Mirtazepine

MDMAZIING

Badass junkie
iemand hier ervaring mee als slaapmiddel?
Mijn psychiater heeft het voorgeschreven omdat quetiapine niet veel doet.

Het zijn 15mg en ik moet beginnen met een kwart volgens haar.

Iemand ervaring ermee?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Incidenteel, ik heb eens een zak met 30mg pillen Mirtazepine op straat gevonden. Het is vrij stevig spul dat mij een stuk harder in slaapt sukkelt dat benzodiazepines, echter via het blokkeren van signalen in de hersens en dus niet bepaald recreatief. Ik ervoer Mitrazepine als een zwaar bedwelmende waas wellicht enigzins vergelijkbaar met een zeer sterke indica wiet. Maar ik had dus vrij stevige Mirtazepine pillen zonder recept wat enig verschil kan maken.

Ik heb wel vaker benoemd dat ik Mirtazepine zie als antipsychotica waar het als antidepressiva geadverteerd wordt.

MDMAZIING

Badass junkie
Incidenteel, ik heb eens een zak met 30mg pillen Mirtazepine op straat gevonden. Het is vrij stevig spul dat mij een stuk harder in slaapt sukkelt dat benzodiazepines, echter via het blokkeren van signalen in de hersens en dus niet bepaald recreatief. Ik ervoer Mitrazepine als een zwaar bedwelmende waas wellicht enigzins vergelijkbaar met een zeer sterke indica wiet. Maar ik had dus vrij stevige Mirtazepine pillen zonder recept wat enig verschil kan maken.

Ik heb wel vaker benoemd dat ik Mirtazepine zie als antipsychotica waar het als antidepressiva geadverteerd wordt.
Ik krijg 15mg pillen, en moet met een kwart beginnen vanavond.

Zeker dat omdat het zulke sterke pillen zijn zoals je zei?

Zweevteev

Wijs gebruiker
Ik heb er ervaring mee. Kreeg het voorgeschreven toen ik depressief was en het werkte erg goed om mee in slaap te komen. Ik werd er minder vermoeid door wakker dan bij quetiapine, dat was echt akelig, want toen had ik het gevoel dat ik überhaupt niet echt geslapen had. Echter kreeg ik mirtazepine niet meer voorgeschreven na 2 maanden, omdat mijn psychiater toen met pensioen ging en ik geen verdere hulp meer zocht destijds, maar anders had ik het wel langer gebruikt vanwege de prettige werking. Het is wel echt een extreme libidokiller, dus mocht je iets van een sexdrive over willen houden, dan is het je niet aangeraden.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Hoe krijg je het voor elkaar dat quetiapine niks meer doet? Want dat spul doet namelijk niet aan tolerantie.

Of bedoel je dat die niet recreatief is?
Is dat zo? Want na een week quetiapine gebruikt te hebben op voorschrift werkte het voor mij niet meer op de begindosis hoor.

inner_search

Badass junkie
Is dat zo? Want na een week quetiapine gebruikt te hebben op voorschrift werkte het voor mij niet meer op de begindosis hoor.
Het duurt minimum 2 weken vooraleer quetiapine zen volle werking heeft.
Is bijna met alle antipsychotica of depresiva.
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.

Zweevteev

Wijs gebruiker
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.
Misschien verklaart dat het, want ik heb quetiapine dus maar 2 weken max. gebruikt, omdat ik de werking totaal niet prettig vond. Daarna stapte ik over op aripiprazol.

inner_search

Badass junkie
die laatste die je noemde ken ik niet.
Vorig jaar heeft een psych me nog op een bescheiden dosis reboxetine gezet voor men testrun met dex (die ik dan niet wou , omdat ik men rijbewijs dan moest inleveren..)
En die valde enorm slecht , eerste week geen probz.
Maar vanaf week 2 geen honger meer , niet slapen , lichte psychose , super agressief zonder dat ik het besefte , etc.
Nee nee die middelen wil ik niet meer in men lijf...

