methylone of niet?

slunse

Bewuste gebruiker
hi guys, ik wou binnenkort wat methylone bestellen via een nederlandse site en die gebruikt dit plaatje voor z'n methylone..
methylone4bc44c81335cf.png

wat ik wel vreemd vond aangezien dit niet de juiste naam is.. iemand al ervaring met deze site? zou dit te vertrouwen zijn, en is dit wel methylone?

alvast bedankt,
cheers

Ik hoor zonet dat allerlei bestellingen niet toekomen in mijn omgeving.

Iemand soortgelijke ervaringen?

De site waar jij het waarschijnlijk over hebt is zeker niet nep. Ze verzenden mephedrone in ieder geval goed. Met methylone heb ik nog geen ervaring. Let er wel op dat je pakket post kiest. Via een gewone verzending is er bij mij wel eens iets misgegaan.

ik heb daar vorige week besteld, en het is keurig geleverd :D
wel pakketpost gekozen!!
over de kwaliteit zal ik je na het weekend wel meer kunnen vertellen :rolleyes: :D

Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?

over de kwaliteit kan ik zeker ni klagen :)
was wel men eerste keer dat ik dit spul gebruikte..
eerst dacht ik niks te voelen, dan toch maar een beetje bijgenomen..
maar toen sloeg de bom in :D
stond bijna te shaken op men benen :lol:

da's leuk om te horen :)
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?

Mijn kennis laat weten dat zijn pakje na 3 weken nog niet is toegekomen en sterker nog dat die lui hem zelfs niet antwoorden noch het track&trace-nummer geven.

Ruikt verdacht veel naar oplichting...

Zal dus ook niets daar bestellen.

spacert100 zei:
Volgens track and trace van TNT blijft mijn pakketje al 2 dagen op het distributiecentrum hangen. Ik vraag me af wat er aan de hand is. Zou het kunnen dat mijn pakketje onderschept is of iets dergelijks?

Oh, het heeft trouwens geen zin meer om op de site naar mepherone te zoeken. Dit omdat het verbod er volgens hun nu officieel doorheen is. Methylone wordt nog wel verkocht. Kan iemand bevestigen dan mephedrone nu daadwerkelijk illegaal is?

Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.

slunse zei:
het was toch methylone hé dat je besteld had? hoe lang duurde het ongeveer voordat je pakje gearriveerd was?

het was idd methylone.
heb er ongeveer een week op moeten wachten.
dit was wel pakketpost voor belgie...
dus eigenlijk een internationaal aangetekende brief.
mss dat dit ook een verschil kan maken?!

Mr_Mephedrone zei:
spacert100 zei:

Dan word je verkeerd voorgelicht en zullen ze waarschijnlijk aan de methylone meer kunnen verdienen dan aan de mephedrone....mijn bron kan dat allemaal zonder problemen leveren, dus wat daar gebeurd is wel vreemd aangezien pakketen van mij en mn vrienden nog nooit zijn blijven hangen en altijd aankomen....zelfs in belgie gewoon.

Mephedrone is op de webshop (iets met groeien en planten in de url) uit het assortiment gehaald. Methylone is daar niet veel duurder dan Mephedrone. Bovendien hebben ze daar nu Methylone in de aanbieding voor 10p/g. Een hele redelijke prijs als je het mij vraagt. Mijn pakket is inmiddels aangekomen. Alles zat er in. Kan nog niets zeggen over de kwaliteit van deze levering, maar de Mephedrone uit vorige leveringen was goed.

katastroof zei:
slunse zei:

het was idd methylone.

ok schitterend.
heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde

ergens rond de 150-180mg is wel een mooie dosis voor iemand van 85 kg. ikzelf weeg ongeveer 70kg en neem 125 als startdosis en dan nog enkele 50 mg bumps gedurende de avond om een plateautje aan te houden

slunse zei:
ergens rond de 150-180mg is wel een mooie dosis voor iemand van 85 kg. ikzelf weeg ongeveer 70kg en neem 125 als startdosis en dan nog enkele 50 mg bumps gedurende de avond om een plateautje aan te houden

Thanks!

slunse zei:
katastroof zei:
slunse zei:

het was idd methylone.

ok schitterend.
heb je de europese overschrijving ook moeten maken met als naam van de begunstigde alleen een korte achternaam? dat was ook nog iets dat ik toch een beetje wantrouwde

bij mij is dat de naam van de site zelf dat ik moet ingeven...

katastroof zei:

vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx!

Ik heb ook gewoon mephedrone bij hun besteld laatst en dat kwam gewoon met de post.

Afgelopen donderdag Methylone besteld en ik ga er gewoon vanuit dat dat net zo weer afgeleverd wordt.

slunse zei:
katastroof zei:

vreemd.. was het ook met een IBAN nummer van jou? in de mail die ik kreeg moest ik een achternaam invullen zei die persoon. ruikt verdacht. zou je me ff een pb willen sturen met de gegevens die jij gebruikt hebt? thx!

begin toch te vermoeden dat je een andere site gebruikt hebt...
kijk je pb...

nu word ik zelf toch ook wat ongerust over die bepaalde website...
paar bestellingen zijn vlekkeloos verlopen.
maar nu heb ik ongeveer twee weken terug een betaling gedaan en die heeft nog steeds de status van besteld :(
hoop toch dat ik er snel iets van verneem...

