Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

NocturnalJohnny

Belezen gebruiker
Nou ja zijn er hier mensen die nog nooit naar party's zijn uitgegaan of zijn gaan raven maar toch de zogemaande 'partydrugs' innemen?

Ik doe dit dus , als ik een XTC pilletje kan bemachtigen dan is het gewoon thuis hakken en beuke plus genieten van de Hardcore die dan uit me home cinema komt.

Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.

KoxBox

Badass junkie
Ik heb het beiden al eens gedaan. Thuis kan het even leuk (misschien leuker zelf) zijn als op een feest ofzo.

Het is maar wat je er zelf van maakt natuurlijk.

eM De Ma Aa

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik het vrijwel altijd thuis.
Heb het ook wel eens op feesten gebruikt maar dan ben ik meer bezig met rondlopen en tegen mensen praten dan dat ik naar de muziek luister.
Ook wel vaker in de stad gedaan maar dan heb ik altijd het gevoel als of iedereen naar me kijkt en over me praat (wel bekend bij meerdere mensen volgens mij :P)

Ik doe het het liefst thuis, lekker gekke bekken trekken zonder dat iemand je ziet (op vrienden na) lekker muziek luisteren, vaak naar de plee lopen wetend dat je toch niet kunt pissen :P heerlijk.

Elohtibbar

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:

In de auto?! Haha. :grin:

Ik hou zelf het meeste van thuisgebruik. :hearteyes: Op feesten ben ik er voor de muziek, loop ik alleen maar rondjes ( :P ) en krijg ik niets van de muziek mee. Ook vind ik het fijn om relaxed te kunnen liggen, te kunnen douchen/badderen, m'n eigen (spacy) muziek op te zetten en buiten een wandelingetje te kunnen maken (hallucineren :hearteyes: ).

trippelh

Bewuste gebruiker
Ik gebruik het alleen thuis samen met mijn vrouw .
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
Lekker filmpje kijken muziek opzetten en elkaar verwennen :grin:
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar
Damn heb er weer zin in :grin:

it'sme

Belezen gebruiker
1 keer op een feest gedaan, NO THNX! Op een feest lijkt me speed juist beter (heb het nog niet gedaan, aangezien ik weinig feest en als ik ga meestal aan de redbull blijf, vriendje wil het liever niet op feesten)
XTC is gewoon heerlijk thuis. Liefst met paar man (maar alleen is ook heerlijk) Lekker kaarsjes aan, muziekje erbij. Af en toe wat afwisselen van prodigy, hardstyle, techno, naar weer lekkere rustige muziek. Enigma en psychedelic doen het bij mij altijd ERG goed.
Als die inslaat moet ik altijd ff "Smack my bitch up" van the Prodigy KEIHARD draaien. Dan knalt ie goed :hearteyes: Verder komt er altijd "SIlence" (de rustige versie) langs.

En als je gewend bent aan je pilletje en lekker gaat dan een zomerse nachtwandeling maken :hearteyes: Even bosje meepakken.

En meestal halverwege de avond beginnen de kleren al rond te vliegen, gaan de matrasjes in de kamer, olie uit de kast en tja, de rest weet iedereen die bekend is met X wel in te vullen :hearteyes:

Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P

drugsgebruiker

Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
Thuis MDMA heb ik nog nooit gedaan, maar lijkt me veel fijner.

KoxBox

Badass junkie
drugsgebruiker zei:
Thuis kan wel leuk zijn, maar aangezien ik altijd een overschot aan energie krijg van XTC, moet ik los kunnen gaan op goede muziek en dat vind ik veel leuker op een feest.
Wel moet je idd ervoor oppassen dat je niet alleen maar aan het praten bent en nieuwe mensen ontmoeten, hoewel dat wel echt leuk is.
XTC IS FOKKING MDMA!!!!!!!!!
Wat is er zo moeilijk aan te verstaan?? Doen de mensen nu echt gewoon helemaal geen moeite meer om iets op te zoeken over drugs :confused:

Je bent nu al de 3e ofzo die denkt dat XTC iets helemaal anders is.

Drientje

DF-koning
Waar zegt hij dat xtc iets ander is dan MDMA?

Hij zegt dat hij van XTC veel energie krijgt en dat hij nog wel een keer thuis MDMA wil proberen. Ik zie nergens dat hij het verschillend maakt.

KoxBox

Badass junkie
drugsgebruiker zei:

drugsgebruiker zei:

Nuf said. Fijner dan wat? Dan XTC blijkbaar, dat leid ik er toch uit af.

