Goed fijn malen. Mixen met PG, water en een flinke scheut citroensap. Pipet van 1-3ml er bij en pluggen maar. Op die manier komt het heel snel op, aanzienlijk minder misselijkheid, geen maagpijn en toch harder gaan dan ooit.
De smaak van truffels vind ik zeer goed te doen juist maar truffels en paddo's zijn wel zo'n beetje de enige psychedelica waar ik in mijn leven van over mijn nek ben gegaan. De misselijkheid van psychedelica wordt vaak grotendeels veroorzaakt door maagwand irritatie is mijn indruk. De misselijkheid van opioiden is in ieder geval van andere aard. Al zal de grote variatie aan alkaloïden ook niet helpen, wat misselijkheid is 4-AcO-DMT bijvoorbeeld een betere optie. 4-AcO-DMT geleidelijk aan bij snuiven werkt tegen misselijkheid zeer goed.
Als je de truffel dosering in 2 delen zou innemen met bijvoorbeeld een 20 minuten pauze er tussen zou dit zeer aanzienlijk helpen tegen de misselijkheid. Maar dat zal de piek van effecten weer aanzienlijk doen afnemen. Als je hard wilt trippen op truffels is misselijkheid erg lastig te voorkomen.
Wat betreft Meclizine (Supramal), de werking hiervan wordt tot op heden slecht begrepen. Op reddit is een thread waarin iemand stelt dat je Meclizine beter niet kunt combineren met psychedelica maar hij kan niet goed uitleggen waarom. Veel mensen ook die het oneens zijn met deze persoon. Ik lees bij de meer voorkomende bijwerkingen van Meclizine (Supramal) dat het o.a. wat suffig kan maken en het zicht iets kan verminderen. Het zou dus wel eens wat psychoactive werking kunnen hebben en het is niet helemaal duidelijk of deze interactie heeft met psychedelica. Ik kwam ook tegen dat 5HT2C antagonisten en andere anti histamines tegen misselijkheid in combinatie met psychedelica wat hoofdpijn kunnen veroorzaken.
Het enige wat ik verder kon terug vinden is dat downers de bijwerkingen versterken maar dat is nauwelijks vergelijkbaar (en blijkbaar voor opioiden niet perse het geval).
Ik denk niet dat iemand je een fatsoenlijk duidelijk antwoord op je vraag gaat kunnen geven aangezien de werking van Meclizine (Supramal) op zichzelf vrij matig wordt begrepen. Persoonlijk denk ik dat ik een bescheiden dosering Meclizine (Supramal) wel zou aandurven in combinatie met. Dat gezegd hebbende heb ik Meclizine (Supramal) zelf nooit geprobeerd.
Ik zag ook voorbij komen dat Meclizine (Supramal) in hogere doseringen sterke psychoactieve effecten veroorzaakt en dat Meclizine voor dit doeleinde in het verleden wel eens gebruikt is.
https://erowid.org/pharms/dimenhydrinate/dimenhydrinate_faq.shtml
Als ik het mij goed herinner noemde A. Shulgin Dramamine nog wel eens in Pikhal als remmer tegen misselijkheid.