Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Heeft iemand hier wel eens een film zitten kijken tijdens xtc of mdma? Ik heb met een paar man wel eens jumanji zitten kijken die toen toevallig op tv was, is echt een lache film als je waus bent. Weet iemand nog meer fantasy films die we op kunnen zetten?
Geen films zien man, bewegen, lachen, praten, zingen, dansen, kussen, knuffelen, muziek opzetten en gewoon genieten, van een film ga je gewoon naar de film kijken en je daarop focussen...
Toen ik film probeerde te kijken kon ik me echt niet concentreren en die andere ook niet dus na 5 minuten kijken die film weer uitgezet blowtje gerookt en weer verder gespaced.
Wel geprobeerd serie's te kijken maar als het eenmaal inwerkt kan ik me niet meer concentreren.Dan wordt het tijd om een concert of muziek op te zetten.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.