Mirtazepine

Rivalrie

Badass junkie
Waarom gek ?
Zeg altijd men spuiten zelf i.m.
Griepspuit , anabolen (vroeger) vitamines.
Is nix aan hoor...
I.v zou de eerste keer zijn , daarom de twijfel.
Maar i.v skip ik toch deze keer :grin:

Lekker kort door de bocht om je een junk te noemen , je kent me zelfs niet.
Hoop dat dit een grap of sarcasme is , anders zegt dit genoeg over je personaliteit.

Maar het is vrijdag , dont care what you think 😜 (andere dagen geef ik ook geen fuck om zo een uitspraak😂
Was meer grappend bedoeld en niet dat jij een junk bent. Spuiten is voor mij persoonlijk echt een stap te ver.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Ik snap hellemaal wat je bedoeld hoor , en voor de meeste mensen (waaronder jij) gaat het idd wat ver , maar ieders grens ligt anders natuurlijk.

Zo vind ik pluggen een stap te ver , en staat dat zelfs nog boven i.v injecteren imo.
Maar bij sommige andere hier dan weer niet.

Als ik het al zou doen , is het onder toezicht van men vrouw.
Ze weet wie en wat ik ben , en neemt me zoals ik ben.
Ik experimenteer nu eenmaal graag (en dat is niet alleen met drugs) en als dat niet uit de hand loopt zoals men speed gebruik een tijdje terug, ziet ze ook geen problemen hierin.
Ik ben ook altijd eerlijk tegen men ouders , dus die zullen dit zeker ook weten.

Ik kom uit een familie van old school bodybuilders (ja ook men moeder).
Dus injecties zetten is een beetje zoals jij je make up sochtens opdoet. (Totaal irrelevant , maar je snapt het wel :grin:)

En wat overstap betreft naar andere hc drugs...
Dat zou enkel heroïne zijn , en daar blijf ik vanaf , zelfs niet roken ofzo.
Speed iv injecteren is echt geen drol aan , wat een kutgevoel.

Ik test graag , als de stof het toe laat , alle mogelijke roa's uit. (Behalve pluggen 😂 maar dat zit dan weer in mijn kop , omdat het in men kont geduwd moet worden.
Ps. Neen ik like ook geen vinger ik men kont tijdens de sex 😅😂)
Je moest eens weten hoe lekker een vinger in je reet is terwijl je leip van de speed aan het neuken bent :wink:

inner_search

Badass junkie
Heb ik al geprobeerd onder invloed van mdma , speed , lsd , psilo, coke en recent pcp.
Gwn niet men ding.
Maar zoals gezegt , ieder zen ding en ik gudge niet :grin:
Je moest eens weten hoe lekker een vinger in je reet is terwijl je leip van de speed aan het neuken bent :wink:
Echt niet men ding man.
Van men vrouw ook niet trouwens , al meerdere malen geprobeerd (vriendinnen van haar vinden het dan weer wel geweldig)
Maar vind anaal gewoon niet prettig , zowel bij mezelf als bij haar..

Wat maakt de wijze van drugs toenemen nou weer uit. Maakt je echt niet meer of minder junk.
Imo maakt dat ook nix uit.
Ik ben soms (of voel me zo) na dagenlijks speed gebruik een junk.
Daarom ben ik vandaag dan ook 1 maand en 17 dagen clean ! :grin:

FerdFatoehaus

Badass junkie
Combi met G erbij ook. 😁
Dat vond ik dus niet zo bijzonder. Heb het met mdma, speed en 3-mmc geprobeerd. Maar deed niet veel voor mij. Voelde me een beetje aangeschoten en draaierig.

Gelukkig ook maar anders zat ik wss ook nog met een GHB-verslaving.

Spyro

DF-koning
Dat vond ik dus niet zo bijzonder. Heb het met mdma, speed en 3-mmc geprobeerd. Maar deed niet veel voor mij. Voelde me een beetje aangeschoten en draaierig.

Gelukkig ook maar anders zat ik wss ook nog met een GHB-verslaving.
Ja, veel mensen eindigen ook met een speed en GHB verslaving als ze deze combineren. Nou, ik voel me zo ellendig na speed dat ik daar echt niet elke dag aan zou kunnen zitten gelukkig.

Moet ook zeggen dat mijn trek in G ook helemaal weg is de laatste tijd. Niet verwacht dat dat ooit zou gebeuren.

Mcrazy

Belezen gebruiker
Het duurt minimum 2 weken vooraleer quetiapine zen volle werking heeft.
Is bijna met alle antipsychotica of depresiva.
Zit puur in je kop als je denkt dat ze eerste week al werken , en dan in de 2de week nix meer doen.
Oooooh vandaaaar dat ik niet wakker kan blijven en binnen een minuut in slaap tyf.. Toen ben ik maar gestopt, ik dacht dit werkt niet. Het heeft dus ff de tijd nodig om echt zijn werking te doen...

