Meest gebruikte drugs in 2009?

Flameon

Badass junkie
Naar aanleiding van alle topics over 'hoeveel heb je gebruikt etc' in de daarvoor bestemde subforums ... ben ik eens benieuwd wat nu de meest gebruikte drugs is in het jaar 2009 voor de DF'er?

Barst los :D
Hier: uhmm toch al alcohol en nicotine denk ik.

Same here, nicotine verreweg #1 en alcohol op 2, wiet op 3. Ik heb nu al wel bijna 4 maanden niet meer geblowt. Dit jaar nog niet 1x getript, waarschijnlijk deze of volgende week:).

Peace

Nicotine en daaropvolgend speed... En uiteraard vanaf de tweede helft van 2009 helemaal geen harddrugs meer aangeraakt. :wink:

Hasj staat zonder twijfel op één meest gebruikt voor dit jaar, hoe ik het ook vergelijk. Met de stoffen daarna hangt het er vanaf of je per eenheid telt, dus bijvoorbeeld lachgas per patronen en alcohol per glazen, dan staan die wel op 2 en 3, maar als ik kijk naar 'avonden duidelijk onder invloed van die stof' komt LSD weer boven alcohol met 12 trips tegenover een stuk of 7-8 dronken avonden dit jaar. Hangt er vanaf hoe je telt, maar THC blijft mijn meest gebruikte drugs dit jaar.

Ik drink elke dag wel een of twee glaasjes alcohol, logisch dat die dus op 1 staat. Op nummer twee komt speed.

LSD of THC.. Ik denk benzo's op een derde plaats, maar dit wel medicinaal gebruik "IK-KAN-GODVERDOMME-NIET-SLAPEN-EN-HET-KOMT-NIET-DOOR-DRUGS" nachten.

Hasj vrijwel dagelijks, dus dat heb ik wel het meeste gebruikt. Daarna komt alcohol wat ik ongeveer 2 keer per week drink.

Belachelijk hoeveel ik heb gedronken dit jaar... Toch ben ik blij dat de drugs hier van slechte kwaliteit en duur is... Australia has been a good rehab for me....

Alcohol zonder twijfel op nummer 1!!!

alcoholic-main_Full.jpg

Heel veel gerookt natuurlijk, nummer 2.

smoke3ci.jpg

Wiet, in tegen stelling tot Nederland op nummer 3. Rook bijna nooit meer in NL, hier des te meer...

f_6483Spongebm_98392a9.jpg

1) Alcohol. Nen dagelijksen trappist voor het slapen gaan + drinken in het weekend
2) Wiet. Bijna dagelijks, maar ik rol klein.
3) Speed. Maar deze staat toch ver achter nr. 1 en 2.

Voor de rest een paar keer xtc, een paar keer lachgas, 1 keer paddo's en 1 keer salvia.

Mhm dat is wel lastig te zeggen. Op de eerste en tweede plaats komen natuurlijk Nicotine en THC. Als we het over een substantie hebben dan komt alcohol volgens mij nipt op de derde plek. Als we het over trippen in het algemeen hebben dan komt dat zeker voor alcohol. Waarbij de meestgebruikte tripmiddelen voor mij dit jaar als volgt zijn, op plek 1 Mescaline (San Pedro Extract of puur), daarna LSD en dan 4-HO-MET.

MDMA en mephedrone op één.
Daarna alcohol.
Dan pep, en daarna sos. (of was het omgekeerd?)

Wat ik verder heb gebruikt is niet noemenswaardig geweest.

Olle

Hoe kon ik nicotine vergeten? Ik sta er tegenwoordig niet eens meer bij stil dat ik rook.

Misschien met het nieuwe jaar maar weer eens 'n halvegare stoppoging wagen. Of niet.

Trouwens, 'k werk elke dag ook wel 'n lekkere dosis caffeïne naarbinnen, dus die zal denk ik net onder nicotine terecht gaan komen.

Olle

Daar las ik wat van caffeine, als ik dat mee tel dan staat dat stipt op nr 1. Ik drink echt veel te veel koffie

Nicotine, alcohol, xtc.

En dat wil niet zeggen dat ik vaak nicotine of alcohol gebruik. Nicotine gemiddeld 1x per 2 weken denk ik, en alcohol gemiddeld 1-2x per 2 weken. Xtc 1x per 2/3 maanden. Best netjes eigenlijk. :)

Terug
Bovenaan