Multi- orgasmes

Multi orgasmes gehad ?

• Yes!

Stemmen: 15 75,0%
  • Nope !

Stemmen: 5 25,0%
  • Bijna!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    20

Zeehond

Badass junkie
Alleen heb ik vaak genoeg meerdere orgasmes, nog nooit door iemand anders..
Dat komt vanzelf 😉

OT: meerdere orgasmes achter elkaar gebeurt bij mij sporadisch, bij mijn vrouw wel iets vaker.
Het orgasme is het sluitstuk en zeker lekker, maar wij vinden de reis er naar toe met alles wat daar bij hoort minstens zo belangrijk.
En op drugs een sex marathon zonder orgasme haha. Maar dan de volgende dag wel en dan komt alles er heftig uit, super.

SneeuwStorm

Wijs gebruiker
Dat komt vanzelf 😉

OT: meerdere orgasmes achter elkaar gebeurt bij mij sporadisch, bij mijn vrouw wel iets vaker.
Het orgasme is het sluitstuk en zeker lekker, maar wij vinden de reis er naar toe met alles wat daar bij hoort minstens zo belangrijk.
En op drugs een sex marathon zonder orgasme haha. Maar dan de volgende dag wel en dan komt alles er heftig uit, super.
Helemaal eens. Kappen met die orgasmefocus. De reis.. die kan niet lang genoeg duren.

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb zovaak meervoudige orgasmes gehad want ik neuk als een konijn. Weliswaar niet tegelijkertijd en met mezelf maar dat doet er niet toe.

Martinus

Wijs gebruiker
Oef. 3mmc. Daar kan ik eeuwig op doorgaan. Ik heb altijd dagen spierpijn in mn benen na die gekkegeit.

LSD is in mijn ervaring echt geweldig orgasmisch. Ik krijg die rare orgasme bibbers dan zonder klaar te komen. Klaarkomen doet er niet eens meer toe. Geweldige shit is dat.

Bovenaan