MXPr(3-Meo-2’-oxo-PCPr) TR

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Ik zal mijn ervaring met MXPr delen. Eerst nam ik ongeveer 27 mg met een snuifje en ik zal zeggen een zeer warme en euforische substantie, de beste diso voor IMHO recreatief gebruik. Licht dissociatie gecombineerd met euforie, pluche en dergelijke warmte. Toen snoof in de nacht van dezelfde dag ongeveer 54 mg en deze toestand was sterker, zij het ver. Een dosis van ongeveer 67,5 mg heeft al geresulteerd in een rond hole toestand, en bovendien warm, kleurrijk, pluche en euforisch. Op de tweede dag doseerde ik ongeveer 40,5 mg snuiven, 91 mg snuiven en ongeveer 135 mg snuiven. Kleinere doses gaven een warme dissociatie met verschillende graden, terwijl ik bij 135 mg in het MXPr-hole kon vallen. Direct na het snuiven was er een sterke dissociatiewarmte gecombineerd met een piep in de oren en het gevoel de hersenen met het universum te verbinden. Mega fijn gevoel. Toen ging hij de gangen binnen, maar in plaats van door de tunnels te vliegen, was er een reis in de geest, veel debatten over het leven, over verbetering op bepaalde punten. Ik voelde me tenslotte gereinigd en gereset. Het verlaten van de hole is traag, niet plotseling. Kortom een hele fijne stof.
 

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vond de eerste 1,5 uur van de space wel chill; erg vergelijkbaar met MXE. Maar daarna volgde een lange nasleep met wel wat stimulatie die niet per se onprettig was maar ook niet heel prettig. Als je van plan bent wakker / actief te blijven is het wel prima. Maar als je wil slapen ofzo na de space dan is het wel vervelend want dan moet je nog een paar uur wachten tot de stimulatie weg is zonder dat je een leuke roes hebt.
 

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Dat is wel verbazend, want ik kon prima na lage dosisen slapen. Het lijkt wel op MXE, maar het is niet zo diep, DMXE werkt identiek als MXE.
 
Bovenaan