MDMA puurheid

J0rrit

Badass junkie
Ik heb mijn mdma laten testen op 75 % puur. Is dit hoog of laag, wat is gemiddeld? En hoe ontstaat dit percentage, ik heb eens gelezen dat mdma een maximaal percentage kan hebben, wat is dit maximale percentage dan? En waar komt die 75 % vandaan, zou het versneden zijn of is dit gewoon zo uit het lab gekomen, het kan natuurlijk allebei, maar het zijn sowieso gewoon héle kleine kristalletjes en wit poeder, dit poeder komt neem ik aan van het vermalen van de mdma. Wat is de rest die is ontstaan, aangenomen dat het NIET versneden is ( aangenomen dat mdma zelfs niet 100 % puur is na de synthese ).

DreamWeaver

Badass junkie
99.96% Pure mdma bestaat, en ik heb het gedaan :sunglasses:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.

J0rrit

Badass junkie
Ow oke, want als ik zeg ik heb net 100 mg mdma genomen, is het dus eigenlijk maar 75 mg mdma. Terwijl niemand in mijn omgeving hier eigenlijk rekening mee houdt, omdat iedereen denkt dat mdma kristal ALTIJD puur is, mits niet versneden natuurlijk.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Nee 100 % bestaat niet hoor ... de maximale grens ligt aan de zoutoplossing ik weet uit mijn hoofd niet zo ff wat en hoe.

Stonie

zaagmans

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:

Maar met een illegaal lab kun je zo'n hoge puurheid niet bereiken. 75% Is best een acceptabele score, het beste wat hier voorbij komt is 83-85%, het meeste zit er ver onder.

HAHAHAHAHAHAHAHA, wat een onzin weer 99,96%

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Net toevallig weer op MDMA kristallen gestuit.
Ik zal eens vragen hoe ze hem testen op de centra hier.
Het is toch een fabeltje dat de geel kleurige brokken sterker/geconcentreerder zijn?
Ik heb nu maar een lichtgeel brok meegenomen.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De kleur is niet van belang ivm met de zuiverheid.
De kleur is niet meer dan een cosmetisch foutje in de productie, gele cristal kan beter ziin dan een witte.

Hier geldt ook neem de moeite om te testen ?

Groet

Stonie@ Zaagmans: Dat is precies wat ik bedoelde.

J0rrit

Badass junkie
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:

MDMA is in principe vloeibaar, een vrije base. Dit wordt vast gemaakt met zoutzuur, HCl. Dit gebeurd in de verhouding 84% MDMA en 16% HCl. Dus het ligt eraan hoe er getest wordt: testen ze op de vrije base, dan is de max 84%. Testen ze op MDMA.HCl, dan is de max 100%.

Anders gezegd:

Een pil die 100mg mdma bevat, bevat dus 100mg mdma waarvan 84% dus maar zuiver is, dus 84mg. In pilvorm is 100% nooit te krijgen.

Darkskope KAN gelijk hebben, maar hoeft niet want die 84% hoeft ook weer niet helemaal zuiver te zijn. Voorbeeld: Als je MDMA kristallen hebt zijn die vaak geel/bruin. De geelbruine kleur komt door MDP2P een voorsynthese van MDMA.

En Dreamweaver sukkel, je valt zo gigantisch door de mand met je prietpraat. Verwijder je bericht effe

Uhm, nou rest mij dus nog een vraag nadat ik dit gelezen heb. Mijn mdma is dus op 75 % getest. Maar, zij kunnen dus op de mdma zelf óf op de mdma.HCL getest hebben? Als ze op de mdma zelf getest hebben is het een mooi percentage opzich. Maar het kan ook dat ze al op mdma.HCL getest hebben, en dus zou die in werkelijkheid dus nog minder puur zijn?

EDIT: het antwoord stond er min of meer al, maar ze teste dus meestal op mdma en niet mdma.HCL of verschilt dat gewoon veel?

-spaceman-

Badass junkie
Om maar even een reactie te geven op zaagmans...

Ik heb mee gedaan aan een mdma/thc test waar wij toch echt capsules met 99.6 procent puur mdma kregen...(geen 99,96) Dit is door verschillende knappen koppen in zwitserland samengesteld!!! Kost zo'n 50 euri per capsule en is NIET illegaal te verkrijgen...

Er is mij verteld dat je vrijwel niet puurder kan gaan aangezien het mdma molecuul dan geen houvast meer heeft!

Het bestaat toch wel... In illegale labs kan er geen puurdere mdma dan 84 procent geproduceerd worden...

@DreamWeaver, Waar, Nijmegen???
niet toevallig 99.6 ipv 99.96??

zaagmans

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:

Ik heb mee gedaan aan een mdma/thc test waar wij toch echt capsules met 99.6 procent puur mdma kregen...(geen 99,96) Dit is door verschillende knappen koppen in zwitserland samengesteld!!! Kost zo'n 50 euri per capsule en is NIET illegaal te verkrijgen...

Er is mij verteld dat je vrijwel niet puurder kan gaan aangezien het mdma molecuul dan geen houvast meer heeft!