transformated

Badass junkie
Remergon (Mirtazepine) word gegeven in een lage dosis als slaapmedicatie maar is eigenlijk een anti-depressiva op een hogere dosis. Ik zou luisteren naar je HA, want dit werkt redelijk zwaar dus goed. Vroeger werd het thuis bij ik gebruikt.
Als Quetiapine niet meer werkt dan moet dit zeker wel werken. Wel raar dat Quetiapine niet veel doet bij je.
Zoals @Jmths zegt kan dit evengoed een antipsychotica zijn door de werking.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Zoals @Jmths zegt kan dit evengoed een antipsychotica zijn door de werking.
Antipsychotica laten zich definiëren door dopamine antagonisme waar Mitrazepine overwegend noradrenaline en (atypisch) serotonine antagonisme vertoont. Mitrazepine identificeert zich overwegend als een noradrenaline antagonist.

"Mirtazapine acts as an antagonist/inverse agonist upon the following receptors:[28][29]

benzzzy

Badass junkie
Ik persoonlijk vond 7.5mg het sterkte.
Mirtazepine werkt atypisch betreft do sering gezien het sederender werkt op lagere doseringen.

Het werkte heel erg goed alleen kreeg ik er freet buien van en ging ik heel haar dromen maar dat is niks anders Dan quetiapine.
Als 3.75mg niet genoeg is vraag Dan of je 7.5mg mag proberen.

EEj fun fact Mirtazepine is recreating te gebruiken in doseringen rond de 80-300mg!
OP die doseringen schijnt het een zeer kleur rijke deleriant te zijn.

Alleen Dan moet je haast wen maand voorhaad weg werken wat ertoe kan lijden dat je ze niet hebt om te slapen.

Verder denk ik dat quetiapine kruis tolerantie man veroorzaken voor de sederender werking van mirtazapine mischien dat @Jmths hier meer over kan vertellen.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
OP die doseringen schijnt het een zeer kleur rijke deleriant te zijn.
Zoals de meeste tricyclische antipsychotica, correct. :tongueout:
Verder denk ik dat quetiapine kruis tolerantie man veroorzaken voor de sederender werking van mirtazapine mischien dat @Jmths hier meer over kan vertellen.
Antagonisme staat voor het blokkeren van signalen in de hersens waarop het signaal de receptor niet bereikt en er dus ook geen tolerantie vorming plaats kan vinden.

benzzzy

Badass junkie

Antagonisme staat voor het blokkeren van signalen in de hersens waarop het signaal de receptor niet bereikt en er dus ook geen tolerantie vorming plaats kan vinden.
Zeker dat dat get geval is met alleen tricyclics?
Heb dit nooit eerder gehoord can bijv quetiapine.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Zeker dat dat get geval is met alleen tricyclics?
Heb dit nooit eerder gehoord can bijv quetiapine.
Ik weet het niet, iemand zin om te overdoseren met quetiapine toevallig?

Ik had de indruk dat het overdoseren van antipsychotica vrij standaard leid tot vrij heftige hallucinaties. Misschien dat dit de nieuwe Datura hype kan worden.

inner_search

Badass junkie
Ik weet het niet, iemand zin om te overdoseren met quetiapine toevallig?

Ik had de indruk dat het overdoseren van antipsychotica vrij standaard leid tot vrij heftige hallucinaties. Misschien dat dit de nieuwe Datura hype kan worden.
Als je even geduld hebt zal @MDMAZING wel 1 van de weken een verslagje typen dat hij een doosje binnen gewerkt heeft :wink: 😂
Nog even geduld dus 😜

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Het gaat hier niet om de antipsychotische werking, maar om de sufheid na het innemen. En die was er bij mij zowel de eerste keer na inname 12 jaar geleden als gisteravond, daar is nul aan veranderd in al die tijd.

8️⃣6️⃣

Badass junkie

Dank voor het bevestigen van wat ik al dacht.

