Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Flameon zei:White Wine!![]()
bier zei:Flameon zei:White Wine!![]()
+1.
Flameon zei:bier zei:Flameon zei:White Wine!![]()
+1.
Wel rustig drinken woh ... niet die hele fles achter over schudden.
Ik zit nog aan glas 1, jij hebt er al wat meer op denk ik zo?!

``Hai mam, ik ga zo naar bed dus ik pak nog effe 1 fles wijn he...``Flameon zei:Tering, jij drinkt veel voor een meid van 16 pffffff![]()
Doe je dit stiekem of weten je ouders dit?
Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
cropp zei:Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
MrEko zei:Een glas rode porto
cropp zei:Vroeger stopte ik ze in mijn schooltas, en dan s`avonds terug in mijn tas, en dan onderweg naar school wegflikkeren...Flameon zei:Toch knap van bier om dan iedere avond die flessen weer te verstoppen :P
Ik ben niet zo'n wijnfan, porto is het enige alcoholische druivensap dat ik wel lustFlameon zei:MrEko zei:Een glas rode porto
Blehhh port is dat nu te zuipen?
Ben daar ooit gruwelijk ziek van geweest, en het leek wel of ik bloed braakte![]()
Flameon zei:Uit een taxi kun je ze niet gooien biertje![]()