Met een beetje timing en geluk...

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Gister aan de chat met een vriendin en stuurde ik haar een trance nummer, het programma geeft altijd een spelertje boven in beeld, waardoor je het nummer ook kunt afspelen vanuit de messenger, ook als je zelf iets verstuurd. Dus ik had die aangeklikt en was op YouTube aan het zoeken naar nummers die ik nog niet kende, doe dit wel vaker random zodat ik nieuwe liedjes heb voor Audiosurf. Ik klikte een nummer aan, terwijl die in de messenger ook nog aanstond, en had de mazzel dat die twee op de beat synchroon gingen, en het klonk tof. Toeval die leuk uitpakte. :grin::musicalnotes:

Dus ik dacht, doe dat nog een keer maar dan neem ik het op. (Hoe groot is de kans dat nog keer direct lukt maar goed, speed en zelfvertrouwen en zo.) Dus zelfde nummers, een via de player vanaf pc, en de andere dus van de YouTube site.

Terwijl ik het opneem, lukt het gewoon weer en op een ander moment in de twee nummers. Zette die op de player aan terwijl die op YouTube nog liep, en waanzinnig (geluk) genoeg was die op YouTube exact afgelopen op het moment dat het nummer van de player een overgang heeft (drop). :hearteyes::musicalnotes: Toen uit hyperheid ook weer het YouTube nummer weer aan het einde van die van de player ingemixt, kwam ook weer goed uit dus had en soort halve mash up van 2 complete nummers. :flushed::hearteyes::musicalnotes:

Dus blij als een guppy de boel geupload en een geinige mash up naam gegeven. :tearsofjoy::tearsofjoy::tearsofjoy:

Hierbij het resultaat:

En de screen recording met uitleg en "timestamps" in de omschrijving:

:laughing::tearsofjoy:

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Haha! Nee, komt van Fromz, en Fromz komt van mijn allereerste "internet schuilnaam" (Chattuhhh) Frommeltjuh, dat komt van Frommel, de naam van mijn eerste hond. :grimacing:

Bovenaan