Muziek van mij

Jeller

Badass junkie
allemaal zelfgemaakte psytrance..
de nieuwste producties van mezelf vind ik de beste :smoke:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

http://www.electrobel.be/artist/2311

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren

cunt

Wijs gebruiker
Jeller zei:

wat vinden jullie ervan? je mag best eerlijk zijn als je het niet goed vind hoor, ik ben er om van te leren.. maar als je het afbreekt breek dan het liedje zelf af en niet de stijl mkaaaay?

trouwens mensen die ook muziek maken, post in dit topic graag, altijd leuk om te beluisteren
het niet mijn muziekstijl, maar vind het nummer wel ok. vooral het einde was leuk vond ik.

ik zal binnekort wel ff mijn gitaar gepingel van m'n telefoon halen. had ik onder invloed van een behoorlijke dosis coke gemaakt en vond ik wel grappig klinken. zit alleen absoluut geen patroon in ofzo maar goed :)

Jeller

Badass junkie
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zon dingen zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd

Audio Scum

Belezen gebruiker
Jeller zei:

Wat staat er in je studio?

HDA

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
leuke gitaaardeuntjes wildchild :) opnamekwaliteit is wel niet zo helder spijtig genoeg.. zijn dingne zie ik echter liever live

hda, ik kan jouw muziek niet beluisteren want ik krijg gene activation code toegestuurd

activation code ???
Normaal gezien kun je gewoon op die site de nummers beluisteren via de link "music"... ???

Jeller

Badass junkie
als ik dat deed moest ik me registreren.. mss moet ik nog eens proberen

edit: nu gaat het wel klinkt heel goed :)

Jeller

Badass junkie
Audio Scum zei:
Jeller zei:

Wat staat er in je studio?
Ik heb gene studio hoor, ik gebruik fruity loops 5 en veel gedownloade plugins, zoals vb-1, vanguard, albino enz..

HDA

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
als ik dat deed moest ik me registreren.. mss moet ik nog eens proberen

edit: nu gaat het wel klinkt heel goed :)

Ik veronderstel dat dit over mijn muziekjes gaat ? :grin:

Ik zal eens naar jouw werkjes luisteren als ik nog eens thuis ben... :beer:

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ok 1 down 2 to go.. muhahah
Jeller, hoewel je muziek lekker klinkt vind ik het toch wat saai. Het is ook niet echt mijn smaak maar ik wilde toch luisteren :P

Jeller

Badass junkie
thx.. mijn laatste liedje vind ik persoonlijk wel het beste maar mss ik het nog een beetje opvullen

en hda ja ik heb het over jouw muziek, mooie productiekwaliteit, kheb 2 liejdes beluisterd.. het eerste en psychlops ofzo :rockband:

HDA

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
thx.. mijn laatste liedje vind ik persoonlijk wel het beste maar mss ik het nog een beetje opvullen

en hda ja ik heb het over jouw muziek, mooie productiekwaliteit, kheb 2 liejdes beluisterd.. het eerste en psychlops ofzo :rockband:
Waarvoor m'n dank, m'n waarde... :grin:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Jeller zei:

Klinkt heel goed.Als ik jou was zou ik je ff aanmelden bij dance-industries.
Leuke bezigheid he?Ik ben zelf ook producer.
Check maar eens op www.dance-industries.com
Ik heet als *artist* Mr 187
Nieuwste nummer heet Afterglow

Ik hoor het wel wat je er van vindt.

Jeller

Badass junkie
Psychonaut, heb eens geluisterd naar Good Acid Comes Slowly, en dit vind ik wel iets hebben :)

Ik heb ondertussen ook een aantal nieuwe gemaakt, en er komen nog nieuwe bij :)

Bovenaan