sterke 50mg versie neemt.
De 10 mg Methylfenidaat tabletten zijn verhoudingsgewijs nog veel slechter om in je neus te raggen.Teveel vulstof.Teveel materiaal dat eigenlijk niet in je neusslijmvlies thuishoort.
( het tablet wordt zo klein mgelijk gemaakt , en gesnoven.De tabletten in zijn geheel snuiven is natuurlijk nog dommer dan gecrushed snuiven)

Ritalin snuiven is gevaarlijk.
Niet als in :Je kan teveel snuiven, in paniek raken en onder een bus komen - maar je kan vooral in combinatie met stress en /of andere drugs contact met werkelijkheid stevig uit het oog raken.

ik hoop dat ik je hiermee in heb laten zien dat het "flashen" met medicatie DOM IS
Je punt is duidelijk en er zit een kern van waarheid in.
Maar de voorbeelden die jij noemt zijn een stuk zieker dan het op een verantwoorde manier testen van Modafinil.
Waarom zou ik Modafinil niet een keer kunnen proberen?
Ben voorlopig nog geen verhalen tegen gekomen van mensen die hier kapot aan zijn gegaan.

zazzoo

Bewuste gebruiker
What's wrong???? omdat er niks beter te vinden was net 10x100mg tramadol binnen ik merk er niks van. Vroeger stond ik van 400mg al te dansen. "MOEILIJK te krijgen pharmaflashs" blijkt. Kan toch niet zijn dat ik een tollerantie heb opgebouwt, was al een half jaar geleden dat ik nog tramadol had genomen. Ik voel meer van een fles bronchodine (360mg codeinefosfaat) dan van tramadol.
Er nog 10 tegenaangooien zal ik maar best laten. :wave:

Bovenaan