Memento
Bewuste gebruiker
Ik heb hier dus net een beetje van genomen, het voelt nog niet echt als een chille upper. meer alsof je een soort gekke come up heb die niet doorzet.
Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc.
ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?
Alvast bedanktttt

Duss ik hoor graag andere ervaringen van jullie, ook qua dosis/setting/ manier van inname etc.
ps. Hoe laat je dit via je neusholte gaan zonder dat het direct naar je keel/ luchtwegen schiet?
Alvast bedanktttt