Het bestaat toch wel... In illegale labs kan er geen puurdere mdma dan 84 procent geproduceerd worden...

Kom op man. In vaste vorm is het niet 99,6% te krijgen. Maximaal is ongeveer 84% haalbaar en zelfs dat is bijna niet te doen door de illegale labjes. Ze hebben er gewoon de apparatuur en kennis niet voor.

Wat betreft de bruine gele MDMA, die is zeker NIET zuiver dan witte. Als je pure MDMA hebt is hij wit. Dan heb je het perfect gesynthetiseerd.

Eckster C

Bewuste gebruiker
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:

Anders gezegd:

Laten we even chillen en BV.: een jointje roken :stoned: -> everybody happy

zaagmans

Bewuste gebruiker
Nick de Neger zei:
De vloeibare MDMA (wat dus zo goed als puur is...) is bruin / geel-ig.

:wave:

Oeps nick maat, bijna altijd heb je gelijk, maar vloeibare mdma is witgrijs. Als de tempratuur bij het destileren stijgt vormt zich MDP2P. De kook tempratuur van MDP2P is iets hoger dan die van MDMA waardoor de gele/bruine kleur onstaat. De bruine MDMA is dus niet slecht, er zit alleen wat troep in.

-spaceman-

Badass junkie
zaagmans zei:
Kom op man. In vaste vorm is het niet 99,6% te krijgen. Maximaal is ongeveer 84% haalbaar en zelfs dat is bijna niet te doen door de illegale labjes. Ze hebben er gewoon de apparatuur en kennis niet voor.

Het word ook niet gemaakt in illegale labjes, maar in legale huge-ass-mother-fucking labs... door allerlei onderzoekers die al jaren moleculen onderzoeken... die weten het echt veel beter dan illegale prutsertjes hoor...

99.6%... het bestaat!

Eckster C

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:
zaagmans zei:

Het word ook niet gemaakt in illegale labjes, maar in legale huge-ass-mother-fucking labs... door allerlei onderzoekers die al jaren moleculen onderzoeken... die weten het echt veel beter dan illegale prutsertjes hoor...

99.6%... het bestaat!

mee eens

DreamWeaver

Badass junkie
zaagmans zei:
DreamWeaver zei:

Anders gezegd:

Zaagmans, ik heb nieuws voor je. Farmaceutische mdmakristallen uit Zwitserland. Probeer daar maar eens aan te komen, vriend, en hou eens op met uit de hoogte doen in de illusie dat je alles weet :wave:

DreamWeaver

Badass junkie
-spaceman- zei:

Spaceman, you fother mucker! Jij was dus dat 'andere lid van drugsforum' die meedeed! :grin:
Ik ben P16, en was dus de laatste proefpersoon. Ik meen me te herrineren dat het 99.96% was ipv 99.6%, maar dat horen we wel weer zodra we de testresultaten krijgen :)

Heb jij eigenlijk nog wat van het team gehoord? Ik sprak Glenn een paar weken terug nog toen ik in het Radboud lag, maar ben toen vergeten te vragen wanneer we ongeveer het rapport zouden krijgen.

(Ik schopte kont btw op die 'auto/bal/rondjesdraaitest', op xtc scoorde ik verassend genoeg extreem hoog :grin:)

-spaceman-

Badass junkie
yep, that was me!

Ik heb al een tijd niks meer van ze gehoord,
maar was van plan een emailtje te sturen over die resultaten...
weet jij wanneer ze komen, ik ben heel benieuwd...

aah, die Glenn, vette gozer was dat!

Ja ik had ook wel wat testje die ik beter deed onder invloed van XTC...
behalve de woordjes geheugen test... zoooo... daar wist ik er nadat het opgelezen werd geeneen meer van!

erwin krol

Bewuste gebruiker
ik heb ook nog wel ergens een linkje naar zo'n Zwitsers lab, Zaagmans, je krijgt hem uiteraard niet, maar 99,6% bestaat.

Wat natuurlijk geen moer wil zeggen over de kwaliteit hier, dar zijn we allang over uit. 75, 80 zo'n beetje. 84% max als je uitgaat van hcl ja.

Dreamweaver, is het safe om een of ander labkonijn nummer te posten? :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
*kijkt een beetje vol jaloezie naar Dreamweaver en -Spaceman-* :hearteyes:

but then again, een labrat zijn is toch ook niet alles

but then again, meehelpen aan mdma onderzoek is altijd wel positief! :hearteyes:

DreamWeaver

Badass junkie
-spaceman- zei:
yep, that was me!

Ik heb al een tijd niks meer van ze gehoord,
maar was van plan een emailtje te sturen over die resultaten...
weet jij wanneer ze komen, ik ben heel benieuwd...

aah, die Glenn, vette gozer was dat!

Ja ik had ook wel wat testje die ik beter deed onder invloed van XTC...
behalve de woordjes geheugen test... zoooo... daar wist ik er nadat het opgelezen werd geeneen meer van!

