°Thomas° zei:hoooi,
Ik ga volgende week voor de eerste keer MDMA als bommetjes innemen.
Maar nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer per bommetje er in doen ?
Ik heb al ervaring met mdma dus ben er zeker geen leek in
alvast bedankt
greeets
door dit zinloze bericht te schrijven kon je hem net even een antwoord geven ipv je tijd hiermee te verdoen + nog eens de mijne ook omdat ik anders hier niet had op gereageerd hadPascal FM zei:Als het zo is dat je geen leek bent, waarom weet je dan niet hoeveel je moet droppen...?
Er valt genoeg info. te vinden over een dosis MDMA![]()
Exceptional Insight zei:Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
Twee was wellicht wat kort door de bocht, 1 - 2 wordt meestal aangeraden.luchtigtoetje zei:Exceptional Insight zei:Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
Exceptional Insight zei:Twee was wellicht wat kort door de bocht, 1 - 2 wordt meestal aangeraden.luchtigtoetje zei:Exceptional Insight zei:Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.
ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
berten zei:mja zal wel 2mg per kg lichaamsgewicht zijn want ik weeg 59kg en 59mg lijkt me niet echt een boeiende dosis ;p

Dat heeft ook absoluut geen meerwaarde. Beter slik je die troep gewoon door. Waarom zou je dat in godsnaam in je mond willen hebben?luchtigtoetje zei:blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen.![]()
luchtigtoetje zei:blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen.![]()
Exceptional Insight zei:Dat heeft ook absoluut geen meerwaarde. Beter slik je die troep gewoon door. Waarom zou je dat in godsnaam in je mond willen hebben?luchtigtoetje zei:blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen.![]()