Na 17 jaar blowen …..

Die trazodone gaat je wel iets sneller laten slapen maar je slaapkwaliteit word er niet beter op.
Zolang je uit jezelf kan slapen en kan doorslapen tot in de ochtend beter niet nemen.
Benzooi sowieso laten liggen.

Ik nam trazodone pas na 3 weken omdat meer dan 2 u lag te woelen en na 2 u slaap met dromen terug wakker. De laatste stop helemaal op mezelf sliep ik na 1 maand weer 8u door na half u k.o. in bed s'morgens.

Had jij ook juist maar een wiet verslaving of was er meer ?

Ik ben begonnen op mijn 14 met wiet tot begin de 30. Tussendoor zat er wel een coke verslaving, speedverslaving en 2 periodes met gebruik van heel veel verschillende stimulerende en verdovende drugs. Wiet is altijd de rode draad geweest door alles en de moeilijkste om af te blijven maar achteraf bekeken was de ontwenning telkens de minst intensieve. Intussen volledig clean van wiet. Gebruik het heel af en toe nog eens. Nog maar 1 maal in 6 maand tot nu toe.

Wow heftig maat . Proficiat ik denk niet dat ok dat aan zou kunnen ik heb het geluk gehad zeer ziek te zijn van speed bijna hele week en ik heb het nooit meer durven doen

@Klaasvaak91 , als ik jou was...
Het wat slechter slapen als gevolg van te stoppen met blowen is maar tijdelijk, zelf heb ik hier maar een paar nachten last van gehad. Nadien sliep ik minder per nacht dan wanneer ik geblowd had. Maar die mindere slaaptijd is een 'normale' slaaptijd, je staat fris en energiek op.

Daarom zou ik jou adviseren niet meteen 'of gewoon niet' naar benzo's te grijpen of trazadone, het kan zijn dat je die middelen ter vervangen gaat nemen voor wiet. En ze zijn super ongezond en verslavend. Daar is een wietverslaving peanuts tegen denk ik.
Ik zou puur op karakter hier doorheen gaan, dat lukt sowieso. Gewoon in jezelf geloven

Ja maar ik mag maar een halfje nemen gedurende korte tijd weet nog niet wat ik ga doen vnv pak ik 1ntje die benzo ga ik afblijven

Alhoewel ik vroeger nog temesta genomen heb en daarbij ook geen problemen ondervonden heb om te stoppen toen ik jonger was pakte ik ook soms slaap pillen van mijn moeder ook geen problems mee gehad soit ik ga nog wat eten maag knort xp

Ook iets wat vreemd is naar de avond toe voel ik mij beter , trek heb ik ook niet agressie ook niet terwijl vorige pogingen dat toch wel uitlokten bij mij is dat nu omdat ik ouder ben ? Ik weet het niet

Ook iets wat vreemd is naar de avond toe voel ik mij beter , trek heb ik ook niet agressie ook niet terwijl vorige pogingen dat toch wel uitlokten bij mij is dat nu omdat ik ouder ben ? Ik weet het niet

Leeftijd kan er wel iets mee te maken hebben. Na mijn 30 werd ik ook veel minder afressief bij ontwennen en eerder moe en futloos.

Verder moet ik ook zeggen dat ik na een jaar, terug sporadisch ben gaan wiet gebruiken, maar nu zéér bewust en met volle verstand. De avonden dat ik niet rook slaap ik even lekker dan met wiet. Ik was gestopt om de gewoonte eruit te krijgen, dat is netjes gelukt. Ik gebruikte vroeger zonder nadenken, rond hetzelfde tijdstip een jointje... gewoon omdat het zo was ,niet omdat ik er zin in had.
Heel veel respect dat je dit kan. Ik kan niet meer blowen en niet meer drinken. Nooit meer. Ze hebben me verslagen en ga het ook niet meer proberen. Ik ben niet sterk genoeg om ze aan te kunnen. Ik heb de handdoek in de ring gegooid. Maar mooi om te lezen dat er mensen zijn die ze wel aankunnen, die niet verslagen zijn maar juist de verslaving overwonnen hebben. Daar moet je sterk voor zijn. En volgens mij zijn er weinig mensen die dit kunnen.