Die woordjes herrinerde ik me matigjes op de X, maar toen ik beide ophad bakte ik er geen zak meer van :grin: Ik zat alleen maar te lachen, tot grote lol van de dames :stoned:

Ook bij de bodysway ging ik als een malloot op en neer onder THC :smoke:

DreamWeaver

Badass junkie
erwin krol zei:
ik heb ook nog wel ergens een linkje naar zo'n Zwitsers lab, Zaagmans, je krijgt hem uiteraard niet, maar 99,6% bestaat.

Wat natuurlijk geen moer wil zeggen over de kwaliteit hier, dar zijn we allang over uit. 75, 80 zo'n beetje. 84% max als je uitgaat van hcl ja.

Ach, het kan weinig kwaad. Er zijn geen dossiers ofzo, je word gewoon een nummer en dat staat ook in de testrapporten.

@Darkscope; we kregen 100 mg toegedient (1 keertje placebo, 1 keertje alleen wiet, 1 keertje alleen mdma, en 1 keertje beide). Nog nooit met zoveel lol geld verdient :grin:

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=8140&

DreamWeaver

Badass junkie
Er werd (volgens mij medicinale) wiet in een vaporizer gedaan, daarmee werd een soort van ballon gevuld. In die ballon zat ook een alcoholdamp, zodat je niet zou weten of je placebo inhaleerde of dat je wiet aan het roken was. Die ballon moest je leegzuigen door een teug of 5 (heel je longen volzuigen), en het 10 seconden binnen te houden per teug. Drie keer per dag moest je zo'n ballon leegzuigen, en ik werd er behoorlijk stoned van :hearteyes:

-spaceman-

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Er werd (volgens mij medicinale) wiet in een vaporizer gedaan, daarmee werd een soort van ballon gevuld. In die ballon zat ook een alcoholdamp, zodat je niet zou weten of je placebo inhaleerde of dat je wiet aan het roken was. Die ballon moest je leegzuigen door een teug of 5 (heel je longen volzuigen), en het 10 seconden binnen te houden per teug. Drie keer per dag moest je zo'n ballon leegzuigen, en ik werd er behoorlijk stoned van :hearteyes:

en hoe stoned ik daar van werd!... dat zo op een nuchtere maag... fucking hell wat was ik daar stoned...

DreamWeaver

Badass junkie
-spaceman- zei:
DreamWeaver zei:

en hoe stoned ik daar van werd!... dat zo op een nuchtere maag... fucking hell wat was ik daar stoned...

Whehe ik ook, en vervolgens bij de lunch daar een boterhammetje of 12 wegwerken :stoned:

zaagmans

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:

Bron aub? Vloeibaar kan, maar niet vast.

-spaceman-

Badass junkie
zaagmans zei:
erwin krol zei:

Bron aub? Vloeibaar kan, maar niet vast.

wellus! :smoke:

erwin krol

Bewuste gebruiker
en dan zaagmans? Ga je dan een legale fabriek bellen en vragen of hun mdma vloeibaar of vast is?

Lees eerst eens goed mijn post voordat je verder vraagt aub. Het interesseert me niets of het vloeibaar of vast is, het ging me over de percentages. Daar reageer je niet op maar op een ander punt in deze topic. Is het moeilijk ongelijk te krijgen? :)

over naar de orde vd dag!

later,
erwin krol

zaagmans

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
en dan zaagmans? Ga je dan een legale fabriek bellen en vragen of hun mdma vloeibaar of vast is?

Lees eerst eens goed mijn post voordat je verder vraagt aub. Het interesseert me niets of het vloeibaar of vast is, het ging me over de percentages. Daar reageer je niet op maar op een ander punt in deze topic. Is het moeilijk ongelijk te krijgen? :)

over naar de orde vd dag!

later,
erwin krol

Dan ga jij toch lekker je vloeibare halen.

J0rrit

Badass junkie
Naar aanleiding van wat hier gezegd was, dat mdma uit illegale labjes ongeveer 84 % puur kan zijn, dit geldt dan dus ook voor de mdma in pillen?

Dus de mdma in pillen kan kwa percentage ook van elkaar verschillen. Met andere woorden een pil van 150 mg hoeft dus niet per se heftiger te zijn dan een pil van 100 mg, als de mdma in deze laatste puurder is bijvoorbeeld?

-spaceman-

Badass junkie
een xtcpil zelf kan dus nooit de 84% procent halen
er zitten natuurlijk andere stoffen bij als bindmiddel (pilvorm)

de mdma in een pil (xtcpil min o.a. bindmiddel)
kan dus wel 84 procent zijn.

J0rrit

Badass junkie
Maar ik bedoel de mdma zelf. Er werd iets gezegd over dat er mdma.HCL inzat, in kristallen én pillen.

Als men zegt een pil bevat 100 mg, dan wordt neem ik aan de mdma.HCL vorm bedoeld, en dus kan deze ook kwa puurheid verschillen?

J0rrit

Badass junkie
Weet iemand hier meer over? of de mdma in pillen kwa zuiverheid ook nog van elkaar kan verschillen, want dan kan je dus geen enkele pil meer met elkaar vergelijken met het aantal mg?

Bovenaan