Als het van die winkel komt die hierboven bijna vermeld staat, komt het zeker.
Ze hebben nu een achterstand aangezien de laatste leveringen van mephedrone de deur uit gaan.
Het was blijkbaar erg druk het laatste weekend met bestellingen! :D

Laatste levering duurde ook 1 1/2 week, maar heb het gewoon gekregen.

had hun een mailtje gestuurd of da ze meer info hadden over men bestelling.
er bleek dan toch iets misgelopen te zijn...
maar het zou maandag meteen verstuurd worden :D
en is dus de paniek wss ongegrond :)
ook zouden ze binnekort "benzo fury's" gaan verdelen?!
da maakt me toch wel weer nieuwschierig :D

Duurde bij mij een week tot het aankwam, maar spul is prima. Denk omdat deze webshop eerst ook meow meow verkocht dat de politie nu verzendingen checkt ofzo. Maar van me heeft ook een week geleden besteld (ik had het vandaag binnen) die heeft nog niets binnen. Komt dus wel, maar have patience!

Ben uiterst tevreden over dit spul, beetje XTC zonder het extreme love gevoel. Meer dopamine minder serotine, als MDMA nog goed werkt is dat wel beter. Ikzelf zit op een serotine low dus prima alternatief... Happy to be on it right now, haha! :mrgreen:

Ik ben 1 muisklik verwijders van een bestelling methylone op de site uit de beginpost, maar ik vraag me af of de levering een beetje discreet is? :mrgreen: Ik heb een vader en moeder die lichtelijk para zijn aangaande post met een stempel 'natuurwinkel' of iets dergelijks

Edblok zei:
Ik ben 1 muisklik verwijders van een bestelling methylone op de site uit de beginpost, maar ik vraag me af of de levering een beetje discreet is? :mrgreen: Ik heb een vader en moeder die lichtelijk para zijn aangaande post met een stempel 'natuurwinkel' of iets dergelijks
Het is een gewone witte envelop met jou naam erop, meer niet.

Edblok zei:

Met een envelop komt het niet altijd goed aan. Met een pakket dan weer wel, maar dat valt natuurlijk weer iets meer op :)

Ik ben zelf wel uiterst te spreken over de site van het planten groeien. Had een tijd terug 2g mephedrone besteld daar. Maar de levering duurde 2 weken en ik had al betaald en de bestelling stond op gecancelled. Dus ik paar boze mails gestuurd kreeg ik uiteindlijk 5g mephedrone in de bus. (dit was geen fout deden ze express voor het lange wachten).

Ik heb ook 2g methylone besteld en dat nieuwe product wat ze verkopen benzo fury. Komt als het goed is morgen binnen ik zal wel even vertellen hoe het is als ik het heb gedaan.

Drientje zei:
Ik heb via http://www.grow******.nl besteld en ik had de methylone binnen 3 werkdagen in huis.

Ik had ook een grammetje besteld en inmiddels in huis. Nou ben ik geen expert maar dit spul ziet er niet uit! Ik heb laatst MDMA gekocht bij de dealert en die "methylone" van grow****.nl heeft *precies* dezelfde eigenschappen! Het is zeer fijn lichtbruin poeder met een anijs-geur.

Toch vreemd als ze je via een webshop MDMA leveren? Of kan methylone ook bruin zijn en naar anijs ruiken? Dacht dat dat gewoon wit hoorde te zijn en verder vrij geurloos...

westergas zei:
Drientje zei:
Ik heb via http://www.grow******.nl besteld en ik had de methylone binnen 3 werkdagen in huis.

Ik had ook een grammetje besteld en inmiddels in huis. Nou ben ik geen expert maar dit spul ziet er niet uit! Ik heb laatst MDMA gekocht bij de dealert en die "methylone" van grow****.nl heeft *precies* dezelfde eigenschappen! Het is zeer fijn lichtbruin poeder met een anijs-geur.

Toch vreemd als ze je via een webshop MDMA leveren? Of kan methylone ook bruin zijn en naar anijs ruiken? Dacht dat dat gewoon wit hoorde te zijn en verder vrij geurloos...
Die methylone heb ik dus ook.

Zou vet zijn als het MDMA was...

Ik laat het wel testen donderdag.

Drientje zei:

vet! dan kom ik je misschien wel tegen daar,ik heb nog wat vage blauwe pillen liggen,volgens een vriend van me is het xtc,maar ik weet bijna zeker dat het gewoon valium is,al zien ze er wel anders uit dan de gene die ik heb...
dus testen!!. :D

Drientje zei:
Die methylone heb ik dus ook.

Zou vet zijn als het MDMA was...

Als ik zou moeten wedden zou ik mijn geld zetten op MDMA...
Maargoed ik ben zeer benieuwd naar het resultaat. Ik was ook van plan het te laten testen maar heb nu even geen tijd vanwege vakantieplannen. Laat je het resultaat ff weten?

westergas zei:
Drientje zei:

Als je die verdenkingen hebt, is het niet zo slim om het hier te plaatsen en het erover te hebben.
Beetje jammer als et waar zou zijn en het via deze manier ontdekt wordt en het snel is afgelopen.

Terug
Bovenaan