Ja die trazodone voel je dus goed opletten hiermee geen misbruik en als het kan niet nemen heb goed geslapen had alleen heel erge honger en kon niet stoppen met denken aan eten xp nus is het ochtend en honger is er niet het is dag 4 en ik voel mij redelijk het gaat mij lukken ik geloof er in dit forum helpt mij enorm ❤️

Ja die trazodone voel je dus goed opletten hiermee geen misbruik en als het kan niet nemen heb goed geslapen had alleen heel erge honger en kon niet stoppen met denken aan eten xp nus is het ochtend en honger is er niet het is dag 4 en ik voel mij redelijk het gaat mij lukken ik geloof er in dit forum helpt mij enorm ❤️

Positief!

Sowieso gaat het jou lukken om vol te houden.
Gewoon de positieve mindset aanhouden en de nieuwe energie omzetten naar hobby, klusjes,...
Probeer jezelf ook aan structuur te houden. Vast stijdtip eten, slapen,...
Je lichaam en geest programmeren hier zich op en dan gaat eten en slapen na een tijdje ook volledig goed lopen.

Vandaag was een goede dag om 12 uur broddje eten en het smaakte dan wat wieden in de tuin daarna jaccuzi daarna buitenboordmotors hersteld dan goed gegeten voor avond eten het gaat me goed af heb wel beetje kop pijn maar mentaal voel ik me wel goed niet down ofzo het voelt goed als de rook om je hoofd is verdwenen aan allen stop met die shit liever nu dan morgen

Dag 5 sta al niet meer misselijk op heb ik het gevoel top! Zou de piek al gepasseerd zijn ? Hopelijk altijd maar beter en beter !

Neem je de trazodone nog? De piek van ontwenning kan redelijk snel voorbij zijn met wiet. Een positieve instelling, structuur, veel drinken helpen daar heel goed bij.

Ben fit opgestaan maar is nu toch wel wa minder al een uurtje mij gelegd maar voel me noe zo goed morgen beter zeker ????
Daar zou ik elke dag van uitgaan op een mindere dag. Iedereen heeft wel eens een mindere dag, verder zou ik ook alles dat je negatief ervaart niet altijd toeschrijven aan het stoppen met blowen, het leven is gewoon letterlijk met ups en downs te nemen

Veel succes verder👍✌

Heb ook contakt gehad met advocaat voor de geintereseerden is wel in belgie he maar de advocaat word betaald van mijn autoverzekering dat is goed maar ik mag dus een boete van min 1200 euro verwachten nog meer dagen rijverbod na uitspraak en 3 jaar voorwaarden en mss hopelijk niet psychologische testen xs

Heb ook contakt gehad met advocaat voor de geintereseerden is wel in belgie he maar de advocaat word betaald van mijn autoverzekering dat is goed maar ik mag dus een boete van min 1200 euro verwachten nog meer dagen rijverbod na uitspraak en 3 jaar voorwaarden en mss hopelijk niet psychologische testen xs
Dan moet je ook wel even nagaan of je verzekering een groot pak duurder gaat worden in de toekomst denk ik.
In vele gevallen word je zelfs geschrapt nadien vanuit de verzekering omdat het druggerelateerde zaken zijn, heb het al gezien bij sommige dat dit kan gebeuren. Hoop voor jou dat dit niet gebeurt allesinds.

Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet

Wat een dag sochtends is het nog wat moeilijk zo maar als ik dan smiddags heb gegeten dan barst ik van energie het doet deugd ik zie het leven weer zitten niet meer van joint naar joint aan alle andere stoppers zet door er is zo veel meer dan stoned zijn wat een kutdrug is dat man . In het begin denk je nog van wauw wat een gevoel prachtig maar voor je het weet draait je hele leven alleen rond wiet
Kijk eens, de voordelen hebben z´n intrede gedaan! Nu is het vooral nog genieten ervan, de energie omzetten naar productieve dingen, profiteren van de energie,,helderheid😎Het is je gegund, ben blij voor je✌

Ga ook die kutzooi trazodone nie meer nemen lukt wel
Ik merk presies het gevoel dat ik had toen ik vroeger kapte met blowen, de onmetelijke energie die je terugkrijgt, de natuurlijke innerlijke euforie die aanwakkert, de nieuwe frisse kijk op het leven en je zelf. Ik zeg het je nogmaals ,het is je van harte gegund. Ben echt oprecht blij jou verloop te zien, nu de vruchten plukken van je harde werk✌😎

Terug
Bovenaan