MDMA gebruiksklaar maken

Mmm..

Newbie
Hoi allemaal..

Ik heb wat MDMA, maar het is nog niet helemaal verstampt.. hoe doe ik dit het beste? Ik wil niet ineens een kristalletje ertussen hebben.
(ik zit zelf al te denken aan zeven....ik ben maar een leek) Bovendien heb ik ook geen idee hoeveel het is dus mijn vraag is, hoe doseer ik het het beste todat ik kleine porties heb. ( 70 mg?)

O, nog een vraagje.. waar haal ik sealzakjes en-of capsules.. ?
En O, nog een vraagje.. kan ik er dan ook een beetje ephedra bijgooien? of is dit niet verstandig?

Nou, ik ben erg blij als iemand deze vragen weet te beantwoorden..
Thanks alvast!

Drazzic

Bewuste gebruiker
Ik neem aan dat je MDMA kristallen hebt. Nou wij hebben ze altijd in een sealtje. Je moet gewoon je wijsvinger natmaken even er in dippen en dan in je mond doen. Na 20 minuten voel je het al opkomen meestal is goede wijsvinger wel voldoende als je het niet vaak hebt gedaan en anders kan je wachten en bijpakken. Ik zou het niet gaan fijnstampen en allemaal in capsules en sealtjes doen veelste veel werk. En wil je het doen dan moet je echt een mg weegschaal kopen wil je het precies doen.

Mmm..

Newbie
Dat is net het probleem, het is al tot poeder verstampt, alleen hier en daar nog een kristalletje.. ik denk dat 1 klein kristalletje meer werkzaam is dan een likje poeder, of is dit niet iets om druk over te doen..

Sja, heb net even iets meer dan dat je normaal naar een feest meeneemt dus wil echt goed kunnen doseren. Komt dus op een weegschaal neer.

Blijft over, de vragen over sealzakjes en evt. caps en de vraag over ephedra..

Bedankt voor je antwoord tot dusver, maar ik vind dippen toch een beetje link, ofzo....

Drazzic

Bewuste gebruiker