SupaRobin

Newbie
op party's is het toch het beste hoor ^^

mja kheb het al een paar keer thuis gedaan met wat vrienden en da was echt plezant :stoned:

Flameon

Badass junkie
Ik gebruik het graag op party's .... alhoewel ik er ook al eens een heel leuke boswandeling mee heb gemaakt, en leuke nachten hier thuis (met een meid) mee heb beleefd :grin:

langeman

Bewuste gebruiker
Thuis lekker hangen op de bank, lekker blowen, muziekie, goed gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar binnen.

Op een feest een beetje dansen, lekker blowen, muziekie, iets moeilijker gesprek. Heerlijk. Lekker een stuk wandelen en weer terug naar de de dansloer.

Eigenlijk is er niet zoveel verschil en toch is het heel anders.

Ik kan niet kiezen..... :grin:

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb nog nooit xtc op een echt groot feest gebruikt.. Wel een in de stad in een discotheekachtig iets en cafeetjes maar moet zeggen dat ik het thuis toch leuker vind. Ben wel eens in/vlak na de rush alleen thuis geweest (persoon met wie ik was moest ineens weg ofzo?! is ook al lang geleden), natuurlijk vermaak je je wel maar het is zoveeeeeel leuker om er mensen bij te hebben.
Mijn voorkeur gaat nu gewoon uit naar een groep mensen, allemaal aan de mdma lekker bij iemand thuis. Een keer zaten we met zn 9e waarvan 7 aan de mdma bij iemand thuis, was wel leuk enzo. Maar meestal ben je toch t meest bezig met de mensen die naast je zitten. In het begin werd er om die reden nog actief van plaats gewisselt maar op t einde was hier geen sprake meer van. Lag wel naast mn beste vriendinnetje dus vermaakte me wel maarja(voornamelijk in de zin van knuffelen en lieve dingen tegen elkaar zeggen haha).
Met zn 4e of 5e is het naar mijn mening ideaal, lekker bij iemand thuis. Muziekje aan, en genieten van elkaars aanwezigheid :hearteyes:

W.F.L.

Badass junkie
Rabbithole zei:
W.F.L. zei:
Ik heb het enkel in de auto gebruikt en op feesten. Beiden geniaal :grin:

In de auto?! Haha. :grin:

In de auto ja. Geweldige setting hoor.. Eerste keer MDMA met m'n beste vriend, met de auto naar een bos buiten de stad gereden, genoeg MDMA (360-400mg uiteindelijk genomen), iPod, CD's (zo heb ik tekno ontdekt), sigaretten en de hele nacht muziek luisteren, roken en praten ver weg van alles. :hearteyes: Echt een mooie ervaring.

Edit: O ja, 's ochtends moest iemand komen aanrijden omdat we de autobatterij naar de klote geholpen hadden door heel de nacht keihard muziek te luisteren. :grin:

Angramar Temenos zei:
Fijnste blijft thuis met een leuk meisje :hearteyes:

Dit wil ik trouwens ooit ook eens doen. Naja, komt er ooit wel een keertje van. :grin:

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:

drugsgebruiker zei:

Veel fijner dan op een feest?

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
KoxBox zei:
drugsgebruiker zei:

drugsgebruiker zei:

Veel fijner dan op een feest?
Ja, jongens. Hij zegt XTC kan leuker zijn maar vind ik leuker op een feest. MDMA heb ik nog nooit gedaan (dus zou hij XTC ook nog nooit gedaan moeten hebben moest hij weten dat het dezelfde stof is), maar lijkt me veel fijner ja thuis inderdaad.

Maar hoe kan XTC leuker zijn op een feest en MDMA fijner thuis als het fokking dezelfde stof is???

En nu leg ik het echt niet meer uit hoor. Ik vind het wel duidelijk genoeg nu.

ShootingStar

Ik vind xtc een echte partydrug en niet iets dat ik snel thuis zou doen. In een thuissituatie zou ik liever iets psychedelisch nemen. Een vertrouwde omgeving is dan wel zo lekker.

