Minimale tijd tussen paddotrips

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hey iedereen, ben niet bepaald een uitgebreide poster maar nu heb ik toch een vraag.. Het is bekend dat je niet 2 keer na elkaar moet trippen, zonde van je 2de trip want die werkt dan toch niet.
Maar hoelang moet er eigenlijk tussen zitten.. kan het bijvoorbeeld na 3 dagen alweer? Dat je dan weer 'helemaal' tript, of is dit toch langer.. kan er zo gauw even niks over vinden.

B.v.d!

azgaza

Badass junkie
Als je het één keer doet en dan na 3-4 dagen weer heb je wel effect. Maar als je het daarna wéér binnen 3 dagen doet weer veel minder.

Ik raad aan ten minste 2 weken ertussen te laten, maar een maand is nog beter, adn geniet je er meer van.

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hmm oke.. naja ik ga zaterdagnacht trippen met een vriend van me op 'n goa / psytrance feest, maar ik heb de hele week al zo'n zin om ff in me eentje lekker een tripje te pakken. Kan ik nu misschien beter niet meer doen dan.. anders zit die vriend van me dalijk volle bak te trippen en zit ik er een beetje zo bij van mwoaah.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het allerbeste is om ongeveer 2 weken te wachten, hoe langer je wacht, hoe meer effect je weer hebt. Te snel achter elkaar trippen levert een zwakkere trip op.

Ik denk dat ik maar weer eens wat paddestoeltjes ga halen, heb er zin in !!:P

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2 weken is inderdaad een goed streven, dat is voor mij persoonlijk ook echt het minimum. 4 of 5 dagen is ECHT niet genoeg.

azgaza

Badass junkie
Spirit Quest zei:
2 weken is inderdaad een goed streven, dat is voor mij persoonlijk ook echt het minimum. 4 of 5 dagen is ECHT niet genoeg.

Dan werkt het nog wel hoor, maar je loopt wel een verhoogd risico op je hersenen tijdeljik een beetje verstoren (als in HPPD; contsant licht visueel effect ook als je ALLANG uitgetript bent)

nutsss

Wijs gebruiker
Als ik me niet vergis kan je paddo's en LSD los van elkaar qua tolerantie gebruiken. Dan zou je het één met het ander kunnen afwisselen.

Ellesdee

Badass junkie
nutsss zei:
Als ik me niet vergis kan je paddo's en LSD los van elkaar qua tolerantie gebruiken. Dan zou je het één met het ander kunnen afwisselen.

Nope...
er is kruistolerantie

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
nutsss zei:

Tussen LSD en Paddo's bestaat een kruistolerantie, dus dat is zonde van je middelen :(.

nutsss

Wijs gebruiker
OK, dan is dat opgehelderd.

(En verklaart het ook meteen waarom Kaalkopje en ik allebei niks merkten van een LSD-dot een paar dagen na paddos) :rolleyes:

Goanaut

Bewuste gebruiker
En sowieso heb ik voor zaterdag nog geen LSD dus.. maja ik heb me ingehouden. :) Ik ga zaterdagavond wel lekker relaxt trippen!

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
nutsss zei:

Nope...
er is kruistolerantie

5 punten voor ellesdee :)

en ook voor psycho_chrono uiteraard.

Is wel jammer die kruistolerantie... Ik wilde een keer lsd pakken en dan halverwege, als de piek voorbij is zeg maar dan een portie paddo's doen, het enige effect was pijn in mijn buik. :(

Ellesdee

Badass junkie
Intoxicated zei:
Ellesdee zei:
nutsss zei:

Nope...
er is kruistolerantie

5 punten voor ellesdee :)

en ook voor psycho_chrono uiteraard.

Is wel jammer die kruistolerantie... Ik wilde een keer lsd pakken en dan halverwege, als de piek voorbij is zeg maar dan een portie paddo's doen, het enige effect was pijn in mijn buik. :(

*danst*
mag ik nu door voor de wasmachine?

Bovenaan