MDMA in bommetjes

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
hoooi,

Ik ga volgende week voor de eerste keer MDMA als bommetjes innemen.
Maar nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer per bommetje er in doen ?

Ik heb al ervaring met mdma dus ben er zeker geen leek in :tongueout:

alvast bedankt

greeets

k00k

Bewuste gebruiker
°Thomas° zei:
hoooi,

Ik ga volgende week voor de eerste keer MDMA als bommetjes innemen.
Maar nu is mijn vraag hoeveel moet je ongeveer per bommetje er in doen ?

Ik heb al ervaring met mdma dus ben er zeker geen leek in :tongueout:

alvast bedankt

greeets

Zou beginnen met 125 mg ofzo aangezien je al ervaring hebt. Daarna nog een bommetje van 125 mg. Dan ga je wel goed hard als het goed is :P

langeman

Bewuste gebruiker
Hoe zuiver is je mdma??
en hoe zwaar ben je??
Wanneer heb je voor het laatst xtc/mdma gebruikt?

Zonder dit te weten kan niemand je een goed advies geven1

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Als het zo is dat je geen leek bent, waarom weet je dan niet hoeveel je moet droppen...?
Er valt genoeg info. te vinden over een dosis MDMA :)

Intoxication

Bewuste gebruiker
Pascal FM zei:
Als het zo is dat je geen leek bent, waarom weet je dan niet hoeveel je moet droppen...?
Er valt genoeg info. te vinden over een dosis MDMA :)
door dit zinloze bericht te schrijven kon je hem net even een antwoord geven ipv je tijd hiermee te verdoen + nog eens de mijne ook omdat ik anders hier niet had op gereageerd had :(

luchtigtoetje

Badass junkie
maar toen ik xtc slikte van rond de 170mg ging ik echt goed. dus het kan wel kloppen hoor :wink:

maar het heeft dus meer te maken met de veiligheid dan het effect begreep ik uit andere topics ook.

°Thomas°

Experimenterende gebruiker
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
Exceptional Insight zei:
Twee milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht should do the trick.

ik weeg nu 85kg. dus ik zou dan 170mg moeten gebruiken voor een goede trip? klinkt wel logisch eigenlijk.
Twee was wellicht wat kort door de bocht, 1 - 2 wordt meestal aangeraden.

Ok hartelijk dank hiervoor!
zal het dit weekend eens testen:tongueout:

grtss

berten

Belezen gebruiker
mja zal wel 2mg per kg lichaamsgewicht zijn want ik weeg 59kg en 59mg lijkt me niet echt een boeiende dosis ;p

luchtigtoetje

Badass junkie
nou het kan wel genoeg zijn toch.. ik bedoel als je minder massa heb word het ook minder verdeeld dus blijft het effect hetzelfde als bij meer massa hogere dosis.

Oom Klaas

Badass junkie
berten zei:
mja zal wel 2mg per kg lichaamsgewicht zijn want ik weeg 59kg en 59mg lijkt me niet echt een boeiende dosis ;p

60 mg is zonder tolerantie voor best veel mensen al een hele leuke dosering.
Ik kan al lekker uit m'n plaat gaan op 70 mg (weeg 72 kg) dus de 1 tot 2 mg per kg regel kan gewoon toegepast worden.

Oom Klaas

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
luchtigtoetje zei:
blegh.. dat vind ik smerig zeg.. dippen. :kots:
Dat heeft ook absoluut geen meerwaarde. Beter slik je die troep gewoon door. Waarom zou je dat in godsnaam in je mond willen hebben?

Omdat mensen ergens staan te feesten en geen zin hebben om van tevoren bommetje te maken en misschien liever kleine bumps nemen dan dikke bommen.

k00k

Bewuste gebruiker
Ik dip ook altijd. Geen problemen mee, zo vies is dat niet. Wegspoelen met bier is het beste (i know, geen alcohol icm mdma) maar met de bitterheid van het bier is die smaak zo weggespoeld :)

Bovenaan