Er is mijns inziens niets mooier dan onder invloed van MDMA op een groot feest met een mooie groep vrienden en heel veel gelijkgestemden lekker te knallen op de muziek die je leuk vindt. Die paar keer paar jaar dat ik xtc doe bewaar ik echt alleen voor bijzondere feestjes.

mikkelk

Belezen gebruiker
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
mikkelk zei:
Ik heb zowel op de grote hardstyle events en thuis X gebruikt.
Ik vind dat op de feesten de drug echt tot zijn recht komt, want de muziek is dan zo intens en mooi dat stilstaan sowieso al geen optie meer is.
Het mooie ervan is dat jij 1 van de zovele bent die uit ze plaat is en de X gebruikers onder ons weten hoe leuk dat is :rock:

Ik zeg niet dat thuis, met een paar maten, aan de X niet leuk is, want ook dit vind ik fantastisch.

Als ik dan stil ga staan word ik misselijk.

Immo

Badass junkie
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.

yxes

Bewuste gebruiker
Immo zei:
Persoonlijk vind ik xtc gebruiken op feesten/concerten/festivals vele malen leuker dan thuis of op straat. Ik vind het maar zonde om mijn serotonine voorraad op te maken zonder speciale gelegenheid.

Zelfde, heb 1 keer thuis gedaan voor de tv met m'n zatte kop :P was gelijk m'n allereerste keer niet zo heel speciaal. 3 dagen erna op festival gedaan was echt knallen. Heb toen ook nog op kleinere gratis festivals gedaan. Maar niks haalt het bij de grote festivals met lasershows, iedereen van de kaart vuurwerk, overal nieuwe stages met muziek dus iedere keer m'n rush die terug aanwakkert enzo heerlijk.

xtc = party only voor mij

Elohtibbar

Badass junkie
Immo zei:

Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:

KoxBox

Badass junkie
Rabbithole zei:
Ah, dat vind ik best zielig voor je, als feesten je enige speciale gelegenheden zijn. Thuis máák je er een speciale gelegenheid van! Heerlijk met een paar lieve mensen nachtenlange mdma- of deepssessies houden, de hele nacht goede gesprekken houden en de omstandigheden precies kunnen aanpassen aan je eigen wil. :hearteyes:

Inderdaad, zoals dat met alle drugs het geval is.

Oom Klaas

Badass junkie
De keren dat ik mdma doe is dat bijna altijd op een feest/festival of iets in die trant.
Heb 't wel thuis gedaan maar beviel me toch minder.

peach

trippelh zei:
Dan maken we er een speciale dag van eerst alles aan kant en dan gebint de spanning al en voorpret en in de middag beginnen we ermee.
En enorme gespreken hebben we altijd en heerlijke muziek op soms douchen soms wandelen met de hond maar vooral eind van de avond tot de volgende morgen genieten van elkaar

We doen mee Trippelh :grin: :grin:

dye

thuis , met space muziek op , hechte vrienden , en een goede setting zorgen ervoor dat je zo hard kan gaan! binnen is het beste , alhoewel bij het uitgaan het ook leuk is om hard op de muziek te gaan , maarja hallucineren terwijl je je geweldig voelt vind ik toch beter :mrgreen:
goeie inspiratie voor schilderijen :wink:

langeman

Bewuste gebruiker
Josimo zei:
trippelh zei:

Wij ook, maar dan moeten we jullie toc ook uitnodigen om eens mee te gaan naar een festival....

trippelh

Bewuste gebruiker
langeman zei:
Josimo zei:
trippelh zei:

Wij ook, maar dan moeten we jullie toc ook uitnodigen om eens mee te gaan naar een festival....

Goed idee :grin:

Birdo

Thuis gebruiken vind ik heerlijk, en een van de grootste voordelen is je eigen muziek kiezen,
alles binnen handbereik, veel roken, praten, enzv.

Ik word trouwens ook helemaal waus van XTC en dan vind ik liggen gewoon veels te lekker.
Ligt helemaal aan de setting maar ik weet wel dat ik van te voren besloten moet hebben om naar een feestje te gaan want als een pilletje eenmaal is ingeslagen en ik lig ergens comfortabel te genieten, dan krijg je mij niet snel meer naar een feestje toe haha.

spacewoman

Hier nog 2!wij hebben de hele winter ieder weekend de vaagste trips beleefd op zo'n beetje alles wat er in de omloop is whaha.
Gecombineerd om zoveel mogelijk hallucinaties op te wekken.
Buiten in de sneeuw lopen,op een bankje op het kerkhof als alles euforisch en perfect is.
Urenlang in de vrieskou door de polders lopen en dan weer thuiskomen in ons warme hol om weer bij te pakken.
Ja het was leuk maar nu weer even niks meer.
Leuke tijden om op terug te kijken
We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes

Bovenaan