endor zei:bij mij : mdma & breakcore/junglecore/grindcore etc.
Immo zei:endor zei:bij mij : mdma & breakcore/junglecore/grindcore etc.
Kijk eens aan iemand die het snapt Grindcore+mdma.
Mijn volgende keer mdma gaat hier worden.
![]()
underworld zei:minimal, techhouse, progressive, house en techno
Dacht ik ookOom Klaas zei:Gewoon alles waar ik normaal ook heen luister, logisch toch![]()
bij mij niet direct.geox zei:Dacht ik ookOom Klaas zei:Gewoon alles waar ik normaal ook heen luister, logisch toch![]()
)dat ken ikNick de Neger zei:Niks lekkerders dan onder de MDMA je hele muziek collectie door te bladeren en van alles draaien wat lekker klinkt! (Meestal kom ik niet verder dan 1 a 2 minuten als ik achter me PC blijf zitten, want dan gaat het nummer alweer vervelen of heb ik een ander nummer gevonden wat nog lekkerder zou moeten klinken)

Nick de Neger zei:Owwww! Ehh eigenlijk niet op een feestje. Ik ken me grens wel heel goed, maar ik ga er altijd overheen. Wat er dus op neer komt dat ik altijd te ver weg ben
Heb het vroeger wel gedaan op DnB, Electro, Breakcore en Hardcore![]()

Dubz zei:Zie onderschrift (dubstep dus)
Zowel de chille (dub/reggae) nummers, als de harde (wobble/kettingzaag) nummers zijn goed te doen![]()
Voorbeeldje van een nummer waarop ik uit m'n dak ben gegaan met X:
Ed Solo - Age of dub (Remixed by Plastician)
Niet vergeten subwoofer aan te zetten![]()
![]()
.endor zei:Hmm , ik kan me voorstellen dat dat leuk is voor jou.
Maar geef mij maar lekker agressieve breakcore/hardcore/nintendocore/raggacore/junglecore etc...
Lauu zei:endor zei:Hmm , ik kan me voorstellen dat dat leuk is voor jou.
Maar geef mij maar lekker agressieve breakcore/hardcore/nintendocore/raggacore/junglecore etc...
Deja vu...had je dat al niet gezegt?
Lauu zei:
Ollemann zei:Industrial, tekno, breakcore, darkcore maar ook goa.![]()
Een dik death metal concert onder de pillen lijkt me ook wel interessant, though. Misschien maar eens proberen.
Olle
alcoholist zei:als je er over na denkt is het eigenlijk best raar.
van mdma wordt je heeel soft ,lief en loveeee.
maar de intresse naar muziek is juist het tegenover gestelde: agresief en hard(in de meeste gevallen dan)
?
endor zei:alcoholist zei:als je er over na denkt is het eigenlijk best raar.
van mdma wordt je heeel soft ,lief en loveeee.
maar de intresse naar muziek is juist het tegenover gestelde: agresief en hard(in de meeste gevallen dan)
?
Van mdma ga je dan ook hard zoals de muziek.
ik heb het liefde gevoel ook , maar toch blijf ik die harde donkere kicks and amen snares zalig vinden.