Ik ben 2014,15,16,17,18,19 geweest. Alleen dit jaar zijn de tickets al super snel uitverkocht en heb ik voor dit jaar dus geen ticket. Zijn ook best wel belachelijk duur.
Ik ben vorig jaar geweest, m'n eerste hardcorefeest sinds de jaren 90. Ging toen vaker naar Thunderdome e.d. Toen nog zonder drugs. Wilde weleens meemaken hoe een feest op mdma was, dus dit feest vorig jaar uitgekozen! Die decoratie daar.. echt wauw! En echt een groot feest, met mensen uit verschillende landen!
Veel plezier! Ik ga al 3 jaar niet meer... Vind het het echt niet meer waard helaas
Ga dit jaar ook weer voor het 6de jaar op rij.
1 van de dikste indoor feesten wat mij betreft.
Ik ga moh 2020. Waarschijnlijk nuchter want ik ga rijden. Wie ga ik meeten?
Er gaat wel een meid mee als het goed is, maar niet me vriendinBen d'r wel bij, laat je je vriendin thuis als je gaat of komt ze ook mee?
Ik ben interessant maat.Hopen dat het geen sletje van de Lidl is dan; ik ontmoet bij voorkeur interessante mensen!![]()
Dat scheelt al vast weer, nu maar afwachten of die meid net zo interessant is!![]()
Inmiddels bekend gemaakt dat het feest wordt verplaatst naar 5 september.
Is niet het eerste feest en zeker niet het laatste dat afgelast of verplaatst zal worden![]()
Ja echt super balen dat alles nu wordt afgelast
Gelukkig afgelopen weekend nog wel een feest mee kunnen pikken. Maar voorlopig worden het dus maar thuisfeestjes met stel vrienden.