Hai,
zal ook eens wat vragen heh
eerst een situatieschets.
Ik ben al sinds m'n 15de of zo aan en af depressief, wegens diverse redenen.
Vele dingen op voorschrift geprobeerd die bogus waren. Joh, legale pillen zijn de meest vage shit ooit
Maar sinds ik GHB gebruik (jaar of 5) heb ik er bijna of geen last meer van.
Als ik GHB neem dan is dat niet echt voor het directe effect.
(nattuurlijk ook wel omdat het fun is)
De dagen nadat ik G heb genomen, voel ik me altijd stukken beter.
Ik heb een tijdje elke avond 3-4ml genomen ook, maar ben er na 3maand mee gestopt.
Nu neem ik het in om de zoveel tijd, dat kan bv met een maand of een week interval zijn.
Nadat ik het genomen heb, en het voornaamste effect weg is voel ik me altijd zeer optimistisch, en dat houd aan voor een paar dagen, kortom het lijkt net alsof het net "dat" is wat ik tekort kom, of het stimuleerd iets, ik begrijp het eigelijk niet zo goed. Voor mij is het een super antidepressie medicijn.
Het lijkt wel het tegenovergestelde van een MDMA/xtc pil, dus geen comedown maar een come up??
Mijn vraag is of iemand weet of het ooit gebruikt is als antidepressie medicijn?
Ik heb wel eens andere medicijnen genomen op voorschrift en sommige leken heel hard op GHB qua effect, maar het had altijd nare bijwerkingen e.d..
Ik merk buiten positieve effecten vrij weinig van m'n GHB gebruik.
Graag alles wat je weet .
Maxie xx
zal ook eens wat vragen heh
eerst een situatieschets.
Ik ben al sinds m'n 15de of zo aan en af depressief, wegens diverse redenen.
Vele dingen op voorschrift geprobeerd die bogus waren. Joh, legale pillen zijn de meest vage shit ooit
Maar sinds ik GHB gebruik (jaar of 5) heb ik er bijna of geen last meer van.
Als ik GHB neem dan is dat niet echt voor het directe effect.
(nattuurlijk ook wel omdat het fun is)
De dagen nadat ik G heb genomen, voel ik me altijd stukken beter.
Ik heb een tijdje elke avond 3-4ml genomen ook, maar ben er na 3maand mee gestopt.
Nu neem ik het in om de zoveel tijd, dat kan bv met een maand of een week interval zijn.
Nadat ik het genomen heb, en het voornaamste effect weg is voel ik me altijd zeer optimistisch, en dat houd aan voor een paar dagen, kortom het lijkt net alsof het net "dat" is wat ik tekort kom, of het stimuleerd iets, ik begrijp het eigelijk niet zo goed. Voor mij is het een super antidepressie medicijn.
Het lijkt wel het tegenovergestelde van een MDMA/xtc pil, dus geen comedown maar een come up??
Mijn vraag is of iemand weet of het ooit gebruikt is als antidepressie medicijn?
Ik heb wel eens andere medicijnen genomen op voorschrift en sommige leken heel hard op GHB qua effect, maar het had altijd nare bijwerkingen e.d..
Ik merk buiten positieve effecten vrij weinig van m'n GHB gebruik.
Graag alles wat je weet .
Maxie xx