niet meer monogaam

darkbull

Bewuste gebruiker
wie heeft hetzelfde of herkent dit? ik ervaar het wel als een probleem.

mijn partner is door de xtc en ghb niet meer monogaam.
hij is niet mijn bezit, dat realiseer ik mij, ik wil hem ook niet beperken maar ik ervaar het echt wel als heel erg storend.

even nuanceren: hij kan de lust van de liefde scheiden, ik niet.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Lijkt me vervelend, zo'n situatie komt wel vaker voor maar werkt alleen in goed overleg lijkt me. Ik vind het persoonlijk wel een interessante gedachte, al zou ik denk ik te veel jaloezie hebben om het toe te laten.

Waarom komt het door de XTC en GHB?

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Hey darkbull,

Als ik het goed herinner speelde dit soortgelijke probleem twee jaar terug ook al?

En ik denk wat men hier zegt is dat XTC en GHB niemand dwingen om vreemd te gaan, dat doet de persoon altijd zelf. En ook al kan hij liefde en lust scheiden, jij kan dat niet, dus heb jij daar helemaal niks aan. Je probeert iets goed te praten (of nuanceren) voor hem wat je zelf niet goed vindt.

universal*flow

Belezen gebruiker
Het feit dat jij hem als een "bezit" ziet vind ik al erg vreemd. Ik weet het heel veel relaties zitten zo in elkaar.

Ik mocht niet zo'n relatie hebben, daar ik ook geen bezit van een ander persoon wil zijn, (dit hangt waarschijnlijk sowieso samen met een totaal andere levensfilosofie die ik er op na hou). Goed als jij niet wil dat hij met anderen gaat, dan zou je dat duidelijk moeten maken. Of zelf je eigen gedachtengang er nog even op na gaan. Uiteindelijk ben jij de enige die hier een oplossing voor kunt vinden.

Bovenaan