Asitis
Belezen gebruiker
Ik (kan/krijg) binnenkort een gram MDMA kristallen. Leuk, ik had liever pilletjes, maar dat gaat niet.
Allemaal best, dan heb ik dat gram, en wat dan? Ik heb er wat (simpele?) vraagjes over..
Wat doe ik er eigenlijk mee?
Hoe neem je dat/bewerk je dat zodat je het kan nemen?
hoe doseer je die dingen?
Dat het effect 'tzelfde is maar iets sterker had ik al gevonden :P
Allemaal best, dan heb ik dat gram, en wat dan? Ik heb er wat (simpele?) vraagjes over..
Wat doe ik er eigenlijk mee?
Hoe neem je dat/bewerk je dat zodat je het kan nemen?
hoe doseer je die dingen?
Dat het effect 'tzelfde is maar iets sterker had ik al gevonden :P