Man dwingt kat tot roken cannabis

bier

Badass junkie
LONDEN - Een Britse man mag in de komende tien jaar geen dieren houden, omdat hij een kat dwong tot het inhaleren van cannabis. Een rechtbank in South Shields in het noordoosten van Engeland heeft dat donderdag bepaald.
© ANPDe 20-jarige Mark Kane had de kat in een tas gestopt. Daarna blies hij de rook van een joint in de tas. Vervolgens zwaaide hij de tas met de kat rond zijn hoofd.

Met zijn mobiele telefoon maakte Kane opnames van de versufte kat.

De rechter zei dat de jonge Brit de kat onnodig heeft laten lijden. Kane was niet de eigenaar van de kat; hij paste erop. Sinds het incident is het huisdier verdwenen.

BRON: nu.nl

Waarom doen ze nou nooit zoiets bij mij en wel bij zo een stomme kat? :openmouth:

Chris Pontius

Badass junkie
bier zei:
Waarom doen ze nou nooit zoiets bij mij en wel bij zo een stomme kat? :openmouth:

Ik stop jou maar al te graag in een tas en slinger je rondjes, eventueel nog tegen een paaltje.

OT; tja..heb wel een vreemdere berichten gehoord.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Wat een walgelijke man, ik vind dat hij de rest van zijn leven geen dieren meer mag bezitten i.p.v. die 10 jaar en ik vind die opmerking van bier bijna net zo walgelijk. :kots: Dom wijf! :kots:

Berbatov

Bewuste gebruiker
Wat is de nieuwswaarde van dit bericht? Dat moralistisch gezever dat dit niet hoort word ik ook moe. Alsof het ook maar enigszins relevant is vergeleken met de problemen die zich in de wereld voordoen. In de bio-industrie gaat men waarschijnlijk net zo met dieren om.

Ik word trouwens ook moe van mensen die andere mensen 'dom wijf' gaan noemen omdat het een andere mening betreft dan de mening die de betreffende persoon voor ogen heeft. Dat getuigt niet echt van respect.

Dubz

Bewuste gebruiker

/me popcorn pakt.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik hou meer van dieren dan van mensen, daarom eet ik ook geen vlees dat afkomstig is uit de bio-industrie. Ik vind mensen die onschuldige wezens mishandelen gewoon heel erg laag. Mensen die daar domme opmerkingen bij maken, vind ik eigenlijk net zo laag. Ja en dat is mijn mening, ik sta helemaal vrij om die ook te geven toch?

Overigens gaf bier niet haar mening, maar stelde ze een vraag...

Berbatov

Bewuste gebruiker
Iemand met een andere visie is niet per definitie 'dom'. Een persoonlijke aanval getuigt echter wel van disrespect.

Sommige mensen hebben nou eenmaal minder empathie voor dieren, als jij ook maar enig verband ziet tussen van dieren houden en intelligentie dan hoor ik het graag.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Berbatov zei:
Iemand met een andere visie is niet per definitie 'dom'. Een persoonlijke aanval getuigt echter wel van disrespect.

Sommige mensen hebben nou eenmaal minder empathie voor dieren, als jij ook maar enig verband ziet tussen van dieren houden en intelligentie dan hoor ik het graag.

Empathie is een vorm van sociale intelligentie, als dat dus bij iemand ontbreekt (ongeacht of dat nou voor een mens of voor een dier is), dan getuigt dat voor mij als een vorm van domheid. Daarnaast heb ik al meer posts van deze ts gelezen en is mijn mening dus niet gebaseerd op enkel dit topic.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Berbatov zei:
Ik word trouwens ook moe van mensen die andere mensen 'dom wijf' gaan noemen omdat het een andere mening betreft dan de mening die de betreffende persoon voor ogen heeft. Dat getuigt niet echt van respect.
Maar stel nou dat het desbetreffende wijf dom is. Iemand de kans op waarheid ontnemen, dat is pas respectloos.

