N-Ethylpentedrone A.K.A. NEP

Memento

Bewuste gebruiker
Ik heb hier dus net een beetje van genomen, het voelt nog niet echt als een chille upper. meer alsof je een soort gekke come up heb die niet doorzet.

Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc.

ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?:mask:
Alvast bedanktttt
:kissingheart:
 

Ape

Badass junkie
ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?:mask:
Alvast bedanktttt
:kissingheart:
Crushed tot het poedersuiker is en niet te hard snuiven? Als ik iets te hard snuif, komt het gelijk op dat stukje tussen je neus en mond in. Gewoon alsof je lekker eten ruikt snuiven. Het hoeft toch alleen maar in je neusholte te komen en die zit niet diep.

de rest kan ik je niet mee helpen. Ik ben benieuwd naar jouw en andere ervaringen
 

Memento

Bewuste gebruiker
Crushed tot het poedersuiker is en niet te hard snuiven? Als ik iets te hard snuif, komt het gelijk op dat stukje tussen je neus en mond in. Gewoon alsof je lekker eten ruikt snuiven. Het hoeft toch alleen maar in je neusholte te komen en die zit niet diep.

de rest kan ik je niet mee helpen. Ik ben benieuwd naar jouw en andere ervaringen
Ja het is dus al mega poederig, dus al haal ik mn neus op boven het lijntje schiet die al door:disrelieved:
nog maar even door oefenen maar.. tis niet anders
 

Hardcore_frk

Badass junkie
Ik ervaar ook lichte verdoving zoals met coke (ik ervaar het ook met 3mmc snuiven) in mn neus en 1 voortand.
Inderdaad, heb ik ook wel eens met 3-MMC. Maar toch wel anders dan wel coke.

Ik heb NEP ook in huis, maar nog niet kunnen/willen proberen. Als je een goede ervaring hebt gehad straks, hoor ik het graag (en zo niet, ook natuurlijk)!
 

Memento

Bewuste gebruiker
Inderdaad, heb ik ook wel eens met 3-MMC. Maar toch wel anders dan wel coke.

Ik heb NEP ook in huis, maar nog niet kunnen/willen proberen. Als je een goede ervaring hebt gehad straks, hoor ik het graag (en zo niet, ook natuurlijk)!
Ik heb een leuke ervaring tot nu toe, begin is een beetje onwennig maar moest gewoon niet als een watje doseren.

Effect neemt wel snel af, net als met coke. maar beetje erbij en zit weer lekker op het oude level.
Heb wel wat spierspanningen, maar denk dat ik het meer opmerk dan met 3mmc omdat ik dan meer een head high heb, en nu in het koppie best helder nog.
 

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik had heden gehaald omdat ik las dat t als coke moest zijn. 1x genomen maar, voorzichtig weinig, deed niks. Ben sws huiverig tegenover cathinonen. Hoe is NEP? En zou t niet onlogisch zijn dat straat dealers dit door hun coke doen?
 

De-Amfeta-Boer

Experimenterende gebruiker
Ik heb hier dus net een beetje van genomen, het voelt nog niet echt als een chille upper. meer alsof je een soort gekke come up heb die niet doorzet.

Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc.

ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?:mask:
Alvast bedanktttt
:kissingheart:
1 ding kan ik je wel vertellen.
als je het gevoel hebt dat je een come up hebt maar niet door zet, en dat kan met elke drugs, dan heb je te weinig genomen en moet je gwoon wat bij nemen ;p
Want met een aantal soorten drugs is het verschil van de high met een klein beetje meer of minder soms al heel groot, bij sommige lijkt het dan zelfs op een totaal andere high/drugs
 
Bovenaan