Man onthoofdt moeder met cirkelzaag

El Retro

Wijs gebruiker
Een man (32) in Californië heeft zijn moeder (60) onthoofd met een cirkelzaag en gepoogd zijn eigen hoofd af te zagen. Hij overleed aan nekverwondingen. Dat heeft de politie woensdag gezegd.

Een buurvrouw zei de zaag gehoord te hebben voordat ze een wandeling ging maken, maar dacht dat iemand in het huis aan het werk was. Als het een schot was geweest, had ze de politie gebeld, zei ze.

Het is onduidelijk waarom de zoon zijn gruwelijke daad beging. Volgens buren hadden hij en zijn moeder ruzie. De zoon zat een paar keer in de gevangenis, onder meer voor rijden onder invloed. Het drama had dinsdag plaats in de slaapkamer van de woning van de moeder in La Habra, zo'n dertig kilometer ten zuidoosten van Los Angeles.

Het gebeurd dus blijkbaar ook in het echt.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Echt te ziek voor woorden.
Dan moet je echt al lang afstand van je moeder hebben gedaan en erg verknipt zijn, wil je zoiets doen.
Er lopen wel wat aparte mensen op deze wereldbol rond....

Doerak

Bewuste gebruiker
Je eigen hoofd proberen af te zagen... Je moet wel heel erg dom zijn wil je dat lukken. En waarom zou je het willen? Als je zelfmoord wil plegen hoeft je hoofd er toch niet meteen vanaf...? Of je moet een hekel aan je eigen kop hebben en amputatieneigingen hebben (een afwijking die wel zeker bestaat). Misschien dat de man hier last van had en dit projecteerde op zijn moeder; háár hoofd moest er dus ook af! Ik had een soort guillotine in elkaar geflanst als ik de beste man was. Het cirkelzaagidee heeft naar mijn idee niet veel kans van slagen.

Het is me nu allemaalvolkomen duidelijk.

Eier

Bewuste gebruiker
Het geniaalste is nog dat 'ie zichzelf nog probeerde te onthoofden, met een fucking kettingzaag! *Rolt over de grond van het lachen.

azgaza

Badass junkie
Eier zei:
Het geniaalste is nog dat 'ie zichzelf nog probeerde te onthoofden, met een fucking kettingzaag! *Rolt over de grond van het lachen.

Hij zou zichzelf vast moeten binden aan een tafelzaag, is veel effectiever.

Giow

Experimenterende gebruiker
Welke idioot probeert zijn eigen hoofd eraf te zagen.
Haha, gewoon lachwekkend :mrgreen:

nutsss

Wijs gebruiker
Ik vind het niet echt nieuws dat het met een cirkelzaag gelukt is dat hoofd te amputeren. Een béétje cirkelzaag komt daar wel doorheen.

"Man onthoofdt moeder met een nagelknipschaartje."

Dát zou pas nieuwswaarde hebben. :beer:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Pff hoe ver ben je heen als je je moeder gaat vermoorden met een fucking cirkelzaag shit he.

Er zijn inderdaad vreemde mensen op deze wereld. Kijk wiol je dood vermoord je zelf maar neem neit anderen mee :confused:

Weet je wat ik hememaal erg vind die familie drama's :cry: En vader of moeder krijgen ruzie en maken elkaar af en de kinderen ook :confused: shit he hoe ziek ben je dan ???? pff sommige mensen :angry:

mattskovic

Wijs gebruiker
das zgewoon ziek man :tongueout:

zou me wel meer verbaast hebben dat die man ook daad werkelijk met die cirkelzaag ze eigen hoofd succesvol zou hebben afgezaagd :mrgreen:

Bovenaan