New Years evening Amsterdam Ruigoord!!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste LSD Lovers,

Ik zat te denken aan een LSD meeting, in groeps verband ergens in de natuur lekker aan de lsd ... in de duinen of op de veluwe, misschien de maasvlakte ?

Nemen we ons eigen eten en drinken mee op een warme dag waar we nog mogen kampvuren ook.

Diegene die geen vervoer hebben moeten meepoolen ofzo ?
Het liefst met Volle Maan en een chill muziekje uit een klein maar goed radiootje.

Groetjes

Stonie

Voorlopige gastenlijst:

Aldous
Daizy
PsychoChrono
Deadlock
Dreamweaver
Psychonaut'86
Lycergine
ExceptionalInsight
Intoxicated
Elles Dee
Azgaza
Blotje
Argulas

Ik kan me voorstellen dat veel mensen een beetje huiverig zijn om met vreemde mensen te trippen...

...echter weerhoud mij dit niet :) count me in, pick a date, I'll be there with Alice :)

Dit is iets wat ik over een paar jaar misschien wel zou doen, maar ik wil liever eerst een paar keer trippen met vrienden en bekenden en misschien eens op een feest, maar niet op een willekeurige locatie met vreemden..

trippen

Hoi,

Ik ken ook niemand, maar als drugsmisbruikers zijn we een familie.
Trouwens ik denk dat ik niemand ken maar Elle es dee kende ik al van een ander feestje ( van gezicht dan).
En op feestjes ken ik ook haast niemand dus dat maakt niet uit leek mij.
Op feestjes is het vaak te druk, te lawaaierig en je kan nergens hangen.

Maar als iemand een outdoor feestje weet wat voldoet post het maar ergens of hier.

:stoned:

afstand zou me niet uitmaken, maar ik kan op het moment tog geen acid regele en ik ben 17 en daar wat trippen met vele oudere die mij als onverstandig afkeuren.... uhm neee :P

Ik heb er ook wel veel interesse bij :mrgreen: Alleen het probleem is dat ik zo 1 2 3 niet aan lsd kan komen...

Ik wil ook best komen dan. :) Heb toevallig vorige week donderdag in de natuur getript op de LSD met een paar mensen.. heerlijk! Lekker een radiootje en batterijen meegenomen en wat spacy muziek. We zaten in de ingang van een mergelgrot, hadden we alvorens te gaan trippen 200 theelichtjes verspreid over de hele ruimte gezet, echt een prachtige tripsetting!

heb nog nooit lsd op... maar zoiets is natuurlijk een leuke eerste keer... dus zodra dr n concreter plan is... :rolleyes:

Behoorlijk nieuw hier, zelf ook nog nooit lsd op en totaal geen idee hoe ik eraan moet komen.

Maar het lijkt me echt heel leuk :D Woon ook maar 5 minuten van de duinen af :)

lokatie ?

Beste LSD 'ers,

Nou er is in ieder geval wel animo, niet dat ik 1000 man had verwacht.
Hoe dan ook je moet ALLES zelf meenemen, dus ook je eigen dope.
Ik kan niemand helpen, behalve dat ik iemand mee kan nemen omdat ik 1 stoel overheb.
Daarnaast is de lokatie wel erg belangrijk, moet wel flink trippen.

Dus nu komt het lastigste deel waar ??

:stoned:

iets centraals maar toch wat afgelegen, aangezien de maatschappij het niet zo heeft op trippende mensen :P

Ik vind de midden-nederland regio wel goed :) + zijn er mooie natuur gebieden :)

utrecht is nog centraler.. maar anyhow.. als dr n station is kan k dr wss toch wel graties komen dus da boeit eigk ook weinig ;)

park rotterdam ?

Ooit is in een park geweest naast die mast, was erg rustig erg schoon en erg relaxed, was tegenover Parkzicht ofzo.

Kijk ik ben bereid te reizen voor een goede lokatie, wat belangrijk is dat er auto kunnen komen, kampvuur kunnen maken.
Geen pottekijkers, geen jumpers ....

:wink:

Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.

Trippen met te veel mensen in de buurt die ik niet ken heeft me nooit getrokken, word er altijd een beetje zenuwachtig van, maar zoiets als dit lijkt me prachtig! :D

Goanaut zei:
Ik ben ook wel bereid er een stukje voor te reizen, ik woon in Zuid-Limburg dus ik zal wel moeten. =P Ben benieuwd of er nog andere suggesties zijn ofzo. Mij maakt het toch niet uit of ik naar R'dam, A'dam, Utrecht, Den Bosch of Apeldoorn moet. :P Allemaal ver weg hehe.

Kunnen we samen reizen ;) + I still owe you 10 bucks mate!

Die grot klinkt wel erg trippy ....

De Veluwe is ook erg mooi maar honden zijn daar vaak verboden.En ik heb er eentje die niet de hele dag alleen kan zijn.
Kampvuur is wel erg belangrijk.

:mrgreen:

Lampjes, doeken, koffie, wierook ....
Kussens,dekens, vreetwaar, drinken.

:smoke:

Het wordt denk ik een zomerdag ....

Waar is uiteraard geheim .... dus het opsommen van plekkies kan maar de definitieve lokatie is alleen voor het cluppie die ook echt gaat.
Desnoods met een klein groepje DIEHARDS .....

Die uiteraard bereidt zijn te reizen .....
Anders wordt het mission impossible want op de lokatie en de datum na hebben we het vervoer ook nog.

Dus poolen en communiceren, als echte LSD hippies in een karavaantje naar de plek.

Heeft er niemand zo'n enorme WigWam .....

:love:

Psycho_Chrono zei:
Goanaut zei:

Kunnen we samen reizen ;) + I still owe you 10 bucks mate!

Nja ik vergeet je steeds te bellen over dat geld. :P Kan het inderdaad wel gebruiken lol.

Terug
Bovenaan