Daantje1985

Newbie
Ik slikte ook mirtezapine en had meteen een prettig gevoel misschien net niet het verslaafde maar was wel fijn. Oo een gegeven moment vond ik het te makkelijk worden en de arts gaf me meer toen het slechter ging. Maar wilde het zonder en ben toen ook gestopt en was beter, zelf is altijd beter hè. Maar het moet indd wel het moment zijn

MDMAZIING

Badass junkie
Ik slikte ook mirtezapine en had meteen een prettig gevoel misschien net niet het verslaafde maar was wel fijn. Oo een gegeven moment vond ik het te makkelijk worden en de arts gaf me meer toen het slechter ging. Maar wilde het zonder en ben toen ook gestopt en was beter, zelf is altijd beter hè. Maar het moet indd wel het moment zijn
Ik neem het voor slapen

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik weet het niet, iemand zin om te overdoseren met quetiapine toevallig?

Ik had de indruk dat het overdoseren van antipsychotica vrij standaard leid tot vrij heftige hallucinaties. Misschien dat dit de nieuwe Datura hype kan worden.

Opzich begrijpelijk gezien het werkingsmechanisme, maar toch ergens wel ironisch dat antipsychotica in hogere doseringen dus resulteren in een soort psychose. Net zoals dat in de bijsluiter van antidepressiva standaard suïcideneigingen staat als potentiële bijwerking en in de bijwerkingenlijst van (hoofd)pijnmedicatie (medicijnafhankelijke) hoofdpijn. En noem maar op.

Drugs zijn toch rare dingen.

MDMAZIING

Badass junkie
Slaap soms nog steeds slecht. Maar het zijn natuurlijk geen wonderpillen. Wel altijd super suf nog steeds

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nog niet, dit gaat allemaal via me psychiater. Kan het wel vragen, ze is niet zo moeilijk lol
Zelfs een net gesnoven lijn kan me dan niet meer wakker houden

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Mirtazapine vind ik meer sederend en komt wat intenser aan. Legt je knokkie voor even. Trazodone is rustiger en voelt meer als een jointje. De hevige dromen moet je er dan wel bijnemen.

MDMAZIING

Badass junkie
Mirtazapine vind ik meer sederend en komt wat intenser aan. Legt je knokkie voor even. Trazodone is rustiger en voelt meer als een jointje. De hevige dromen moet je er dan wel bijnemen.
Ik voel mirtazapine vaak nooit.. Of ik voel het nooit 'inkicken'? Zoals je voelt bij een benzo voel je je loom worden, slaperig.. alles voelt zwaarder.. maar met mirtazapine kan ik 7.5mg nemen ( een halve ) of een kwartje 3.75mg en na een uur nog niks voelen.

Of ben ik al in slaap gevallen voordat hij begint te werken ofzo?

MDMAZIING

Badass junkie
7.5 is dan ook niet veel he
Dat is slaap dosis.. hoe hoger je dosis hoe minder het voor slapen is. Je moet een halve nemen 7.5mg, of een kwartje 3,75mg voor te slapen.
Maar het is ook een anti depressiva in hogere dosisseren 200/300mg ofzo ( weet niet echt hoeveel ).. maar het word steeds meer geschreven voor slaap problemen, en dan neem je hele lage dosissen. Je word flink suf ervan.. ook de volgende dag nog

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Dat is slaap dosis.. hoe hoger je dosis hoe minder het voor slapen is. Je moet een halve nemen 7.5mg, of een kwartje 3,75mg voor te slapen.
Maar het is ook een anti depressiva in hogere dosisseren 200/300mg ofzo ( weet niet echt hoeveel ).. maar het word steeds meer geschreven voor slaap problemen, en dan neem je hele lage dosissen. Je word flink suf ervan.. ook de volgende dag nog
Ben er nooit suf van geweest, wel van trazodone. Ligt ook aan de persoon natuurlijk.
Heb tot vorige maand twee jaar lang zowel mirtazapine + trazodone + sertraline gebruikt en ben nu trazodone en sertraline aan het afbouwen.

Mij hebben ze altijd gezegd dat het onder de 30mg gebruikt wordt om slaap te bevorderen (doorslaap niet inslaap).
Werkt pas als antidepressiva als je daar boven gaat.

MDMAZIING

Badass junkie
Ben er nooit suf van geweest, wel van trazodone. Ligt ook aan de persoon natuurlijk.
Heb tot vorige maand twee jaar lang zowel mirtazapine + trazodone + sertraline gebruikt en ben nu trazodone en sertraline aan het afbouwen.

Mij hebben ze altijd gezegd dat het onder de 30mg gebruikt wordt om slaap te bevorderen (doorslaap niet inslaap).
Werkt pas als antidepressiva als je daar boven gaat.
Ik neem meestal gewoon een halve. maar heb nachten dat ik nog kut slaap

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik neem meestal gewoon een halve. maar heb nachten dat ik nog kut slaap
Weet dat je naar 30mg kan zonder het AD effect te krijgen maar dat moet in samenspraak met je psychiater natuurlijk.
Je kan het mengen met trazodone maar dan wordt je heel suf als je opstaat.

Bovenaan