Man ejaculeert op slapende vrouw tijdens vliegreis

Ellesdee

Badass junkie
Man ejaculeert op slapende vrouw tijdens vliegreis

AMSTERDAM - Een 20-jarige medewerker van Northwest Airlines moet mogelijk de cel in omdat hij tijdens een vlucht van Seattle naar Minneapolis ejaculeerde op een slapende vrouw. Dat meldt persbureau AP dinsdag.

Volgens de aanklacht nam de man plaats op de lege stoel naast haar, terwijl de vrouw probeerde een dutje te doen. De man betastte haar en stond vervolgens op. Daarna ontdekte de vrouw dat de man op haar was klaargekomen. Zij waarschuwde het cabinepersoneel, waarna de man kon worden aangehouden.

De man maakt volgens de vliegtuigmaatschappij geen deel uit van het cabinepersoneel van Northwest Airlines. Ook vond het incident niet plaats onder werktijd van de man.

De medewerker is inmiddels geschorst en riskeert een celstraf van zes maanden.

bron: www.nu.nl

lol... het zal je maar overkomen...

jasper

Wijs gebruiker
hij bedoelt dat dit extreem ziek is.
dat ze junks ziek noemen maar dat dit 100 keer meer ziek is

snap je? :tongueout::tongueout:

BillyBilo

Badass junkie
barry zei:

Ik heb nog nooit gehoord dat een junk "ziek" is in een andere vorm dan onthouding.

jasper

Wijs gebruiker
BillyBilo zei:
barry zei:

Ik heb nog nooit gehoord dat een junk "ziek" is in een andere vorm dan onthouding.

ik ook niet :)

maar ik weet wel wat hij bedoelt maar ik kan het niet uitleggen :tongueout:

azgaza

Badass junkie
Toen ik de titel las dacht ik alleen maar: HAHAHAHAHAHHA!!!
Maar ik zou het wel écht vreselijk vinden als het me zou overkomen. Gatverdamme, de zooi van een vreemde op je. Bah.

Maar beter niet slapen in vliegtuigen, haha.

Imke

Badass junkie
Hoe kan dat eigenlijk dat niemand gezien had dat die man 'bezig' was met zichzelf? Zo'n dingen merk je toch op.. :confused:

Imke

Badass junkie
Natuurlijk dat de mannelijke leden van dit forum hier hun plezier gaan uithalen.. :rolleyes:

:P

flashkop

Bewuste gebruiker
Nou, dat ze het niet gezien heeft is neit verwonderlijk hé, tzaakje duurde ok niet lang :mrgreen:
Wel erreug VUIL trouwens...

Bovenaan