Elohtibbar

Badass junkie
Berbatov zei:

Wat nou 'een andere visie'? Wat een gezever zeg. Noem jij "waarom krijgt die stomme kat wiet en ik niet?" een mening? Niet te snel oordelen over mensen is één ding, maar als iemand duidelijk een gebrek aan respect voor dieren toont (en uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen zonder respect voor dieren ook vaker respectloos tegenover mensen zijn) mag je daar zeker wel over oordelen. En dat getuigt ook absoluut van een laag EQ. En andere posts van de TS maken nog duidelijker dat ze een laag EQ heeft. Dát is ook een mening die geuit mag worden.

Gemini

Badass junkie
Rabbithole zei:
Berbatov zei:

Wat nou 'een andere visie'? Wat een gezever zeg. Noem jij "waarom krijgt die stomme kat wiet en ik niet?" een mening? Niet te snel oordelen over mensen is één ding, maar als iemand duidelijk een gebrek aan respect voor dieren toont (en uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat mensen zonder respect voor dieren ook vaker respectloos tegenover mensen zijn) mag je daar zeker wel over oordelen. En dat getuigt ook absoluut van een laag EQ. En andere posts van de TS maken nog duidelijker dat ze een laag EQ heeft. Dát is ook een mening die geuit mag worden.

^What she said.

bier

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
bier zei:
Ik ben niet dom, ik ben alleen wanhopig...
Zo'n uitspraak moet natuurlijk onderbouwd worden. Zeg eens iets slims. En ohja, wanhoop is natuurlijk veel beter.

Ik zeg niet dat wanhoop beter is, ik zeg alleen dat ik niet dom ben. Ik heb een IQ van 109, als je dat zo graag wilt weten. Maar je doet vaak rare dingen als je wanhopig bent, en daar kan ik spijtig genoeg over meepraten.

bier

Badass junkie
Deranged zei:
Dat is al helemaal iets wat je nooit zal kunnen bevatten.

Je hebt vast wel een keer heel wanhopig naar iets verlangt, iets wat je niet kon krijgen, en daarna een handeling uitgevoerd waarvan je achteraf spijt hebt gekregen. Bovendien weet je mijn situatie niet, dus het is eerder nogal achterlijk om dit soort vragen te stellen, je weet niets.

Hislordship

Wijs gebruiker
bier zei:
Deranged zei:
Dat is al helemaal iets wat je nooit zal kunnen bevatten.

Je hebt vast wel een keer heel wanhopig naar iets verlangt, iets wat je niet kon krijgen, en daarna een handeling uitgevoerd waarvan je achteraf spijt hebt gekregen. Bovendien weet je mijn situatie niet, dus het is eerder nogal achterlijk om dit soort vragen te stellen, je weet niets.

Wanhoop is duur je raakt jezelf eraan kwijt letterlijk.
Stop met drugs desnoods met hulp.
Wanhoop gaat het anders uiteinderlijk van je winnen en dan ben je pas ver van huis geloof me.

Deranged

Badass junkie
En jij weet niet eens dat je niemand bent. Identiteit is bepaald niet vanzelfsprekend. Dat heb jij op dit forum laten zien als geen ander.

Zal je ooit over de ballen beschikken om te leven? De bezieling, de edge, het lef om te zijn.

Ik denk het niet.Ik denk dat je voorgoed een weekdier blijft, meevarend op de onwetende wind van een ieder, behalve die van de Zelf. Nooit iets van je Zelf.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
bier zei:
Ik zeg niet dat wanhoop beter is, ik zeg alleen dat ik niet dom ben. Ik heb een IQ van 109, als je dat zo graag wilt weten.
Dat wil ik niet weten, intelligentiequotiënt zegt niets over je gezonde verstand.

En dan nog ben ik met "gemiddeld" niet overtuigd:
> 130 Hoogbegaafd
121 - 130 Begaafd
111 - 120 Boven gemiddeld
90 - 110 Gemiddeld
80 - 89 Beneden gemiddeld
70 - 79 Moeilijk lerend

bier

Badass junkie
Zo nu en dan verlies je wel eens je gezonde verstand als je erg wanhopig bent, einde discussie.

Deranged

Badass junkie
Waar maak jij uit op dat er uberhaupt ooit een moment heeft bestaan waar jij beschikking had over 'gezond verstand'?

Hislordship

Wijs gebruiker
Wel grappig dat een topic dat over een kat en wiet ging uiteinderlijk in een discussie over wanhoop en gezond verstand is verandert. :grin:

Bovenaan