Net téveel gepakt...

Space cadet

Belezen gebruiker
Herkennen jullie dit? Zo lekker gaan, nog niet willen dat het feest eindigt en nét teveel pakken? Ik ben blijkbaar erg gevoelig voor MDMA en ben er al doende achter gekomen dat mijn grens voor 1 avond ergens rond de 240 mg per avond zit. Ga ik daar net overheen dan ga ik in een soort onprettige cocon waar ik niet meer uitkom. Feestje is over, ga waus lullen en kan eigenlijk alleen zitten of liggen met mijn ogen dicht. Zijn er tips daar uit te geraken? Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...?
Ten eerste jezelf tegen je kop slaan omdat je weer te veel moest nemen :) . 240mg is sowieso best wel veel en vaak onnodig.

Daarna zou je kunnen letten op of je wel genoeg hebt gedronken en verder is het uitzitten tot je kan slapen ben ik bang.

CuriousExplorer

DF-koning
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag 😃

Syl

Badass junkie
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag 😃

Ik heb nog nooit dit effectief gedoseerd op lichaamsgewicht.
Nam altijd gelijk een hele in, meestal waren dit "granaatje" van ong 155 mg of een "Heineken" van 180/200 mg.
Woog toen der tijd rond de 65 kilo.
Kon altijd hele avond nacht lekker los gaan op de muziek.
Terwijl vrienden van rond de 80 kilo er bij zaten en tot weinig nog in staat waren.
Ik weet het het is niet goed en slim.
Laten we het er maar op houden dat ik jong en onbezonnen was 🙈🙊

CuriousExplorer

DF-koning
Dus de eerste bevestiging van
" ik zie meer 3mg/kg lichaamsgewicht " klopt dan toch ergens?

Ikzelf gebruik het niet, maar ken (veel) mensen, en lees veel verhalen.
Telkens opnieuw zie ik die 2mg/kg lichaamsgewicht in de prullenbak belanden 😅.

Blij dat ik het niet hoef 😁

Syl

Badass junkie
Dus de eerste bevestiging van
" ik zie meer 3mg/kg lichaamsgewicht " klopt dan toch ergens?

Ikzelf gebruik het niet, maar ken (veel) mensen, en lees veel verhalen.
Telkens opnieuw zie ik die 2mg/kg lichaamsgewicht in de prullenbak belanden 😅.

Blij dat ik het niet hoef 😁

Ik heb me uitermate vermaakt 💃👯‍♀️
Daarbij ik heb 10 persoonlijkheden dus mijn dosering was eigenlijk aan de lage kant. 😌

Spyro

DF-koning
Nee. Ben altijd veel te ver gegaan hiermee en alles in mijn mik geduwt wat mogelijk was voor langere periodes. (Doe dit thuis niet na lieve mensen, te achterlijk voor woorden). Maar ik word nu gewoon letterlijk ziek van MDMA. Mijn hele hoofd verkleurd als een tomaat, krijg koorts, sta alleen maar strak en de kater is enorm... Merk aan alles dat mijn lichaam er tegen vecht als ik het inneem. Dus dat heb ik levenslang verkloot. Heel veel spijt van. Wou dat ik dit middeltje met respect behandeld had.

Blauweaap

Badass junkie
Nee. Ben altijd veel te ver gegaan hiermee en alles in mijn mik geduwt wat mogelijk was voor langere periodes. (Doe dit thuis niet na lieve mensen, te achterlijk voor woorden). Maar ik word nu gewoon letterlijk ziek van MDMA. Mijn hele hoofd verkleurd als een tomaat, krijg koorts, sta alleen maar strak en de kater is enorm... Merk aan alles dat mijn lichaam er tegen vecht als ik het inneem. Dus dat heb ik levenslang verkloot. Heel veel spijt van. Wou dat ik dit middeltje met respect behandeld had.
Zonde he zit in het zelfde schuitje toch vond ik dit een van de beste drugs op de markt. Maar door misbruik kan ik hier niet meer van genieten. Toen er tijd 10pillen zonder problemen nou een halve en sta erbij als een chagrijnige hond voel me Kut en wil niet socialize wist ik maar beter toen.

geflipt

Wijs gebruiker
Ik geef toe dat ik er heel soms over ga. Maar dat ligt deels aan de regeling in ons land. Wij kunnen niet laten testen dus weten we zelden echt wat we nemen. Halfjes en kwartjes is ons niet onbekend. Maar er zitten venijnigen tussen, die 250mg bevatten en heel traag opkomen, zodat je haast aan een nieuwe wil beginnen als hij inslaat. Soms is dat leuk, zo brak gaan, maar geef mij maar het dromerige, het rustige. En dat is voor mij 100-150mg. Dus ik ben een verantwoordelijke gebruiker: ze bestaan!!!

BraboF

Badass junkie
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....

Syl

Badass junkie
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....

Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌

transformated

Badass junkie
Ik had een paar batchen van de paarse en oranje batterijen en vond deze één van de sterkste als ik op gevoel uitga.

Space cadet

Belezen gebruiker
Guys, ik ben hier niet gaan posten om "gejudged" te worden. Hoge doseringen ga ik gewoon lekker op. Anders doet het niet veel. En mijn lichaamsgewicht is rond 90 maar ik ben een ervaren gebruiker ondertussen. Ik zal toch niet de enige zijn hier... en natuurlijk laat ik altijd alles testen dat ik gebruik. En water drinken, voor jezelf zorgen staat buiten kijf. Ik ben geen jonkie maar doe alles gelezen en zeer bewust.

transformated

Badass junkie
Heb zoveel xtc's genomen dat ik de meeste logo's of vormen zelf niet meer weet.
75% van de tijd ging ik toch te hard:xtc:

BraboF

Badass junkie
In principe niet overdoseren, maar iedereen weet dat dit kan gebeuren. Gebeurd het toch, dan zul je de consequenties moeten aanvaarden...

Bovenaan