MDMA gebruiksklaar maken

Mmm..

Newbie
Hoi allemaal..

Ik heb wat MDMA, maar het is nog niet helemaal verstampt.. hoe doe ik dit het beste? Ik wil niet ineens een kristalletje ertussen hebben.
(ik zit zelf al te denken aan zeven....ik ben maar een leek) Bovendien heb ik ook geen idee hoeveel het is dus mijn vraag is, hoe doseer ik het het beste todat ik kleine porties heb. ( 70 mg?)

O, nog een vraagje.. waar haal ik sealzakjes en-of capsules.. ?
En O, nog een vraagje.. kan ik er dan ook een beetje ephedra bijgooien? of is dit niet verstandig?

Nou, ik ben erg blij als iemand deze vragen weet te beantwoorden..
Thanks alvast!

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat je MDMA kristallen hebt. Nou wij hebben ze altijd in een sealtje. Je moet gewoon je wijsvinger natmaken even er in dippen en dan in je mond doen. Na 20 minuten voel je het al opkomen meestal is goede wijsvinger wel voldoende als je het niet vaak hebt gedaan en anders kan je wachten en bijpakken. Ik zou het niet gaan fijnstampen en allemaal in capsules en sealtjes doen veelste veel werk. En wil je het doen dan moet je echt een mg weegschaal kopen wil je het precies doen.

Mmm..

Newbie
Dat is net het probleem, het is al tot poeder verstampt, alleen hier en daar nog een kristalletje.. ik denk dat 1 klein kristalletje meer werkzaam is dan een likje poeder, of is dit niet iets om druk over te doen..

Sja, heb net even iets meer dan dat je normaal naar een feest meeneemt dus wil echt goed kunnen doseren. Komt dus op een weegschaal neer.

Blijft over, de vragen over sealzakjes en evt. caps en de vraag over ephedra..

Bedankt voor je antwoord tot dusver, maar ik vind dippen toch een beetje link, ofzo....

Drazzic

Bewuste gebruiker
Mwa zo'n kristalletje weeg echt niks zeg 3 mg.. normale doses ligt tussen de 1/2 mg per lichaams gewicht. Maar daarom zeg ik gewoon vingertop nat maken beetje dippen en gewoon afwachten. Beter minder pakken dan meer. In zo'n ephedra capsule kan 833mg dacht ik dus beetje veel van het goede denk ik :)

Maar om het echt af te wegen heb je gewoon een mg weegschaal nodig anders kan het echt niet.

Mac...

Badass junkie
sealzakjes kun je vaker kopen bij een growshop of gewoon ff zoeken in één of andere winkelcentrum. Bijna overal te krijgen.
Capsules eveneens bij een growshop, maar die hebben ze ook wel 's liggen in een smartshop.

Dat van die ephedra...
Ik zou het niet weten eerlijk gezegd, maar ik zou het niet doen.

Mmm..

Newbie
Okay.. even naar een growshop.. thanks..

Neej joh, was niet van plan de caps te gaan gebruiken van ephedra.. alleen de vraag of er een beetje ephedra bij kan als ik het eventueel in een cap zou doen..

Ik blijf het link vinden om een vinger in 't zakkie te steken.. maar misschien verminderd dat gevoel als ik het eens probeer. Ik heb ooit eens een capsule MDMA ( van ?? mg) in een flesje water gedaan, en vervolgens 3 kwart gedronken, en dat effect vond ik zalig.
Het stomme is dus dat ik de hoeveelheid niet weet, en nu goed voor mezelf de hoeveelheden wil uitproberen.

Ik denk dus dat een weegschaal het beste is. Maar hoe kom je aan zo'n ding? iemand een 2e handsje staan?

Dus de werking van zo'n kristalletje is niet meer dan dezelfde hoeveelheid in poeder.. ach nee, wat een stomme vraag ook eigenlijk, het is hetzelfde produkt. Ik heb me alleen eens wijs laten maken dat je al knoetervaag wordt van 1 zo'n suikerformaatje.. van 1 mm doosnee..

Toch wil ik er verstandig mee omgaan, dus beter goed gevraagd dan slecht gebruikt!

Drazzic, is het effect met elkaar te vergelijken als je 2 keer iets minder neemt, dan in 1 keer hetzelfde aan mg? Ik heb ook wel eens gehoord dat het effect niet 'op' elkaar komt, maar het eerdere, dus mindere, effect verlengd, maar niet versterkt. of niet?

Drazzic

Bewuste gebruiker
Als je 2 keer iets minder neemt, zal hij natuurlijk veel minder inslaan. Als je ooit MDMA hebt gebruikt weet je na gebruik dat er een punt is dat hij gewoon inslaat. Dat punt is onbeschrijvelijk en zal bij 2 keer iets minder pakken natuurlijk minder zijn. De eerste keer voel je het misschien wel maar niet zo heftig. Het 2x pakken zorgt natuurlijk wel dat het langer werkt, maar als het ene uit gewerkt is zal je je toch wat minder voelen ook al werkt de ene nog wel. Zelf denk ik ook dat het iets minder voelt als je 2x los pakt ipv 1x die doses van 2.. Maar goed beter wat minder voelen en minder risico lopen in het begin. Na een tijdje wete je toch wel wat je aan kan en wat het beste voor je is en dan kan je nog altijd in 1x pakken.

Ik begrijp dat je het riskant vind maar probeer het eens thuis uit het dippen. Ephedra kan je best met MDMA combineren, doen er wel meer omdat vooral bij MDMA poeder je echt super relaxt wordt en dus niet echt die oppeppende werking hebt dat je super fit voelt en wilt gaan dansen, daar kan Ephedra natuurlijk bijhelpen. Maar Ephedra vind ik zelf niet zo aanrader veel mensen gehoord met last van hartkloppingen, het heeft een ongeveer het zelfde effect op je hart als speed dus ja niet echt prettig dus.

Het beste is gewoon keer rustig thuis uitproberen.

Mmm..

Newbie
Okay, heel erg bedankt voor de uitleg.. tot nu toe al veel geleerd.
Het komt dus eigenlijk gewoon op expirimenteren aan. En liever eerst beginnen met iets minder...

Dus, vinger nat.. en dan een vingertop? Dun laagje?
Hoeveel is eigenlijk een sleutelpunt?
Pff.. voel me wel een beetje een mietje zo..

Heb ook nog zitten denken om een grammetje van iets anders te kopen, en dan maar vergelijken... en delen door 10. Is ook een idee, dacht ik zo..

En dat ephedra verhaal, sja.. eigenlijk vroeg ik dat omdat ik de laatste keren dat ik iets geprobeerd had te moe was van mezelf.. en waarschijnlijk gewoon te weinig had gepakt. Ik vind dat relaxde wel lekker, toen ik die ene keer er wel voldoende van op had voor het juiste gevoel, gingen bij mij ook de voetjes van de vloer.. ik denk dat dat gewoon heel erg te maken heeft met hoe fit jejezelf voelt.

Ik ken het effect van ephedra.. en inderdaad, je hart gaat er zeer van doen.. zo hard klopt het.. en eigenlijk wil ik dat ook niet.

Goh, met zelf nadenken kom ik ook een eind he?
Bedankt zover!

psyeye

Newbie
niet te moeilijk

gewoon wat in een vloeitje en wegklokken met water. begin met een 'beetje', (voor je gevoel te weinig) met andere woorden, je kunt beter 3 keer een beetje nemen dan 1 maal iets te veel zodat je zo leip bent dat je je ongemakkelijk gaat voeln

Bovenaan