Ikbeneenfiets

Wijs gebruiker
Mirtazipine werkt heel goed voor mij! Ik neem ongeveer 5 milligram van een drankje en dat is genoeg (omgerekend). Wel moeilijk mijn bed uit komen in de ochtend. Maar het is een heel betrouwbaar middel.

inner_search

Badass junkie
I ❤ 2fdck! Maar injecteren? Ben je gek geworden ofzo.
Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer :grin:

Yup. Junks 🤣
Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.

Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer :grin:

Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.

Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.

inner_search

Badass junkie
Je injecteren is echt wel een ding, dat jij vind van niet zegt iets over jou vind ik zelf.
Zegt de persoon die 13 verschillend drugs zen lijf in pompt op de meet 😂
Kun je dan ook even je toelichting geven waarom i.m injecteren "een ding is".

Zal wel aan mij liggen dat ik het geen probleem vind om injecties te zette bij mezelf.

Heb een tijdje door een zware brandwonde zelf 2x i.m injecties per dag stanozolol moeten zetten.

Toch nix mis mee om dat zelf te doen als je arts de nodige uitleg geeft en je de voorzorgen en nazorgen goed uitvoert.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Ik vind het wel wat anders dat je injecties zet voor een medische reden. Drugs injecteren voor de lol, is je begeven op glad ijs naar mijn mening. Nu zal een disso injecteren niet snel leiden tot verslaving. Maar de stap naar een andere drug injecteren wordt zo wel kleiner.

Als ik jouw vriendin of je maat was, zou ik je echt wel proberen ervan te weerhouden.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Zegt de persoon die 13 verschillend drugs zen lijf in pompt op de meet 😂
Kun je dan ook even je toelichting geven waarom i.m injecteren "een ding is".

Zal wel aan mij liggen dat ik het geen probleem vind om injecties te zette bij mezelf.

Heb een tijdje door een zware brandwonde zelf 2x i.m injecties per dag stanozolol moeten zetten.

Toch nix mis mee om dat zelf te doen als je arts de nodige uitleg geeft en je de voorzorgen en nazorgen goed uitvoert.
Daar heb je wel een punt lol

inner_search

Badass junkie
Ik vind het wel wat anders dat je injecties zet voor een medische reden. Drugs injecteren voor de lol, is je begeven op glad ijs naar mijn mening. Nu zal een disso injecteren niet snel leiden tot verslaving. Maar de stap naar een andere drug injecteren wordt zo wel kleiner.
Ik snap hellemaal wat je bedoeld hoor , en voor de meeste mensen (waaronder jij) gaat het idd wat ver , maar ieders grens ligt anders natuurlijk.

Zo vind ik pluggen een stap te ver , en staat dat zelfs nog boven i.v injecteren imo.
Maar bij sommige andere hier dan weer niet.

Als ik jouw vriendin of je maat was, zou ik je echt wel proberen ervan te weerhouden.
Als ik het al zou doen , is het onder toezicht van men vrouw.
Ze weet wie en wat ik ben , en neemt me zoals ik ben.
Ik experimenteer nu eenmaal graag (en dat is niet alleen met drugs) en als dat niet uit de hand loopt zoals men speed gebruik een tijdje terug, ziet ze ook geen problemen hierin.
Ik ben ook altijd eerlijk tegen men ouders , dus die zullen dit zeker ook weten.

Ik kom uit een familie van old school bodybuilders (ja ook men moeder).
Dus injecties zetten is een beetje zoals jij je make up sochtens opdoet. (Totaal irrelevant , maar je snapt het wel :grin:)

En wat overstap betreft naar andere hc drugs...
Dat zou enkel heroïne zijn , en daar blijf ik vanaf , zelfs niet roken ofzo.
Speed iv injecteren is echt geen drol aan , wat een kutgevoel.

Ik test graag , als de stof het toe laat , alle mogelijke roa's uit. (Behalve pluggen 😂 maar dat zit dan weer in mijn kop , omdat het in men kont geduwd moet worden.
Ps. Neen ik like ook geen vinger ik men kont tijdens de sex 😅😂)

Bovenaan